توشویی ماشین تویوتا و لکسوس

شرکت پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات توشویی تویوتا و لکسوس و ماشین های لوکس خارجی در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. توشویی ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص توشویی تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات توشویی خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

توشویی خودرو چیست؟

شستشوی ماشین ها انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها شستشوی داخل خودرو است. توشویی خودروهای لوکس خارجی همانند کارواش ماشین های معمولی نیست، بلکه فرآیندی تخصصی است و نظافت تمامی قسمت ها و جزئیات داخلی خودرو، ترمیم ، پولیش و نظافت قسمت های داخلی ماشین و غیره می باشد و نیاز به زمان زیادی دارد. بسته به نوع مدل خودرو ممکن است زمانی بین چند ساعت تا چند روز برای توشویی خودروهای تویوتا صرف شود. در این روش تمامی بخش های داخلی خودرو یک به یک با دقت و ظرافت تمیز می شوند.

اگر نیاز دارید داخل خودروی شما به صورت کامل و با جزئیات زیاد شسته شود، می توانید از خدمات توشویی خودرو استفاده کنید.

توشویی تویوتا

اگر می خواهید داخل ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی، شما واقعا تمیز شود، باید علاوه بر شستشوی کامل ماشین، عملیات توشویی خودرو را انجام دهید تا داخل ماشین نیز به خوبی تمییز شود. توشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، عملیات شستشوی داخلی ماشین است که در آن تمام قطعات داخل اتاقک ماشین، کفی ها و صندلی ها شسته می شود. در حقیقت در توشویی، بخش های داخل خودرو از صفر تا صد و با دقت خیلی زیاد شسته و تمیز می شود.

توشویی تویوتا و لکسوس
توشویی تویوتا و لکسوس

توشویی تویوتا و لکسوس

به مجموعه کارهایی که برای تمیزکاری داخل خودروهای تویوتا و لکسوس بعد از شستشوی اولیه خودرو انجام می شود، توشویی گفته می شود. هدف از توشویی ماشین های تویوتا و لکسوس این است که نواقص و مشکلات و کثیفی های داخل کابین خودرو برطرف شود و داخل خودرو مانند بیرون آن تمیز شود. با توشویی خودروهای تویوتا و لکسوس، جلوه و زیبایی داخلی خودروی شما چند برابر می شود. شما می توانید یک بار در ماه عملیات توشویی خودرو را انجام دهید تا بخش های داخلی ماشین شما تمیز و براق شود.

در این روش تمامی بخش ها قابل جدا شدن داخل خودرو، باز شده و به دقت شسته و تمیز می شود. کف ماشین و دیواره با توجه به دسترسی کاملی که پیدا می کنند به خوبی و با دقت بسیار بالا تمیز می شود. تمامی لک ها و کثیفی های داخل خودرو تمیز شده و با دقت پاک می شوند.

توشویی خودروهای لوکس

توشویی خودروهای لوکس خارجی و توشویی مدل های مختلف تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری کاری تخصصی است و به مهارت بالایی نیاز دارد. انتخاب تیم حرفه ای برای نظافت و توشویی خودروهای خارجی بسیار اهمیت دارد. اگر توشویی خودرو را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید، آنها کار نظافت خودروی شما را با توجه به متریال های داخلی ماشین شما انجام می دهند. هم چنین قطعات داخلی ماشین شما را با مواد شوینده مناسب شستشو می دهند. مثلا اگر خودروی شما وارداتی و لوکس باشد، باید از مواد شوینده خاصی برای توشویی آن استفاده شود، زیرا متریال های چنین خودروهایی حساس و با کیفیت است و باید با دقت شسته شوند.

مراحل توشویی خودرو

  • داخل خودرو (کف خودرو)
  • جرمگیری نشیمن (صندلیها)
  • شستشوی سقف
  • (لایه مجاور به سرنشینان)
  • شستشو و تمیزکاری داشبورد
  • تمیز کردن شیشه ها
  • اسپری های خوشبو کننده

توشویی خودرو تویوتا و لکسوس مراحلی دارد که باید با حساسیت تمام انجام شود زیرا ما با اجزاء حساس داخلی خودرو سر و کار داریم که حفظ کیفیت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو تمامی مراحل شستشو و نظافت تمامی بخش ها با دقت بسیار بالایی انجام می شود.

هزینه توشویی تویوتا و لکسوس

قیمت توشویی خودروهای خارجی به نوع مدل خودرو بستگی دارد. یعنی شما در هنگام درخواست خدمات توشویی باید ابتدا نوع مدل ماشین خود اعم از (سواری، غیرسواری، لوکس، شاسی بلند) را ذکر کنید. چرا که انواع مدل های ماشین های خارجی بسته به حساسیت و میزان انرژی و تجهیزات مورد نیاز قیمت متفاوتی دارد.

اکنون اگر می‌خواهید قبل از نهایی کردن سفارش خود از هزینه توشویی و یا صفرشویی خودرو خود مطلع شوید، می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

خدمات توشویی خودرو

پروشات خودرو از معتبرترین مراکز شستشو و توشویی خودروهای لوکس خارجی در شرق تهران است. در صورت نیاز به خدمات توشویی خودرو می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین وقت رزور کنید. ما علاوه بر توشویی، خدمات پولیش کاری ، واکس و سرامیک تویوتا و لکسوس را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

نظر خود را ارسال کنید