کارواش ماشین تویوتا و لکسوس

شرکت پروشات خودرو از نمایندگی های معتبر خدمات خودروی تویوتا در شرق تهران و کامل ترین مجموعه شستشوی ماشین تویوتا و لکسوس و ماشین های لوکس خارجی می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. کارواش تخصصی ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدمات شستشو و نظافتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص کارواش تویوتا و لکسوس و همچنین صفرشویی و موتورشویی تویوتا و خدمات پولیش تویوتا می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات کارواش تخصصی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کارواش

تمام کارها و عملیاتی که به منظور شستشو و تمیز کردن بدنه ماشین تویوتا و لکسوس و قطعات داخلی و خارجی آن انجام می شود، در قسمتی به نام کارواش و صفرشویی صورت می گیرد. آلودگی ها و کثیفی های روی بنده ماشین باعث ایجاد ظاهری نامناسب شده و از کیفیت رنگ خودرو می کاهد. همچنین کثیفی ها و چربی های روی موتور خودرو و قطعات داخلی ماشین علاوه بر کاهش عملکرد خودرو باعث ایجاد استهلاک بالاتر شده و موجب خسارات زیادی به قطعات خودرو می شوند. از این رو بایستی برای پیشگیری از استهلاک ماشین و بروز خسارات به صورت دوره ای به نظافت خودرو بپردازیم.

کارواش تویوتا و لکسوس

شرکت پروشات خودرو از نمایندگی های معتبر تویوتا در شرق تهران است که خدمات بسیار کاملی را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. کارواش تخصصی تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مثل کارواش تویوتا کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی از خدمات پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود است. خدمات تخصصی کارواش در پروشات خودرو با بهترین مواد اروپایی با کیفیت و جدیدترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود.

کارواش تخصصی ماشین تویوتا و لکسوس
کارواش تخصصی ماشین تویوتا و لکسوس

خدمات کارواش

  • روشویی بدنه ماشین
  • موتورشویی خودرو
  • صفرشویی ماشین
  • شستشوی کف اتومبیل
  • شستشوی سقف اتومبیل
  • شستشوی قطعات داشبورد اتومبیل
  • شستشوی صندلی اتومبیل

صفرشویی ماشین تویوتا

اگر می خواهید ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی، شما واقعا تمیز شود، باید علاوه بر شستشوی کامل ماشین، عملیات صفرشویی تویوتا را انجام دهید. صفرشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، عملیات شستشوی ماشین است که در آن تمام قطعات داخل اتاقک ماشین، بدنه خودرو، رودری ها و کاپوت ماشین شسته می شود.

به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودروهای تویوتا و لکسوس بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، صفرشویی گفته می شود. هدف از صفرشویی ماشین های تویوتا و لکسوس این است که نواقص و مشکلات خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود. شما می توانید یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود.

موتورشویی ماشین تویوتا

موتورشویی از پردرخواست‌ترین خدمات در حوزه شستشوی ماشین تویوتا است که اهمیت بالایی دارد. پروشات خودرو با داشتن بهترین تیم و پرسنل برای موتورشویی خودرو، خدمات باکیفیتی را به مشتریان گرامی خود ارائه می‌دهد. قلب تپنده خودروهای تویوتا، موتور آن است که مهمترین بخش هر اتومبیل محسوب می‌شود. به همین دلیل باید گفت نحوه موتورشویی تویوتا اصول خود را دارد و مواد موتور شویی برای هر مدل از ماشین های تویوتا ممکن است متفاوت باشد. اگر سرویسکار به صورت اصولی به شستشوی موتور خودرو نپردازد، ممکن است بعد از موتور شویی خودرو به آن آسیب جدی وارد شود و قوای محرکه ماشین از کار بیفتد.

هزینه کارواش تویوتا

معمولا قیمت کارواش ماشین های تویوتا و لکسوس و سایر خودروهای لوکس خارجی بسته به نوع و مدل ماشین و خدمات شستشویی که نیاز دارند، متفاوت است. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کارواش تخصصی با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

خدمات کارواش تخصصی

پروشات خودرو از معتبرترین مراکز کارواش، شستشو و صفرشویی خودروهای لوکس خارجی به خصوص ماشین های تویوتا و لکسوس در شرق تهران است. در صورت نیاز به خدمات کارواش تخصصی خودرو می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین وقت رزور کنید. ما علاوه بر کارواش، خدمات پولیش کاری ، واکس و سرامیک تویوتا و لکسوس را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

نظر خود را ارسال کنید