کارواش صفرشویی شرق تهران

پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات نظافت و شستشوی ماشین های لوکس خارجی و وارداتی در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات نظافتی مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. کارواش صفرشویی در شرق تهران؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص صفرشویی خودروهای لوکس خارجی می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات صفرشویی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کارواش صفرشویی

شستشوی ماشین های خارجی و وارداتی انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها کارواش صفرشویی است. صفرشویی خودروهای لوکس خارجی و وارداتی همانند کارواش ماشین های معمولی نیست، بلکه فرآیندی تخصصی است و نظافت تمامی قسمت ها و جزئیات داخلی و خارجی خودرو، ترمیم ، پولیش و نظافت موتور ماشین و غیره می باشد و نیاز به زمان زیادی دارد. بسته به نوع مدل خودرو ممکن است زمانی بین چند ساعت تا چند روز برای صفرشویی خودرو صرف شود. در این روش تمامی بخش های خودرو یک به یک با دقت و ظرافت تمیز می شوند. موتورشویی تویوتا و سایر ماشین های خارجی در پروشات خودرو با دقت بالا و بدون آسیب به قطعات داخلی و بیرونی موتور انجام می شود.

صفرشویی چگونه است؟

به مجموعه کارهای نظافتی که برای تمیزکاری و شستشوی داخل خودروها بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، صفرشویی گفته می شود. هدف از صفرشویی ماشین های خارجی و وارداتی این است که لکه ها و کثیفی های خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با صفرشویی خودروهای خارجی و لوکس، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود. شما می توانید یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود. در این روش بخش های قابل جدا شدن داخل خودرو، باز شده و به دقت شسته و تمیز می شود. کف ماشین و دیواره با توجه به دسترسی کاملی که پیدا می کنند به خوبی و با دقت بسیار بالا تمیز می شود. تمامی لکه ها و کثیفی های داخل خودرو تمیز شده و با دقت پاک می شوند.

برای زیبایی هر چه بیشتر بده خودرو می توانید از خدمات پولیش و سرامیک تویوتا و سایر خودروهای خارجی پروشات خودرو استفاده کنید. پولیش خودرو از جمله کارهای ترمیمی خودروهای خارجی است که به زیبایی ماشین شما کمک بسیاری می کند.

صفرشویی صندلی خودرو

در کارواش صفرشویی تمامی اجزای قابل جدا شدن داخل کابین خودرو، جدا شده و هر کدام یک به یک تمیز می شوند. در عکس زیر می توانید نمونه این کار را مشاهده کنید. در این عکس نیمی از صندلی تمیز شده و نیمه دیگر آن قابل رویت است. به طور واضح می توانید تفاوت ایجاد شده بعد از تمیزکاری را مشاهده کنید. برای خودروهای گران قیمت از روش های دستی که دقت بسیار بالایی دارند برای نظافت و شستشو استفاده می شود تا آسیبی به خودرو ایجاد نشود.

صفرشویی صندلی خودرو

صفرشویی کف خودرو

برای دسترسی بهتر به کف خودرو و شستشوی بهتر آن، صندلی ها جدا شده و کفپوش و کف خودرو به خوبی و با کیفیت بالا تمیز می شوند. از آنجایی که مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی در زمینه خودروهای لوکس خارجی فعال است، شناخت کافی نسبت به تمامی اجزای این خودروها دارد. از این رو باز و بسته کردن صندلی ها با دقت و شناخت کافی انجام می شود و آسیبی به خودرو وارد نمی شود. در عکس زیر می توانید نمونه صفرشویی کف خودرو را مشاهده کنید. در این نمونه صندلی ها جدا شده و کف خودرو قابل مشاهده است.

صفرشویی کف خودرو

کارواش صفرشویی شرق تهران

پروشات خودرو از مجموعه های معتبر و موفق شستشو و نظافت خودروهای خارجی در شرق تهران است. این مجموعه به صورت تخصصی به صفرشویی تویوتا و سایر ماشین های خارجی وارداتی مشغول است. فرآیند کار در مجموعه پروشات خودرو با دقت بالا و ظرافت بسیار زیاد انجام می شود. متریال استفاده شده برای شستشوی خودروها از بهترین برندهای اروپایی می باشد و با جنس بدنه و قطعات خودروهای وارداتی مطابقت دارند و هیچگونه آسیبی به آن نمی رسانند. در صورت نیاز به خدمات کارواش صفرشویی در شرق تهران می توانید با ما در تماس باشید و یا به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.

نظر خود را ارسال کنید