صافکاری پی دی ار تویوتا و لکسوس

مجموعه پروشات خودرو یکی از معتبرترین صافکاری های پی دی ار تویوتا و لکسوس در شرق تهران است. از خدمات اصلی صافکاری بدون رنگ پروشات خودرو صافکاری پی دی ار انواع خودروهای تویوتا و سایر خودروهای مدل بالای خارجی است. صافکاری پی دی ار ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس از جمله خدمات تخصصی پروشات خودرو است که به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. تیم متخصص ما در پروشات خودرو خدمات صافکاری پی در آر تضمینی و بدون ریزش رنگ را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره در خصوص صافکاری پی دی ار تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02122775415 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت صافکاری خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

صافکاری پی دی ار

صافکاری PDR یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین خدمات در زمینه خدمات خودرو می باشد. خدمات پی دی ار با استفاده از ابزار و تکنیک های خاص و با دستگاه مخصوص انجام می شود. در نهایت نتیجه کار پولیش بسیار تمیز و دلپذیر بدنه خودرو است. کیفیت این کار نیز به مهارت و ظرافت متخصص صافکار بستگی دارد. صافکاری پی دی ار یکی از بهترین روش ها برای تعمیر بدنه خودرو است. در ابتدا توسط گیره ها و میله ها برای تعمیر آسیب های تگرگ به بدنه خودرو استفاده می شد. اما در طول زمان این نوع از صافکاری بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه یکی از مهمترین روش ها در این زمینه می باشد.

این روش صافکاری برای همه خودروهای آسیب دیده امکان پذیر نیست. بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ آمیزی و بدون آسیب زیاد با این روش قابل تعمیر است. همچنین نباید تغییر رنگ و یا کندگی در رنگ خودرو ایجاد شده باشد.

صافکاری پی دی ار

ابزارهای مورد نیاز پی دی ار

صافکاری تخصصی PDR توسط ابزارهای مخصوصی انجام می شود که فقط برای افراد مجرب صافکار قابل استفاده است. وقتی در مورد صاف کردن بدنه خودرو با ابزار PDR صحبت می کنیم، در مورد چندین ابزار مختلف صحبت می کنیم. صاف کردن تو رفتگی ها و ضربه خوردگی های بدنه خودرو با دستگاه پی دی ار به متخصص این امکان را می دهد که به راحتی به نقاط دو جداره و سه جداره بدنه خودرو دسترسی داشته باشد. در گذشته برای صافکاری به روش قدیمی یا سنتی برای کار روی این قطعات نیاز به تقسیم آنها و باز کردن بخش هایی از بدنه خودرو داشت. اما امروزه صافکارها نیازی به دستکاری قطعات بدنه ندارند. اما برای انجام این کار به مهارت های زیادی نیاز دارند. این ابزارها شامل موارد تخصصی بسیاری است که هر کدام کار مخصوصی را بر روی بدنه خودرو انجام می دهند.

بالاترین کیفیت صافکاری بدنه

این روش هموارسازی باعث می شود بسیاری از تورفتگی ها و فرورفتگی ها بدون نیاز به رنگ آمیزی مجدد خودرو به حالت اولیه بازگردد. در روش پی دی ار تا حد امکان خودرو بی رنگ صافکاری می شود. البته تثبیت رنگ خودرو به این موضوع بستگی دارد که رنگ خودرو در ضربه آسیب ندیده باشد و بخش هایی از آن کنده نشده باشد.

به عنوان مثال در فرورفتگی های ناشی از تصادفات سبک، تگرگ و برخورد سنگ، این روش بسیار موثر خواهد بود. روش پی دی آر به دلیل فنری بودن بدنه خودرو و مواد آلیاژی آن بالاترین کیفیت را به مشتری ارائه می دهد. ما در مجموعه پروشات خودرو یکی از بهترین صافکارهای PDR در شرق تهران با ابزارهای تخصصی هستیم. کیفیت این کار به تجربه متخصصان و ابزار مورد استفاده بستگی دارد. ما در پروشات خودرو از به روزترین ابزارهای دنیا برای ترمیم بدنه خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس استفاده می کنیم.

صافکاری پی دی ار کاپوت

کاپوت خودرو یکی از قطعاتی است که بیشترین آسیب را در زمان تصادف می بیند. زیرا بیشتر تصادفات از جلو اتفاق می افتد. کاپوت اولین نقطه ای است که به علت تصادف دچار صدمه می شود. تعویض کاپوت ساده ترین روش برای تعمیر است، اما باعث افت شدید قیمت خودرو می شود. زیرا تعویض قطعه فابریک باعث افت قیمت خودرو می شود. با توجه به اینکه اکثر کاپوت ها را می توان به راحتی از خودرو جدا کرد، به همین خاطر صافکار به راحتی می تواند به قسمت زیرین ماشین شما دسترسی داشته باشد. برای تعمیر فرورفتگی ها و تعمیر کاپوت به شرایط مشابه قبل از حادثه می توان از روش پی دی ار استفاده کرد. این کار از تعویض کاپوت فابریک و کاهش شدید قیمت خودرو جلوگیری می کند.

خدمات پی دی ار رکاب خودرو

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند عدم دسترسی به برخی از قسمت های خودرو است. برای مثال رکاب های زیر درب بسیاری از خودروها به صورت قوطی توخالی طراحی شده اند. بنابراین در صورت آسیب دیدن این قطعه، عملیات صافکاری با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. اما راه حلی برای این مشکل وجود دارد. به کمک وسیله ای بسیار تخصصی و جالب می توان به تمامی قسمت های فضاهای بسته دسترسی داشت و عملیات صافکاری را انجام داد.

صافکاری پی دی ار تویوتا

انواع خودروهای تویوتا از قیمت های بسیار بالایی در ایران برخوردار هستند. مدل های معمولی این شرکت خودروسازی چند صد میلیون تومان قیمت دارند. مدل های جدیدتر دارای قیمت های میلیاردیو بسیار گران هستند. کوچکترین لکه رنگ شدگی یا آسیب دیدگی بر روی بدنه، می تواند تا ده ها میلیون تومن از قیمت خودرو بکاهد. از این رو انجام صافکاری این سری از خودرو ها به دقت و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد. صافکار باید بتواند بدنه خودرو را بی رنگ و با کیفیت بالا بدون موج به حالت اول بازگرداند تا از ارزش خودرو کاسته نشود.

صافکاری پی دی ار تویوتا

کمترین میزان افت قیمت

در صافکاری پی دی ار به دلیل نوع و شکل ابزارها، دست صافکار بازتر است. با روش پی دی آر می توان بیشترین آسیب های خودرو را با کمترین افت قیمت در کوتاه ترین زمان برای مشتریان رفع کرد. با روش صافکاری بدون رنگ مرکز خدمات پروشات خودرو از افت قیمت خودروی لوکس و با ارزش شما جلوگیری می کند. امروزه با افزایش قیمت خودرو، این روش در کشور ما بیش از سایر کشورها مورد توجه قرار گرفته است. با پیشرفت علم، روش صافکاری بی رنگ، کاربردی و بسیار مؤثرتر از روش های سنتی است. پس در صورت تصادف نگران کاهش قیمت خودروی خود نباشید. سعی ما در مجموعه پروشات خودرو بر آن است تا کمترین افت قیمت را برای ماشین شما به ارمغان آوریم.

خدمات پی دی ار خودرو

شرکت پروشات خودرو مجموعه ای با سابقه در زمینه صافکاری پی دی ار بدنه خودرو تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می ‌باشد. مجموعه خدمات صافکاری پروشات خودرو نمونه‌های موفقی از انجام صافکاری بدنه خودروهای خارجی را در کارنامه خود دارد. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین روش‌های ترمیم آسیب‌های رنگ و ضربه خوردگی بدنه خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات نقاشی و صافکاری بدون رنگ را به مشتریان گرامی در شرق تهران ارائه می‌ نماید. برای آگاهی از قیمت‌ها و سایر خدمات می‌توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02122775415

02175392

نظر خود را ارسال کنید