تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ECU تویوتا تهران

تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ( ای سی یو ) ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران توسط کلینیک پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود. شما می توانید کلیه خدمات تعمیرات و عیب یابی مربوط به ای سی یو و کامپیوتر خودروهای خود را به ما بسپارید. پروشات خودرو به عنوان بهترین تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ECU تویوتا تهران می تواند کلیه خدمات تعمیراتی و عیب یابی را به شما عزیزان ارائه دهد. ایسیو از مهمترین بخش های الکتریکی خودرو است که به دلیل پیچیدگی، تعمیر آن بسیار تخصصی است. عیب یابی ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود تا مشکلات آن تشخیص داده شود تا بتوان آن را به درستی تعمیر کرد.

ECU یا ایسیو

ECU یا بخش کنترل موتور جزء اصلی از رایانه موجود در ماشین شما محسوب می شود. این قسمت برای تنظیم بسیاری از سیستم ها و بخش های جزئی تر در موتور ماشین، بخش پیش رانه و دیگر اجزاء عمده آن به کار رفته است. نشانه های بسیاری وجود دارند که می توانند مرتبط با ایراد در بخش ECU باشند.

ایسیو خراب

ECU خراب می تواند سبب بروز مشکلات در زمان تغییر دنده ها در ماشین های با گیربکس اتوماتیک شود یا باعث تکان های ناگهانی یا توقف شود که مشابه مشکلات مربوط به سیستم گیربکس می باشد. اگر شما تجربه تکان های ناگهانی یا توقف را داشتید و از بخش انتقال نیروی خود معمولا به درستی نگهداری می کنید و وسیله نقلیه از نظر انتقال نیرو به حد کافی روان عمل می کند، پس از آن ایراد در ECU را باید مدنظر قرار دهید.

تعمیرگاه ایسیو ECU تویوتا

پروشات خودرو یکی از مجهزترین مراکز تعمیرگاهی خودروهای تویوتا در ایران است. این تعمیرگاه کلیه خدمات تعمیرات ایسیو ( ای سی یو ) ECU خودروهای تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری را به صورت تخصصی در شرق تهران انجام می دهد. پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه تویوتا در تهران است. این مرکز با داشتن نیروی متخصص و دوره دیده آماده ارائه هرگونه خدمات تعمیراتی، عیب یابی، صاف کاری و نقاشی خودروهای تویوتا است. عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا نیز در این مرکز انجام می شود.

تعمیرگاه ایسیو تویوتا:

1- تعمیرات سخت افزاری ایسیو

2- تعمیرات نرم افزاری ایسیو

3- تعمیرات تمامی بردهای الکترونیکی ایسیو

4- تعمیرات یونیک ، ایربگ و غیره

تعمیرگاه ایسیو ( ای سی یو ) ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران
تعمیرگاه ایسیو ( ای سی یو ) ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران

تعمیر ایسیو تویوتا

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا چندین  مدل خودروی تویوتا را  در بازار ایران عرضه نموده است از جمله خودروهای تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری و … بخش کامپیوتر و ایسیو ECU و برق و انژکتور این خودروهای ژاپنی ممکن است دچار مشکلاتی شود. مجموعه پروشات خودرو تعمیرات تخصصی قطعات مختلف الکترونیکی و برقی کمپانی ژاپنی تویوتا را با ارائه ضمانت تعمیر می نماید. به عنوان مجهزترین تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ECU تویوتا تهران می توانیم تخصصی ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

تعمیرات ECU تویوتا

ما بیش از هر چیزی به کیفیت کار می اندیشیم. پس از بررسی کامل خودرو، تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهیم. سعی ما بر آن است تا با کمترین هزینه کار را به اتمام برسانیم. از این رو اگر قطعات خودروی شما قابل تعمیر شدن باشد آن ها را تعمیر خواهیم کرد. اگر نیاز به تعویض داشته باشند آن را با قطعات اصل تعویض می کنیم. در صورت تعویض قطعات معیار ما کیفیت و اصل بودن قطعات است و قیمت پایین را فدای کیفیت نخواهیم کرد. چون ECU قلب تپنده خودروی شما است و باید در سلامت کامل و با کیفیت بالا کار کند. از این رو ما از قطعات اصل برای ایسیو استفاده می کنیم.

تعمیرات ایسیو ( ای سی یو ) ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران
تعمیرات ایسیو ( ای سی یو ) ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران

تعمیرات ایسیو ECU تویوتا

برخی از خدماتی که در رابطه با تعمیرات ایسیو ECU تویوتا در این مرکز انجام می شود:

  • تعمیرات سخت افزاری ایسیو
  • تعمیرات نرم افزاری ایسیو
  • عیب یابی سنسورها
  • سیستم سوخت رسانی خودرو
  • سیستم جرقه زنی خودرو
  • بخش هوارسانی خودرو
  • تعمیر یونیت های تویوتا
  • تعمیر بردهای تویوتا
  • برق و سیم کشی خودرو
  • ریموت و سوئیچ دوم خودرو
  • ریمپ ECU خودرو

تعمیر بخش کنترل موتور (ECU)

تعمیر یک ECU می تواند کار دشواری باشد. برای افراد مبتدی، این مطلب چیزی نیست که شما یا همسایه تان بتوانید احتمالا آن را با موفقیت به انجام برسانید. این کار مثل تعویض روغن یا لاستیک ماشین نیست. بخش کنترل موتور یک رایانه است و قطعه ای با فناوری بسیار پیشرفته محسوب می شود. تعمیر ECU شامل پیاده کردن کامل این بخش و کار دقیق و با جزئیات بسیار الکترونیکی می باشد. این کار شبیه تعمیر رایانه یا تلفن های هوشمند برای شمایی که این مقاله را می خوانید محسوب می شود.

با این حال، خرید یک بخش کنترل موتور جدید گران است. علاوه بر هزینه هایی که در نمایندگی یا تعمیرگاه دارید (که می تواند بین 400 و 600 دلار هم باشد)، هزینه خود ECU می تواند در حدود هزاران دلار باشد. تعمیر یک ECU با استفاده از خدمات تعمیر آنلاین هم در حدود مبلغی بین 300 و 400 دلار بسته به نوع ساخت، مدل و سال ساخت وسیله نقلیه شما هزینه دربردارد.

معایب تعمیر ECU

عیب عمده تعمیر ECU این است که آنها دارای قطعات بسیار پیشرفته و با فناوری بالا هستند که نیاز به دانش تخصصی برای تعمیرشان است. چون آنها تقریبا روی همه اجزای دیگر موتور شما تاثیر می گذارند، لازم است مطمئن شوید که رایانه به درستی تعمیر شده و به تعمیرگاهی که این کار را انجام می دهد اطمینان داشته باشید. دوباره عنوان می کنیم که این کار ساده ای مثل تعویض فیلتر روغن یا شمع ها نیست.

در نتیجه، اصلی ترین مزیت یا برتری تعمیر رایانه موتور در مقابل تعویض کامل آن چیست؟ مزیت اصلی در مقابل خرید قطعه نو در این است که شما احتمالا مبلغ زیادی را که می خواهید برای تامین رایانه هزینه کنید، صرفه جویی می کنید.

انواع خدمات ایسیو ECU تویوتا

مجموعه پروشات خودرو با بهره گیری از متخصصین در حوزه تعمیر ایسیو ECU ، کامپیوتر و انواع بردهای الکترونیک خودروی تویوتا را با ارائه گارانتی تعمیر می نماید. تمام مراحل تشخیص تا تعمیر به کمک دستگاه های بروز و پیشرفته انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز از قطعات اصل تویوتا استفاده خواهد شد.

تشخیص ایراد رایانه ECU

اگر شما مشکوک هستید که بخش کنترل الکترونیکی در وسیله نقلیه تان خرابی دارد یا بد کار می کند، باید سریعا ماشین خود را به نزدیکترین نمایندگی، تعمیرگاه یا مرکز سرویس دهی ببرید. زمانی که در حال انتخاب مرکز خدماتی برای بررسی ایراد در ECU هستید، اطمینان حاصل نمایید که این محل از آخرین تجهیزات تشخیص رایانه ای برای بررسی رایانه داخلی ماشین شما استفاده می کند.

در حالی که مراکز خدماتی و مغازه های تعمیراتی عالی زیادی وجود دارند که تجهیزات تشخیصی جهت ایراد در ECU را دارند، اگر می خواهید کاملا مطمئن شوید که ایراد ماشین شما به درستی تشخیص داده می شود، ماشین تان را به نمایندگی ای که در زمینه فروش همان وسیله نقلیه به صورت تخصصی فعال است ببرید. با رفتن به نمایندگی مجاز، این اطمینان را خواهید داشت که تجهیزات به کار رفته برای تشخیص آن بالاترین سطح درستی و صحت نتایج را برای شما به همراه خواهند داشت. این مسئله به مکانیک یا متخصص کمک می کند تا بهترین تعمیر را روی وسیله نقلیه شما انجام دهد.

عیب یابی ECU

پیدا کردن مشکلات ایسیو و عیب یابی ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری کاری بسیار تخصصی است. اگر شما هم مشکلاتی مانند روشن شدن چراغ چک موتور، کاهش قدرت موتور، لرزش موتور دارید، به احتمال زیاد ایسیوی تویوتای شما آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد.

کامپیوتر خودرو نقش بسیار مهمی دارد و می توان از آن برای کنترل قسمت های مختلف خودرو استفاده کرد. اگر موتور خودرو را قلب آن در نظر بگیریم، می توانیم کامپیوتر و ecu آن را هسته خودرو در نظر بگیریم که کنترل قطعات الکترونیکی خودرو را بر عهده می گیرد. عیب یابی و تعمیر ecu خودرو بسیار سخت است زیرا باید به برنامه هایی مانند دیاگ تسلط داشته باشید و سیستم الکتریکی خودرو را درک کنید.

علائم خرابی ECU خودرو چیست؟

این قطعه نقش مهمی در خودرو دارد و قطعا در صورت عدم کارکرد می تواند علائم مختلفی ایجاد کند. با شناسایی این علائم می توانید ECU خودرو را تشخیص و تعمیر کنید.

این علائم شامل موارد زیر است:

  • روشن شدن چراغ چک
  • اشکال در مصرف سوخت
  • مشکلات مختلف موتور
  • ضعف در قدرت موتور

زمان روشن شدن چراغ چک باید ماشین را برای تعمیر ECU ببه تعمیرگاه ببرید تا مشکل را تشخیص دهد و مشکل آن را رفع کند. تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ECU خودرو تویوتا در مرکز پروشات خودرو از صفر تا صد انجام می شود.

تعمیرات کامپیوتر ECU تویوتا

مواردی که برای تعمیرات کامپیوتر ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری  در پروشات خودرو تعمیر و عیب یابی می شود :

۱ – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل : سنسور دمای هوای ورودی ، سنسور فشار هوای منیفولد ، سنسور کوبش ( ناک ) ، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور سنسور دمای خنک کننده ، سنسور موقعیت دریچه گاز ، سنسور سرعت خودرو ، سنسور دور موتور ، سنسور موقعیت میل سوپاپ

۲ – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ECU تویوتا Toyota کمری لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز

۳ – تعمیر و عیب یابی عملگرهای تویوتا Toyota شامل : پمپ بنزین ، انژکتورها ، استپر موتور ، کویل دوبل ، گرمکن دریچه گاز ، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک، رله دوبل ، شیر برقی کنیستر

۴ – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودروی تویوتا شامل : فیلتر سوخت ، وایرهای شمع و شمع ، سوئیچ اینرسی، ریل سوخت ، رگلاتور سوخت

۵ – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی ، سیستم جرقه زنی ، سیستم سوخت رسانی و …

۶ – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت تویوتا Toyota کمری لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز

۷ – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو تویوتا Toyota مانند ABS ، EBD ، Airbag و …

و …

در واقع تمامی موارد مرتبط با تعمیرات و عیب یابی ایسیو ( ای سی یو ) ECU ، انژکتور و برق و سیم کشی خودروی تویوتا Toyota لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در مجموعه پروشات خودرو تعمیر می شود. تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات با دستگاه ها و سیستم های پیشرفته و به روز انجام می شود.

دریافت نوبت

برای دریافت نوبت تعمیرگاه و تعمیرات ایسیو ECU تویوتا می توانید از بخش نوبت دهی به صورت آنلاین درخواست نوبت کنید. ما این بخش را برای شما طراحی کرده ایم تا بتوانیم خدمات با کیفیت تر در زمان بندی بهتری را به شما ارائه دهیم. کلیه خدمات عیب یابی ECU تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری و تعمیر مشکلات مربوط به آن در پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود.

نظر خود را ارسال کنید