صفرشویی ماشین تویوتا و لکسوس

پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات تویوتا و لکسوس و ماشین های لوکس خارجی در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. صفرشویی ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص صفرشویی تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات صفرشویی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

صفرشویی خودرو چیست؟

شستشوی ماشین ها انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها صفرشویی خودرو است. صفرشویی خودروهای لوکس خارجی همانند کارواش ماشین های معمولی نیست، بلکه فرآیندی تخصصی است و نظافت تمامی قسمت ها و جزئیات داخلی و خارجی خودرو، ترمیم ، پولیش و نظافت موتور ماشین و غیره می باشد و نیاز به زمان زیادی دارد. بسته به نوع مدل خودرو ممکن است زمانی بین چند ساعت تا چند روز برای صفرشویی خودروها صرف شود. در این روش تمامی بخش های خودرو یک به یک با دقت و ظرافت تمیز می شوند.

اگر نیاز دارید تا خودروی شما به صورت کامل و با جزئیات زیاد شسته شود، می توانید از خدمات صفرشویی خودرو استفاده کنید.

صفرشویی تویوتا

اگر می خواهید ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی، شما واقعا تمیز شود، باید علاوه بر شستشوی کامل ماشین، عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید. صفرشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، عملیات شستشوی ماشین است که در آن تمام قطعات داخل اتاقک ماشین، بدنه خودرو، رودری ها و کاپوت ماشین شسته می شود. در حقیقت در صفرشویی، خودرو از صفر تا صد و با دقت خیلی زیاد شسته و تمیز می شود.

صفرشویی تویوتا و لکسوس

به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودروهای تویوتا و لکسوس بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، صفرشویی گفته می شود. هدف از صفرشویی ماشین های تویوتا و لکسوس این است که نواقص و مشکلات خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود. شما می توانید یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود. در این روش بخش ها قابل جدا شدن داخل خودرو، باز شده و به دقت شسته و تمیز می شود. کف ماشین و دیواره با توجه به دسترسی کاملی که پیدا می کنند به خوبی و با دقت بسیار بالا تمیز می شود. تمامی لک ها و کثیفی های داخل خودرو تمیز شده و با دقت پاک می شوند.

صفرشویی تویوتا و لکسوس
صفرشویی تویوتا و لکسوس

صفرشویی خودروهای لوکس خارجی

ماشین هرکس، جلوه ای از شخصیت اوست، مخصوصا ماشین های لوکس خارجی که متعلق به افراد معتبری هستند. افراد بی نظم و افرادی که ذهن آشفته ای دارند، معمولا به ماشین خود رسیدگی نمی کنند و خودروی آنها همیشه کثیف و شلخته است، اما افرادی که به کار و جایگاه خود اهمیت می دهند، اتومبیل خود را تمیز نگه می دارند. واقعیت این است که تمیز بودن خودرو شما، باعث می شود که جایگاه اجتماعی شما بالاتر برود. به علاوه داشتن خودرویی تمیز باعث می شود که از نشستن در آن و رانندگی کردن لذت بیشتری ببرید. پس واجب است که به خودروی خود برسید و آن را تمیز نگه دارید.

صفرشویی خودروهای لوکس خارجی و صفرشویی مدل های مختلف تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری کاری تخصصی است و به مهارت بالایی نیاز دارد. انتخاب تیم حرفه ای برای نظافت و صفرشویی خودروهای خارجی بسیار اهمیت دارد. اگر صفرشویی خودرو را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید، آنها کار نظافت خودروی شما را با توجه به متریال های داخلی ماشین شما انجام می دهند. هم چنین قطعات داخلی ماشین شما را با مواد شوینده مناسب شستشو می دهند. مثلا اگر خودروی شما وارداتی و لوکس باشد، باید از مواد شوینده خاصی برای صفرشویی آن استفاده شود، زیرا متریال های چنین خودروهایی حساس و با کیفیت است و باید با دقت شسته شوند.

صفرشویی ماشین های لوکس خارجی
صفرشویی ماشین های لوکس خارجی

مراحل صفرشویی خودرو

  • داخل خودرو (کف خودرو)
  • جرمگیری نشیمن (صندلیها)
  • شستشوی سقف
  • (لایه مجاور ب سرنشینان)
  • شستشو و تمیزکاری داشبورد
  • تمیز کردن شیشه ها
  • موتور شویی
  • اسپری های خوشبو کننده
  • اسپری لاستیک

صفر شویی خودرو تویوتا و لکسوس مراحلی دارد که باید با حساسیت تمام انجام شود زیرا ما با اجزاء حساس خودرو سر و کار داریم.

هزینه صفرشویی تویوتا و لکسوس

قیمت صفرشویی خودروهای خارجی به نوع مدل خودرو بستگی دارد. یعنی شما در هنگام درخواست خدمات صفرشویی باید ابتدا نوع مدل ماشین خود اعم از (سواری، غیرسواری، لوکس، شاسی بلند) را ذکر کنید. چرا که انواع مدل های ماشین های خارجی بسته به حساسیت و میزان انرژی و تجهیزات مورد نیاز قیمت متفاوتی دارد.

اکنون اگر می‌خواهید قبل از نهایی کردن سفارش خود از هزینه صفرشویی خودرو خود مطلع شوید، می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

خدمات صفرشویی خودرو

پروشات خودرو از معتبرترین مراکز شستشو و صفرشویی خودروهای لوکس خارجی در شرق تهران است. در صورت نیاز به خدمات صفرشویی خودرو می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین وقت رزور کنید. ما علاوه بر صفرشویی، خدمات پولیش کاری ، واکس و سرامیک تویوتا و لکسوس را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

نظر خود را ارسال کنید