لوازم یدکی و قطعات اصل تویوتا و لکسوس در تهران (شمال و شرق تهران)

پروشات خودرو یکی از معتبرترین تعمیرگاه های تویوتا و لکسوس در تهران است. در مجموعه پروشات خودرو علاوه بر تعمیر و عیب یابی خودرو تویوتا ، خرید و تامین قطعات اصل لکسوس و تویوتا مثل خودروهای کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری نیز انجام می شود. قطعات اصل تویوتا که توسط پروشات خودرو تامین می شود، با قطعات اصلی خودروی شما هیچ تفاوتی دارد و کارکرد مشابهی دارد. از این رو لوازم یدکی استفاده شده برای خودروی شما کیفیت و طول عمر بسیار مناسبی دارد و به سایر قطعات خودروی شما آسیبی نمی رساند. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی و قطعات اصل تویوتا و لکسوس از خدمات پروشات خودرو استفاده کنید.

لوازم یدکی تویوتا و لکسوس مناسب برای مدل های :

2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – 2011 – 2012 – 2013 – 2014 – 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2019 – 2020 – 2021

برای دیدن کاتالوگ آنلاین قطعات اصل تویوتا می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قطعات اصل تویوتا

خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های خودروی تویوتا مثل خودروهای کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری از جمله خودروهای وارداتی در بازار ایران هستند که برای تامین قطعات اصلی، باید آن ها را از خارج کشور تامین نمود. با توجه به واردات قطعات کپی و بی کیفیت، خرید قطعات اصل تویوتا باید با دقت زیادی انجام شود و از تامین کننده مطمئن آن ها را خریداری کرد. پروشات خودرو یکی از معتبرترین تعمیرگاه های تویوتا در شمال و شرق تهران واردات قطعات اصلی را بدون واسطه انجام می دهد تا نظر مشتریان خود را جلب کند.

خرید لوازم یدکی از شرکت اصلی تویوتا باعث تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات می شود و همچنین با کاهش دست در فرآیند خرید، قیمت لوازم یدکی تویوتا و لکسوس را تا حد معقولی پایین نگه داشته ایم تا هزینه های مضاعف را به مشتریان خود تحمیل نکنیم.

لوازم یدکی اصل تویوتا و لکسوس

خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مثل خودروهای کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری به عنوان یکی از پرطرفدارترین ها در جهان به شمار می روند. در این خودروها از لوازم یدکی با کیفیت و اصل استفاده شده است. سفارش کشور سازنده در نوع قطعات تاثیر دارد. چون قطعات تویوتا و لکسوس و لوازم یدکی تویوتا با سفارشات کشورهای دیگر از لحاظ آپشن و قطعات تویوتا و لوازم یدکی تویوتا متفاوت است. خودروهای تویوتا دارای کیفیت ساخت بالایی هستند از این رو نیاز کمی به تعمیر یا تعویض قطعات دارند. لوازم یدکی اصلی آن ها نیز دارای دوام بالایی هستند و عمر بسیار خوبی دارند.

لوازم یدکی تویوتا و لکسوس شامل :

  • قطعات اصل مصرفی شامل: ( لنت . شمع . فیلتر و …)
  • قطعات اصل بدنه شمال: ( سپر . شلگیر . چراغ و …)
  • قطعات اصل موتوری شامل: ( رادیاتور . سیلندر . پیستون و …)
  • قطعات اصل جلوبندی شامل: ( طبق . سیبک . موجگیر و …)
  • قطعات اصل گیربکس شامل: ( پلوس . صفحه . دنده و …)
  • قطعات اصل برقی شامل: ( لامپ .  کوئل . وایر و …)
لوازم یدکی و قطعات اصل تویوتا و لکسوس
لوازم یدکی و قطعات اصل تویوتا و لکسوس در تهران

لوازم یدکی تویوتا

ارائه قیمت های رقابتی برای لوازم یدکی زمانی که شما در حال تهیه فهرست قطعات یدکی فروشگاه خود هستید می تواند کاری چالش انگیز باشد. وسوسه شکستن قیمت ها به وسیله خرید رقابتی همیشه وجود دارد اما نتیجه می تواند سبب شود که شما قطعات بی کیفیتی را دریافت نمایید. قطعات بی کیفیت لوازم یدکی لکسوس و تویوتا علاوه بر داشتن عمر کوتاه ممکن است به سایر قطعات خودرو نیز آسیب برساند و هزینه های تعمیراتی بیشتری را به شما تحمیل کند.

لوازم یدکی تویوتا
لوازم یدکی اصل تویوتا

تشخیص قطعه تقلبی

تشخیص لحظه ای این مسئله می تواند کاری سخت باشد اما چند مورد هستند که می توانند به شما در تشخیص نمونه تقلبی کمک کنند. در جستجوی چه چیزی باید باشید:

1- اشتباه تایپی روی بسته بندی ها

این مورد خیلی سریع قابل مشاهده و پیدا کردن است.

2- جمله بندی های نادرست

بیشتر قطعات یدکی به وسیله بخش هایی در خارج از کشور درست می شوند و بسیاری از آنها با زبان انگلیسی آمریکایی متداول آشنایی ندارند. خصوصا، به زبان به کار رفته در دفترچه های راهنما یا مستندات فنی ارائه شده نگاهی بیاندازید.

3- برچسب های made in (ساخت چه کشوری)

به برچسب هایی که کشور سازنده را نشان می دهد نگاهی بیاندازید که معمولا از کشوری که سازنده اصلی آن است متفاوت می باشد.

4- عدم تقارن در اجزاء قطعات

قطعات یدکی تقلبی با عجله ساخته شده اند و اغلب خیلی خوب طراحی نشده اند. به بخش هایی دقت کنید که باید متقارن باشند ولی نیستند.

5- رنگ ها و طراحی هایی که مانند نوع اصل نیستند

در عین حال که برخی از شرکت های سازنده قطعات یدکی از الگوهای رنگی متفاوتی روی قطعات استفاده می کنند، سازندگان قطعات تقلبی هم این کار را می کنند. در جستجوی رنگ هایی باشید که کمی بی حال بوده و یا یک کپی بی روح از نوع اصلی آن هستند.

6- نداشتن برچسب ها، طرح ها یا اعداد شناسایی معمول

قطعات تقلبی ممکن است شکل ساده قطعات اصلی را داشته باشند.

7- به تاریخ نگاه کنید

آمریکایی ها تاریخ را به صورت ماه، روز، سال می نویسند. دیگر کشورها اینطور نیستند. اگر قطعه شما آمریکایی باشد، مهرهای تاریخ روی کالا هم تایید کننده آن خواهند بود.

8- بسته بندی غیرمعمول

اگر تولیدکننده قطعات شما در مورد تغییراتی که در بسته بندی های خود داده است اطلاع رسانی نکند، پس احتمالا تغییری هم داده نشده است. اگر معمولا سازنده قطعات را در پلاستیک می فرستد، از پذیرفتن قطعاتی که در یک جعبه معمولی مقوایی ارسال شده است بپرهیزید.

9- تفاوت قیمت فاحش

تخفیف یک مسئله است، اما اگر می بینید که قطعات با تخفیف بسیار زیادی (مثلا 90 درصد) ارائه شده اند، احتمال زیادی وجود دارد که آنها تقلبی باشند. به یاد داشته باشید، اگر چیزی واقعا درست به نظر می رسد احتمالا همینطور هم هست.

10- با شرکت سازنده تماس بگیرید.

وقتی شک دارید با شرکت سازنده تماس گرفته و در مورد قطعه سوال کنید. بخش امور مشتریان می تواند شما را با ارسال عکس هایی از محصول یا گفتگو در مورد نگرانی های شما از پشت تلفن یاری نماید. اگر هر کدام از این علائم خطر را دیدید، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید. با انجام این کار مطمئن می شوید که از دردسر استفاده از قطعات یدکی تقلبی که شامل خرابی ماشین آلات و از دست دادن زمانتان می شود، نجات پیدا کرده اید.

خرید قطعات اصل تویوتا و لکسوس

هنگام خرید لوازم یدکی تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مثل خودروهای کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری ، حتما مدل سال خودروی خود را بدانید و یا در صورت لزوم شماره شاسی خودرو را به همراه داشته باشید تا در هنگام سفارش خرید لوازم یدکی اصلی، خدمات بهتری را به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.

خرید قطعات اصل تویوتا

برای خرید لوازم یدکی و قطعات اصل تویوتا می توانید با پروشات خودرو در تماس باشید. مجموعه ما اصالت کالا و اصل بودن قطعات لکسوس و تویوتا مثل خودروهای تویوتا کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری را تضمین می کند. همچنین برای استعلام قیمت فروش قطعات اصل و لوازم یدکی تویوتا و لکسوس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس:
22775415 021
02175392

شماره فروش واحد قطعات:

09028011406

نظر خود را ارسال کنید