صفرشویی و موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی در شرق تهران

صفرشویی و موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی از جمله خدمات تخصصی پروشات خودرو در خصوص شستشوی خودرو در شرق تهران است. پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات خودروهای وارداتی خارجی در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو با داشتن نیروهای متخصص و مجهزترین دستگاه های روز دنیا، خدمات شستشوی خودروهای خارجی را به صورت تخصصی به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص موتورشویی و صفرشویی خودروهای وارداتی خارجی می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین خدمات صفرشویی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

صفرشویی خودروهای وارداتی خارجی

به مجموعه کارهای نظافتی که برای تمیزکاری داخل خودروهای خارجی وارداتی بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، صفرشویی گفته می شود. هدف از صفرشویی ماشین های وارداتی خارجی این است که نواقص و مشکلات داخل خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن کاملا تمیز شود. با صفرشویی خودروهای وارداتی خارجی، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود.

شما می توانید یک بار در ماه عملیات صفرشویی خودرو را انجام دهید تا ماشین شما تمیز و براق شود. در این روش بخش های قابل جدا شدن داخل خودروی شما، با دقت باز شده و به صورت کامل شسته و تمیز می شود. کف ماشین و دیواره های آن با توجه به دسترسی کاملی که پیدا می کنند به خوبی و با دقت بسیار بالا تمیز می شوند. تمامی لک ها و کثیفی های داخل خودرو تمیز شده و تمامی اجزای داخلی خودرو با دقت پاک و شسته می شوند.

موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی

در موتورشویی خودرهای واردتی خارجی، هدف جرم گیری و شستشوی موتور اتومبیل است و به صورت کلی به دو دسته موتورشویی خشک و موتورشویی با آب تقسیم می‌شود. عمل موتورشویی خودرو یک امر بسیار ضروری است که مانند تعویض روغن موتور و یا تنظیم قطعات آن، هر چند وقت یک بار باید انجام شود و در صورتی که موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی را جدی نگیریم و آن را انجام ندهیم، ممکن است موتور خودرو دچار مشکل شود و بازده آن کاهش یابد. در پروشات خودرو موتورشویی ماشین های وارداتی خارجی؛ با دقت بالا و لوازم شستشوی به روز دنیا انجام می شود.

تمیزی موتور خودرو می تواند به بهبود عملکرد موتور خودروهای وارداتی کمک زیادی کند و در راستای نگهداری صحیح خودرو می باشد. هنگامی که چربی، گرد و غبار و جرم فراوانی پیرامون موتور خودروهای خارجی را در برگرفته باشد، موجب می‌شود دفع حرارت موتور خودرو به درستی صورت نگیرد. این عمل باعث بالا رفتن استهلاک موتور ماشین شده و صاحب خودرو را متحمل مخارج سنگینی خواهد کرد. یک سهل انگاری کوچک ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد پس اگر موتورشویی خودروی شما به وقفه افتاده است هرچه سریعتر دست به کار شوید.

صفرشویی و موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی
صفرشویی و موتورشویی خودروهای وارداتی خارجی

خدمات صفرشویی و موتورشویی

پروشات خودرو از مجرب ترین و معتبرترین مراکز شستشو و صفرشویی و موتورشویی خودروهای لوکس خارجی وارداتی در شرق تهران است. در صورت نیاز به خدمات صفرشویی و موتورشویی خودرو می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین وقت رزور کنید. ما علاوه بر صفرشویی و موتورشویی ماشین های وارداتی خارجی، خدمات پولیش کاری ، واکس و سرامیک را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

نظر خود را ارسال کنید