صافکاری نقاشی گلگیر تویوتا و لکسوس بدون رنگ

صافکاری نقاشی گلگیر خودرو ماشین های خارجی و لوکس به خصوص تویوتا و لکسوس در مرکز پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود. تعمیر و صافکاری و نقاشی گلگیر تویوتا و لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران به صورت حرفه ای و تضمینی توسط کادر متخصص پروشات خودرو صورت می گیرد. استفاده از روش های مدرن و با استفاده از دستگاه های پیشرفته برای صافکاری گلگیر خودرو تویوتا و لکسوس با استفاده از صافکار مختصص و حرفه ای با حداقل افت قیمت ماشین در مرکز پروشات خودرو انجام می شود.

صافکاری گلگیر خودرو

صافکاری گلگیر خودروهای تویوتا و لکسوس یکی از مهمترین زمینه های تعمیر و نگهداری خودرو است. زیرا گلگیر خودرو با ظاهر و بدنه خودرو ارتباط مستقیم دارد. از طرفی یکی از مهم ترین قسمت های نگهداری خودرو حفظ ظاهر خودرو است. در ادامه درباره ساختار یکی از آسیب پذیرترین قسمت های بدنه خودرو صحبت خواهیم کرد. گلگیر خودرو یکی از آسیب پذیرترین قسمت های بدنه خودروهای وارداتی است. این بخش از خودرو در تصادفات آسیب های بسیاری می بیند. از این رو نیاز است برای برطرف کردن صدمات به یک صافکار متخصص مراجعه نمود.

تعمیرگاه پروشات خودرو دارای تخصص فوق العاده ای در صافکاری انواع گلگیر ماشین های خارجی می باشد. در صورت نیاز به دریافت خدمات صافکاری و نقاشی گلگیر ماشین می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

گلگیر خودرو چیست؟

گلگیر خودرو یکی از آسیب پذیرترین قسمت های بدنه خودرو است. به همین خاطر صافکاری این قسمت از خودرو بسیار مهم است. قبل از اینکه به سراغ صافکاری و نقاشی گلگیر ماشین برویم. ابتدا باید در مورد ساختار گلگیر، عملکرد آن و اهمیت گلگیر در بدنه خودرو صحبت کنیم. زیرا ساختار گلگیر خودرو در بحث صافکاری آن بسیار مهم است.

گلگیر خودرو یکی از قطعات بدنه خودرو است که وظیفه اصلی آن جلوگیری از به خطر افتادن لاستیک خودرو است. در ماشین های اولیه قطعه ای به نام گلگیر در ماشین وجود نداشت. در آن زمان جاده ها خاکی بود و با بارندگی جاده های خاکی تبدیل به راه های گلی می شد. این امر باعث می شد تا در حین حرکت روی بدنه و اطراف خودرو گل پاشیده شود. به همین دلیل قطعه ای به نام گلگیر در بدنه خودرو ایجاد شد. وظیفه اصلی آن جلوگیری از پاشیدن گل ها به اطراف بود. این قطعه از خودرو در زبان فارسی به دلیل اینکه جلوی پاشش گل را می گیرد به گل + گیر معروف شده است.

گلگیر کجای خودرو است؟

پس از توسعه صنعت خودرو، گلگیرهای خودرو به طور کامل به بدنه خودرو متصل شدند. در ابتدا و در ماشین های مدل قدیمی این قسمت تقریبا از بدنه خودرو جدا بود. طراحی جدید بدنه خودرو باعث شد که گلگیر کاملا به بدنه خودرو متصل شود و ساختاری یکپارچه پیدا کند. به طوری که اگر امروز بخواهیم در مورد بدنه خودرو صحبت کنیم، سه قسمت اصلی در جلوی خودرو وجود دارد:

  • سپر
  • کاپوت
  • گلگیر

برای اینکه بتوانیم گلگیر را به درستی تعمیر و صافکاری کنیم باید بتوانیم ساختار این قسمت از بدنه خودرو را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم روش و ابزار مناسب را انتخاب کنیم. ساختار گلگیرها نسبت به بقیه بدنه خودرو ضعیف تر است.

این ضعف به معنی تک لایه بودن ساختار گلگیر است. بقیه بخش های بدنه خودرو دولایه یا به اصطلاح دوبل است. به خاطر تک لایه بودن گلگیر نسبت به سایر قسمت های بدنه خودرو، صفکاری آن را آسان تر می کند. همین تک لایه بودن نیز یکی از دلایلی است که این قسمت از بدنه خودرو آسیب پذیرتر است. در نتیجه این قسمت از خودرو به دلیل ساختاری که دارد راحت تر آسیب می بیند و از طرفی راحت تر هم صافکاری می شود.

تاثیر تصادف بر گلگیر خودرو

تصادف ممکن است منجر به از بین رفتن سپر، کاپوت، گلگیرهای جلو یا عقب و غیره شود. هر کدام از این قطعات روش های خاص خود را برای تعمیر می طلبد که هر کدام مهارت خاص خود را نیاز دارند. یکی از بخش های خودرو که در تصادفات به شدت آسیب می بیند، گلگیر خودرو است. اگر گلگیر خودرو شما در حادثه ای دچار ضربه شود برای ترمیم آن به هنر صافکاری نیاز است. صافکار با استفاده از ابزار آلات مخصوص خود تصمیم به ترمیم و صافکاری ماشین بدون آسیب به رنگ فابریکش می گیرد. صافکار باید در صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین تویوتا و لکسوس به نحوی عملکرد خوب داشته باشد که در کارشناسی رنگ بدنه خودرو هیچ موج و فرورفتگی در گلگیرها مشاهده نشود.

نحوه صافکاری و نقاشی گلگیر خودرو

برای اینکه شروع به صافکاری گلگیر ماشین تویوتا و لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری کنیم باید بدانیم که آیا بدون رنگ باید انجام شود یا با رنگ. اگر قرار است صافکاری بی رنگ انجام شود، نیازی به برداشتن گلگیر از بدنه خودرو نیست. زیرا با ابزار دستی و قالب مخصوص می توان صافکاری را بی رنگ انجام داد.

در نقاشی رنگ گلگیر خودرو در صورتی که گلگیر آسیب جدی ندیده باشد نیازی به جداسازی گلگیر از بدنه خودرو نیست. زیرا می توان نقاشی را زمانی که گلگیر به بدنه خودرو متصل است، انجام داد. اما در صورت آسیب جدی باید گلگیر را از بدنه خودرو خارج کرده و صافکاری را انجام دهیم. پس از اتمام کار صافکاری و رنگ آمیزی، گلگیر را به بدنه خودرو متصل کرده و با سایر اجزای بدنه خودرو تراز می کنیم.

نحوه صافکاری و نقاشی گلگیر خودرو

صافکاری بی رنگ گلگیر خودرو

صافکاری بی رنگ گلگیر خودرو توسط تعداد زیادی تعمیرگاه انجام می شود. صافکاری خودرو یکی از مهمترین زمینه های تعمیر و نگهداری خودرو است. زیرا با ظاهر و همچنین بدنه خودرو ارتباط مستقیم دارد. از طرفی مراقبت و حفظ ظاهر خودرو جزء اصلی ترین قسمت های نگهداری خودرو محسوب می شود. لازم به ذکر است که گلگیر یکی از نقاط آسیب پذیر بدنه خودرو بوده و کیفیت صافکاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین هرگز نباید توسط افراد کم تجربه انجام شود. تعمیرگاه هایی که در زمینه تعمیرات خودرو تخصص کافی دارند، تعمیرات گلگیر خودرو را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. در صورت نیاز به خدمات تعمیر گلگیر خودرو می توانید با ما تماس حاصل کنید. مرکز پروشات خودرو یکی از مراکز تعمیرگاهی خودرو است که به صورت تخصصی در حوزه تعمیرات خودروهای تویوتا و لکسوس در شرق تهران فعال است.

هزینه تعمیر گلگیر خودرو

بعد از اینکه بخش صافکاری پروشات خودرو با توجه به شدت آسیب تشخیص داد که باید گلگیر ماشین را بدون رنگ صافکاری کند، هزینه های آن را به صاحب ماشین اعلام می کند. سپس اقدام به انجام آن کرده و مراحل مربوطه را طی می کند. اما اگر گلگیر آسیب جدی دیده باشد، صافکار باید گلگیر را از بدنه خارج کند. در این صورت هزینه های آن محاسبه شده و به مشتری اعلام می شود. باید گفت برای صافکاری بی رنگ گلگیر خودرو از روش های مختلفی استفاده می شود که در هر کدام فقط هنر و تخصص صافکار کیفیت کار را مشخص خواهد کرد.

خدمات تعمیر گلگیر خودرو

تعمیرات تخصصی گلگیر و صافکاری و نقاشی گلگیر خودرو، یکی از فعالیت های تخصصی تعمیرگاه تویوتا پروشات خودرو در شرق تهران است. تعمیرگاه پروشات خودرو به صورت تخصصی و حرفه ای تمامی مشکلات مربوط به گلگیر خودروی شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن حل می کند. مجموعه پروشات خودرو صافکاری تخصصی گلگیر تویوتا و لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران را انجام می دهد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر و صافکاری تخصصی گلگیر خودروهای خارجی و لوکس می توانید با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین وقت رزرو کنید. برای رزرو آنلاین دریافت نوبت صافکاری و نقاشی گلگیر تویوتا و لکسوس کرولا هایلوکس لندکروز کمری در شرق تهران می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02122775415

02175392

نظر خود را ارسال کنید