تعمیر موتور تویوتا لکسوس در شرق تهران

کلینیک پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی موتور خودرو تویوتا و لکسوس در شرق تهران با کادری متخصص در خدمت شما عزیزان است. در این مرکز کلیه خدمات تعمیرات خودرو ، نقاشی ، صافکاری و شستشوی خودرو انجام می شود. عیب یابی تخصصی و تعمیر موتور تویوتا لکسوس و انواع خودروهای کرولا هایلوکس لندکروز کمری یکی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز است. بازدید فنی و تعمیر اساسی موتور خودروی شما توسط کادری متخصص و آموزش دیده انجام می شود تا بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه دهیم. تمام تلاش ما بر آن است تا بهترین خدمات تعمیرات موتور ماشین تویوتا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به انجام رسانیم تا رضایت مشتریان گرامی خود را کسب کنیم.

شما عزیزان می توانید به منظور رفع مشکلات خودرو و تعمیر تخصصی موتور تویوتا و سایر مدل های آن از قبیل لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری به این مرکز مراجعه فرمایید و از خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

تعمیر موتور تویوتا لکسوس در شرق تهران
تعمیر موتور تویوتا لکسوس در شرق تهران

تعمیر موتور تویوتا لکسوس

پروشات خودرو دارای مجهزترین و تخصصی ترین تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران است که کلیه خدمات تخصصی برای خودروهای تویوتا و لکسوس را با کادری متخصص ارائه می دهد. ما در این مرکز با دستگاه های پیشرفته به تعمیر موتور و گیربکس تویوتا لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری می پردازیم. تمامی مراحل تعمیرات ماشین های تویوتا در پروشات خودرو با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم. عیب یابی تخصصی و تعمیرات اساسی موتور و گیربکس خودروهای تویوتا توسط کادر مجرب انجام می پذیرد و این افراد به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه مهارت های کافی برای خودروهای سری تویوتا و لکسوس را دارند.

تعمیر موتور تویوتا لکسوس RX

در ویدئو بالا تعمیر موتور لکسوس RX را مشاهده می کنید. شرکت پروشات خودرو متخصص در تعمیرات موتور، گیربکس و سیستم ECU و الکتریکال خودروهای تویوتا و لکسوس و و انواع خودروهای تویوتا مثل لندکروز کمری کرولا هایلوکس می باشد. تعمیرات و عیب یابی موتور خودرو در این شرکت بر اساس Repair Manual های استاندارد انواع خودروهای تویوتا انجام شده و تاکید بر بررسی و تعمیر قطعات قبل از تصمیم بر تعویض آنها است.

تعمیرگاه موتور تویوتا

پروشات خودرو با داشتن تعمیرگاه تخصصی موتور تویوتا در شرق تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. ما در پروشات کلیه سرویس های تعمیراتی خودروهای تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا مثل لندکروز کمری کرولا هایلوکس را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

دلایل خرابی موتور

از مهمترین دلایل خرابی موتورهای تویوتا، عدم توجه و رسیدگی به خودرو است. معمولا پرهزینه ترین بخش تعمیرات خودروهای خارجی مربوط به موتور آن ها است. خرابی موتورهای تویوتا دلایل مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عمده ترین دلایلی خرابی موتور تویوتا:

  • غفلت در تعویض روغن
  • نادیده ‌گرفتن نشتی روغن
  • بی‌توجهی به چراغ اخطار روغن
  • عدم توجه به سیستم خنک ‌‌کننده
  • ورود بیش‌ از حد آب به داخل موتور

تعمیر اساسی موتور تویوتا و لکسوس

پروشات خودرو با داشتن به روزترین تجهیزات عیب یابی موتور در تهران قادر است که تعمیرات اساسی موتور تویوتا و لکسوس را به صورت تخصصی و کامل انجام دهد. تست کامل موتور خودروهای تویوتا و لکسوس با دستگاه های تخصصی و عیب یابی کامل موتور و گیربکس، تعمیر کامل موتور و نو سازی کامل اجزا، سرویس موتور تویوتا و رفع عیوب شایع و تمامی خدمات تخصصی مربوط به موتور تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا مثل کرولا هایلوکس لندکروز کمری در کلینیک پروشات خودرو انجام می شود. در تعمیر اساسی خودرو علاوه بر تعمیرات نیاز به آب بندی و تمیز کردن کربن های ناشی از احتراق نیز است. ما در پروشات خودرو در هنگام تعمیر اساسی خودرو به جزئی ترین نکات هم توجه می کنیم تا بهترین سرویس را به مشتریان گرامی خود ارائه دهیم.

تعمیر اساسی موتور تویوتا و لکسوس
تعمیر اساسی موتور تویوتا و لکسوس

تعمیرات موتور تویوتا و لکسوس

اگر در موتور و گیربکس خودروی شما مشکلی پیش آماده است باید از به حرکت در آوردن خودروی خود خودداری کنید. حرکت خودروی شما ممکن است باعث صدمات بیشتری به گیربکس و موتور شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند. بهترین کار این است که خودروی خود را متوقف کنید و با یک متخصص تعمیرات موتور تویوتا تماس حاصل فرمایید. می توانید با مرکز پروشات خودرو تماس بگیرید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

بخشی از خدماتی که در کلینیک پروشات خودرو ارائه می‌گردد:

  • تعمیر گیربکس و موتور تویوتا و لکسوس
  • عیب یابی و تعمیرات کامپیوتری گیربکس
  • رفع ارورهای گیربکس و ساعت کردن آن
  • تعویض قطعات گیربکس با قطعات اصلی
  • سرویس دوره‌ای تعمیر گیربکس و موتور
  • بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس و موتور

در صورت نیاز به تعویض قطعه ، بهترین قطعات اصل و با کیفیت را با قطعه معیوب جایگزین می کنیم.

تعمیر تخصصی تویوتا

در تعمیرگاه پروشات خودرو عیب یابی و تعمیرات تمام مدل های خودروی تویوتا به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. تعمیر تخصصی موتور تویوتا و لکسوس و تعمیر اساسی موتور انواع خودروهای تویوتا مثل کرولا هایلوکس لندکروز کمری در پروشات خودرو انجام می شود. پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس در شرق تهران است. تیم فنی ما آماده ارائه هرگونه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات است. همچنین ما آماده تامین قطعات اصل تویوتا برای خودروی شما هستیم.

تعمیرات تخصصی موتور تویوتا و لکسوس
تعمیرات تخصصی موتور تویوتا و لکسوس

تعمیر تخصصی تویوتا هیبرید

ماشین های هیبریدی نوع جدیدی از ماشین ها هستند که از ترکیب دو منبع جداگانه نیرو برای حرکت استفاده می کنند. معمولا این خودروها دو گانه بوده و دارای موتور بنزینی و موتور الکتریکی در کنار هم هستند. خودروهای هیبرید این توانایی را دارند که از یکی از این موتورها و یا از هر دوی آن ها در کنار هم استفاده کنند. معمولا تعمیرات و عیب یابی این گونه خودروها کاری بسیار دشوار و تخصصی است و از عهده هر تعمیرگاهی بر نمی آید. پروشات خودرو عیب یابی و تعمیر تخصصی تویوتا هیبرید را با کادری متخصص و دوره دیده با امکانات روز دنیا انجام می دهد. در این مرکز عیب یابی موتور و گیربکس تویوتا هیبرید به صورت تخصصی صورت می پذیرد. در پروشات خودرو تعمیر موتور تویوتا هیبرید با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود.

نوبت دهی آنلاین

پروشات خودرو این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورده است تا بتوانید به صورت آنلاین اقدام به دریافت نوبت برای انواع خودروهای تویوتا کنید. برای نوبت دهی آنلاین می توانید از دکمه زیر به صفحه مربوط هدایت شوید و فرم مورد نظر را پر کنید.

 در صورت تمایل به مراجمعه حضوری برای تعمیر موتور تویوتا می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس:

تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:
22775415 021
02175392

نظر خود را ارسال کنید