موتورشویی ماشین تویوتا و لکسوس

شرکت پروشات خودرو از نمایندگی های معتبر تویوتا در شرق تهران و کامل ترین مجموعه خدمات تویوتا و لکسوس و ماشین های لوکس خارجی می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. موتورشویی ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص موتورشویی تویوتا و لکسوس و همچنین صفرشویی تویوتا و خدمات پولیش تویوتا می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات موتورشویی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

موتورشویی ماشین تویوتا

موتورشویی از پردرخواست‌ترین خدمات در حوزه شستشوی ماشین تویوتا است که اهمیت بالایی دارد. پروشات خودرو با داشتن بهترین تیم و پرسنل برای موتورشویی خودرو، خدمات باکیفیتی را به مشتریان گرامی خود ارائه می‌دهد. قلب تپنده خودروهای تویوتا، موتور آن است که مهمترین بخش هر اتومبیل محسوب می‌شود. به همین دلیل باید گفت نحوه موتور شویی ماشین تویوتا اصول خود را دارد و مواد موتور شویی برای هر مدل از ماشین های تویوتا ممکن است متفاوت باشد. اگر سرویسکار به صورت اصولی به شستشوی موتور خودرو نپردازد، ممکن است بعد از موتور شویی خودرو به آن آسیب جدی وارد شود و قوای محرکه ماشین از کار بیفتد.

پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شستشوی موتور ماشین تویوتا خود و یا همان عمل موتورشویی ماشین را به دست سرویسکاری خبره و متخصص بسپارید که در مورد تمام فوت و فن‌های موتورشویی و قطعات داخلی موتور خودروهای تویوتا دانش کافی داشته باشد و از بهترین روش و مناسب‌ترین مواد موتورشویی و پاک کننده داخل موتور خودرو استفاده کند.

موتورشویی ماشین تویوتا
موتورشویی ماشین تویوتا

موتورشویی تویوتا و لکسوس

در موتورشویی تویوتا و لکسوس، هدف جرم گیری و شستشوی موتور اتومبیل است و به صورت کلی به دو دسته موتورشویی خشک و موتورشویی با آب تقسیم می‌شود. عمل موتورشویی یک امر بسیار ضروری است که مانند تعویض روغن موتور و یا تنظیم قطعات آن، هر چند وقت یک بار باید انجام شود و در صورتی که موتورشویی را جدی نگیریم و انجام ندهیم، ممکن است موتور خودرو دچار مشکل شود و بازده آن کاهش یابد. در پروشات خودرو موتورشویی ماشین تویوتا و لکسوس و موتورشویی سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ با دقت بالا و لوازم شستشوی به روز دنیا انجام می شود.

موتورشویی تویوتا و لکسوس
موتورشویی تویوتا و لکسوس

چرا باید موتورشویی کنیم؟

تمیزی و تمیز بودن موتور خودرو می تواند به بهبود عملکرد موتور خودرو کمک زیادی کند و در راستای نگهداری صحیح خودرو می باشد. هنگامی که چربی، گرد و غبار و جرم فراوانی پیرامون موتور خودروهای تویوتا و لکسوس را در برگرفته باشد، موجب می‌شود دفع حرارت به درستی صورت نگیرد. این عمل باعث بالا رفتن استهلاک موتور ماشین تویوتا شده و صاحب خودرو را متحمل مخارج بیشتری خواهد کرد. یک سهل انگاری کوچک ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد پس اگر موتورشویی شما به وقفه افتاده است هرچه سریعتر دست به کار شوید. مشکل دیگر ناشی از عدم موتورشویی به موقع، بروز آتش سوزی به دلیل انباشته شدن مواد نفتی و مشتقات آن است.

همان مقدار که موتور شویی خودرو می‌تواند سودمند باشد، استفاده از آب و مواد نامناسب نتیجه کاملا معکوس دارد و اثرات مخربی بر جای می‌گذارد. در واقع نشت رطوبت به داخل قطعات برقی و الکترونیکی اتومبیل باعث ایجاد رسوب درون آن‌ها می‌شود و خرابی‌هایی را به بار می‌آورد. استفاده از مواد شوینده نامناسب، پاشیدن آب بافشار زیاد و بصورت مستقیم باعث آسیب رساندن به قطعات الکتریکی موتور ماشین می‌شود.

فرآیند موتورشویی در پروشات خودرو

فرآیند موتورشویی در پروشات خودرو با دقت بالایی انجام می شود. پروشات خودرو از نمایندگی های معتبر تویوتا در شرق تهران است و شناخت بالایی نسبت به قطعات موتور خودروهای تویوتا و لکسوس دارد. از این رو شستشوی تمامی قطعات موتور در پروشات خودرو با دقت بسیار زیادی انجام می شود تا به قطعات خودرو آسیبی وارد نشود. عمل شستشوی موتور خودرو در پروشات خودرو با مواد برند مفرا (Mafra) که از برندهای مطرح ایتالیایی است انجام می شود. سپس واکس مخصوص موتور که برند کوکمی (Coch chemie) است و یک برند معروف آلمانی هست و تایید کمپانی دایملر را دارد، به موتور خودرو زده می شود تا براقیت بیشتری پیدا کند. پس از آن مدتی صبر می شود تا تمامی مواد استفاده شده به خورد قطعات خودرو برود. برخلاف سایر کارواش های عمومی، عملیات شستشوی موتور در پروشات خودرو با صبر و دقت بالایی انجام می شود.

فرآیند موتورشویی در پروشات خودرو
فرآیند موتورشویی در پروشات خودرو

خدمات موتورشویی خودرو

در صورتی که نیاز به خدمات شستشوی موتور خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر خودروهای لوکس خارجی دارید می توانید از خدمات تخصصی پروشات خودرو بهره ببرید. تیم متخصص پروشات خودرو آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره به شما عزیزان می باشند.

نظر خود را ارسال کنید