خش گیری تویوتا و لکسوس

پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات تویوتا و لکسوس در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. خش گیری تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص خش گیری بدنه ماشین تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات خش گیری ماشین بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خش گیری تویوتا

خش گیری خودرو از جمله کارهای ترمیمی خودرو است که به زیبایی ماشین شما کمک بسیاری می کند. خش گیری ماشین به منظور از بین بردن خط و خش‌ ها و آلودگی‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای این کار از یک مایع حاوی مواد سایا استفاده می شود که با برداشتن یک لایه نازک از رنگ خودروهای تویوتا و لکسوس، خط و خش‌ها را پر کرده و آنها را از بین می‌برد. به منظور از بین بردن خط و خش‌ها، چند لایه پولیش با کمترین میزان فشار روی بدنه ماشین مالیده می شود. 

خش گیری بدنه اتومبیل‌ ها یکی از امور رایج در بسیاری از مراکز صافکاری و حتی کارواش‌ ها است. رفع خط و خش اتومبیل یا به زبان ساده خش گیری بدنه خودرو‌ها، باید بر اساس نوع آسیب بوجود آمده انجام شود و اگر این خش گیری اصولی و طبق قواعد خود انجام نپذیرد، ضمن اینکه خط و خش بدنه اتومبیل از بین نمی‌ رود بلکه ممکن است ناحیه آسیب دیده دچار کدری و ماتی شود و تاثیرات منفی بر روی ظاهر اتومبیل ایجاد شود.

خش گیری تویوتا و لکسوس
خش گیری تویوتا و لکسوس

انواع خش گیری ماشین

به طور کلی خش ها بر روی ماشین به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. به صورت معمول پوسته بدنه اتومبیل‌ های تویوتا و لکسوس از سه لایه فلز تشکیل شده‌اند و اگر خط و خش روی بدنه خودرو فقط لایه اول را دچار آسیب کرده باشد، به این نوع خط و خش، خراش سطحی می‌ گویند. و اگر خراش بوجود آمده به عمق لایه‌ های دوم و سوم بدنه خودرو برسد، خراش عمیق است. رفع هر کدام از انواع خش‌ های بدنه خودرو، راه و روش مخصوص خودش را دارد؛ از همین رو متخصصان ما در پروشات خودرو اقدام به ارائه سرویس‌های متفاوت در خصوص خش گیری بدنه اتومبیل‌های تویوتا و لکسوس این امکان را فراهم ساخته‌ اند که شما با بهره‌ گیری از خدمات پروشات خودرو، بتوانید به صورت تخصصی بدنه خودروتان را خش گیری کنید.

خط و خش‌ های سطحی

خط و خش‌های سطحی به همان خش‌ هایی گفته می‌ شود که عمق کمی دارند و زمانی که دست خود را روی آن‌ ها می‌ کشید، فرورفتگی احساس نخواهید کرد. این نوع از خط و خش‌ ها، تنها لایه پولیش رنگ بدنه خودرو و یا رویی‌ ترین لایه رنگ را خراش داده و از بین برده‌اند. (البته اگر قبلا عملیات پولیش را روی بدنه خودروی خود انجام داده باشید.) از همین روی رفع آن‌ها نیز فرآیند ساده‌ تری دارد.

خط و خش‌های عمقی

اما در خط و خش‌ های عمقی اوضاع متفاوت است و همانطور که از آن نام آن پیداست عمق خش ها بیشتر است. شما در این حالت در حین لمس محل خش ماشین، فرورفتگی احساس خواهید کرد. اگر ناخن خود را به آرامی روی محل خش افتاده بکشید، لبه ناخن شما در خراش فرو رفته و عمق آن را به خوبی متوجه می شوید.

پولیش و واکس تویوتا

اگرچه واکس و پولیش هر دو با هدف ایجاد ظاهری تمیز و براق مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما عملکرد متفاوتی دارند. هنگام واکس زدن یک لایه محافظ روی رنگ خودرو ایجاد می‌کنید، اما پولیش کردن یک لایه بسیار نازک از رنگ خودرو را برمی‌دارد. به همین دلیل، در بیشتر مواقع واکس بعد از پولیش استفاده می‌شود تا از رنگ جدید محافظت کند. از دیگر تفاوت‌ های پولیش و واکس خودرو می‌توان به این نکته اشاره کرد که برخلاف واکس نیازی نیست پولیش را از روی بدنه خودرو پاک کنید. برخی مواقع از پولیش فقط برای برخی رنگ‌های تویوتا و لکسوس می‌توان استفاده کرد، در حالی که واکس برای تمامی رنگ‌های خودروهای تویوتا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رنگ‌های تیره برای جلوگیری از پریدن رنگ و در رنگ‌های روشن برای حفظ جلا و درخشندگی از پولیش استفاده می‌شود. 

محافظت از بدنه با سرامیک خودرو

انجام فرآیند سرامیک خودرو تویوتا و لکسوس از آسیب رسیدن به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. در واقع بهترین روش محافظت از بدنه، اجرای سرامیک خودرو یا همان پوشش نانو سرامیک است. همانطور که از اسم سرامیک بدنه خودرو پیداست، در این کار یک لایه با پوششی از نانو، بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌ شود که از بروز خط و خش بر روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. این پوشش از مولکول و فناوری نانو ساخته شده است که غیر قابل نفوذ در برابر عوامل مخرب محیطی است و در واقع با این پوشش نانو، خاصیت آسیب پذیری به حداقل می‌رسد. 

نانو سرامیک خودروهای تویوتا و لکسوس و خودروهای لوکس خارجی در حقیقت یک نوع مایع پلیمری است که بصورت دستی بر روی رنگ بدنه خودرو کشیده می شود. این مایع بعد از تماس با رنگ فابریک بدنه، با آن پیوند برقرار میکند و به این ترتیب لایه محافظ بین رنگ بدنه و محیط پیرامون ایجاد می شود. این مایع از ذرات بسیاری ریزی تشکیل شده است. به همین دلیل هنگامی که با رنگ بدنه ترکیب می شود تمام خط و خش بدنه را از بین می برد و رنگ بدنه را ترمیم میکند.

پولیش و سرامیک

پروشات خودرو با داشتن تیم فنی متخصص و ابزارهای به روز دنیا عملیات پولیش و سرامیک و واکس خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مثل کرولا، هایلوکس، لندکروز و کمری و خودروهای لوکس خارجی را در شرق تهران به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می هد. برای دریافت خدمات و مشاوره پولیش و سرامیک تویوتا و خش گیری انواع مدل های آن می توانید با شماره تلفن های پروشات خودرو تماس حاصل نموده و یا از بخش نوبت دهی به صورت آنلاین وقت رزرو کنید.

نظر خود را ارسال کنید