عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا لکسوس

کلینیک پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی خودرو در شرق تهران با کادری متخصص در خدمت شما عزیزان است. در این مرکز کلیه خدمات تعمیراتی خودرو ، نقاشی ، صافکاری و شستشوی خودرو انجام می شود. عیب یابی تخصصی موتور و گیربکس تویوتا و تویوتا هیبرید، لکسوس و انواع خودروهای کرولا هایلوکس لندکروز کمری یکی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز است. بازدید فنی و تعمیرات موتور و گیربکس خودروی شما توسط کادری متخصص و آموزش دیده انجام می شود تا بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه دهیم. تمام تلاش ما بر آن است تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به انجام رسانیم تا رضایت مشتریان گرامی خود را کسب کنیم.

شما عزیزان می توانید به منظور رفع مشکلات خودروی و عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا و سایر مدل های آن از قبیل لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری به این مرکز مراجعه فرمایید و از خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا لکسوس

پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران است که کلیه خدمات تخصصی برای خودروهای تویوتا و لکسوس را با کادری متخصص ارائه می دهد. ما در این مرکز با دستگاه های پیشرفته به عیب یابی و تعمیر موتور و گیربکس تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری می پردازیم. تمامی مراحل انجام کار با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم. عیب یابی تخصصی موتور و گیربکس خودروهای تویوتا توسط کادر مجرب انجام می پذیرد و این افراد به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه مهارت های کافی برای خودروهای سری تویوتا و لکسوس را دارند.

خدمات عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا لکسوس
خدمات عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا لکسوس

تست کامل گیربکس خودروهای تویوتا و لکسوس با دستگاه های تخصصی و عیب یابی کامل گیربکس، تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک و نو سازی کامل و اورهال گیربکس، سرویس ساعت گیربکس و رفع عیوب شایع این قسمت، رفع تمامی مکث  و تاخیر گیربکس های اتوماتیک در هنگام تعویض دنده، رفع تمامی ضربه های گیربکس در هنگام تعویض دنده و تمامی خدمات تخصصی مربوط به گیربکس های اتوماتیک تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا مثل کرولا هایلوکس لندکروز کمری در کلینیک پروشات خودرو انجام می شود.

عیب یابی موتور و گیربکس

اگر در موتور و گیربکس خودروی شما مشکلی پیش آماده است باید از به حرکت در آوردن خودرو خودداری کنید. حرکت خودرو ممکن است باعث صدمات بیشتری به گیربکس و موتور خودروی شما شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند. بهترین کار این است که خودروی خود را متوقف کنید و با متخصصین این حوزه تماس حاصل فرمایید. می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

بخشی از خدماتی که در کلینیک پروشات خودرو ارائه می‌گردد:

  • تعمیر گیربکس و موتور تویوتا و لکسوس
  • عیب یابی و تعمیرات کامپیوتری گیربکس
  • رفع ارورهای گیربکس و ساعت کردن آن
  • تعویض قطعات گیربکس با قطعات اصلی
  • سرویس دوره‌ای تعمیر گیربکس و موتور
  • بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس و موتور

در صورت نیاز به تعویض قطعه ، بهترین قطعات اصل و با کیفیت را با قطعه معیوب جایگزین می کنیم.

عیب یابی تخصصی تویوتا

در مرکز پروشات خودرو عیب یابی تمام مدل های خودروی تویوتا به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس در شرق تهران است. تیم فنی ما آماده ارائه هرگونه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات است. همچنین ما آماده تامین قطعات اصل تویوتا برای خودروی شما هستیم.

عیب یابی تخصصی تویوتا هیبرید

ماشین های هیبریدی نوع جدیدی از اتوموبیل ها هستند که از ترکیب دو منبع جداگانه نیرو برای حرکت استفاده می کنند. معمولا این خودروها دو گانه بوده و دارای موتور بنزینی و موتور الکتریکی در کنار هم هستند. خودروهای هیبرید این توانایی را دارند که از یکی از این موتورها و یا از هر دوی آن ها در کنار هم استفاده کنند. معمولا تعمیرات و عیب یابی این گونه خودروها کاری بسیار دشوار و تخصصی است و از عهده هر تعمیرگاهی بر نمی آید. پروشات خودرو عیب یابی تخصصی تویوتا هیبرید را با کادری متخصص و دوره دیده با امکانات روز دنیا انجام می دهد. در این مرکز عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا هیبرید به صورت تخصصی صورت می پذیرد.

نوبت دهی آنلاین

پروشات خودرو این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورده است تا بتوانید به صورت آنلاین اقدام به دریافت نوبت برای انواع خودروهای تویوتا کنید. برای نوبت دهی آنلاین می توانید از دکمه زیر به صفحه مربوط هدایت شوید و فرم مورد نظر را پر کنید.

 در صورت تمایل به مراجمعه حضوری می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس:

تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:
22775415 021
02175392

نظر خود را ارسال کنید