بهترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در شرق تهران

پروشات خودرو به عنوان مجهزترین و بهترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در شرق تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در این مرکز تخصصی خودرو انواع خدمات خودرویی برای ماشین های تویوتا و لکسوس ارائه می شود. ما به عنوان بهترین تعمیرگاه خودروهای تویوتا ، لکسوس ، کرولا ، هایلوکس ، لندکروز و کمری در شرق تهران به خدمات تخصصی مشغول هستیم. می توانید برای دریافت نوبت به صورت آنلاین اقدام فرمایید و یا برای اخذ مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما آماده پاسخ گویی به هر گونه سوال شما هستند.

بهترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس

پروشات خودرو با کادری فنی و مجرب به صورت تخصصی آماده ارائه انواع سرویس ها به خودروها در شرق تهران است. این مرکز با دارا بودن نیروی متخصص و ماهر بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد. پروشات کلینیک تخصصی خودرویی و بهترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در شرق تهران است که به پشتوانه سابقه و تجربه خود توانسته رضایت شمار زیادی از مشتریان خود را کسب نماید. اعتبار ما موجب می شود تا بتوانید به راحتی به این مرکز اعتماد نمایید. ما به کارگیری قطعات اصلی در تعمیرات و استفاده از بهترین رنگ موجود برای نقاشی خودرو در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام برداشته ایم.

بهترین تعمیرگاه خودروهای تویوتا ، لکسوس ، کرولا ، هایلوکس ، لندکروز و کمری در شرق تهران
بهترین تعمیرگاه خودروهای تویوتا ، لکسوس ، کرولا ، هایلوکس ، لندکروز و کمری در شرق تهران

برخی از خدمات این مرکز:

  • عیب یابی و تعمیر موتور
  • عیب یابی و تعمیر گیربکس
  • ارائه قطعات اصل خودرو
  • صفرشویی کامل خودرو
  • موتور شویی تخصصی
  • پولیش و سرامیک خودرو
  • نقاشی و رنگ خودرو

پروشات خودرو

کلینیک تخصصی پروشات خودرو با ارائه خدمات تخصصی تویوتا در خدمت شما عزیزان است. می توانید برای نوبت دهی به صورت آنلاین به بخش مربوطه مراجعه فرمایید. یا از دکمه زیر به صفحه مربوط هدایت شوید.

آدرس پروشات خودرو:

تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:
22775415 021
02175392

نظر خود را ارسال کنید