تعمیرات ایسیو کیا Kia – تعمیر و عیب یابی ECU

تعمیرات ایسیو کیا و تعمیر و عیب یابی ECU برای تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات تخصصی ایسیو کیا می توانید با شماره تلفن 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت عیب یابی، تست و تعمیر ایسیو ECU انواع مدل های خودرو کیا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیرات ایسیو کیا

ما در مجموعه پروشات خودرو خدمات تست و تعمیر ECU را برای تمامی مدل های خودرو کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس ارائه می دهیم. کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی ایسیو کیا با ضمانت کامل ما ارائه می شوند و در هنگام نصب مجدد نیازی به برنامه ریزی ندارند. هنگام بازسازی ماژول ECM از اجزای OEM و اصلی استفاده می شود که مطابق با مشخصات OE و فراتر از آن هستند، اما اگر نتوانیم واحد شما را تعمیر کنیم، طیف گسترده ای از واحدهای مبادله را نیز در انبار داریم. ایرادهای رایجی که در دستگاه‌های PCM کیا یافت می‌شوند عبارتند از: آتش‌سوزی، عدم برقراری ارتباط، پرش از طریق Jump Start و حالت Limp.

عیب یابی ایسیو کیا

مهندسان خودرو از راه‌ حل‌ های نمونه‌ سازی و آزمایش بی‌ درنگ برای تسریع طراحی و آزمایش عملکردهای واحد کنترل الکترونیکی (ECU) با روش‌های استاندارد صنعت، از جمله نمونه‌ سازی سریع کنترل (RCP)، سخت‌ افزار در حلقه (HIL) استفاده می‌کنند. شبیه سازی، کالیبراسیون، اندازه گیری و اتوماسیون تست از جمله راه حل های عیب یابی ایسیو کیا است.

ما در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی به عیب یابی ایسیو کیا و مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می پردازیم. در صورت نیاز به خدمات عیب یابی و تعمیرات ایسیو کیا می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی ایسیو کیا

تست ایسیو کیا

ECU یا واحد کنترل موتور جزء اصلی کامپیوتر در ماشین کیای شما است. این قطعه برای تنظیم بسیاری از سیستم ها و قطعات دقیق تر در موتور خودروی کیا، پیشرانه و سایر اجزای اصلی استفاده می شود. علائم زیادی وجود دارد که ممکن است مربوط به نقص ECU باشد.

شبیه سازی سخت افزار در حلقه (HIL) برای آزمایش کنترل های ECU انجام می شود. تست ECU کیا در مورد عملکرد، کیفیت و ایمنی با سیستم قدرتمند و مقیاس پذیر HIL انجام می شود. اتصال I/O امکان اتصال مستقیم با تمام رابط های مربوطه ECU را فراهم می کند. در ترکیب با ماژول های تخصصی برای سیستم های باتری یا حسگرها، می توانید رفتار فیزیکی خودرو را به طور واقعی شبیه سازی کنید. به‌علاوه، می‌توانید انواع مختلف خطاهای الکتریکی را با استفاده از ماژول‌های درج خطا پوشش دهید یا با استفاده از ماژول‌های رله، بین پیکربندی‌های آزمایشی مختلف سوئیچ کنید.

تست ایسیو کیا

تعمیر ایسیو خودرو کیا

با توجه به تخصص مجموعه پروشات خودرو در زمینه تعمیر ایسیو خودرو کیا، ما می دانیم که چه قطعات، بخش ها و اجزای ماژول شما مستعد خرابی هستند، بنابراین به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از خرابی زودهنگام آن قطعات، تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهیم.

ترکیبی از کار تعمیر با کیفیت ایسیو کیا، تست قبل از تعمیر و پس از تعمیر و فرآیند تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به ما این اطمینان را می دهد که از همه ماژول های تعمیر شده خود با ضمانت پشتیبانی کنیم. روش بازرسی و آزمایش پس از تعمیر ایسیو خودروی کیا در مجموعه پروشات خودرو با استاندارد کیفیتی که بسیار بالاتر از مشخصات سازنده است طراحی شده است.

هر ماژولی که برای مشتریان ما ارسال می شود، تمام اطلاعات مربوط به تعمیرات انجام شده در ماژول و همچنین هرگونه تعمیرات یا آزمایش خاصی را که قبل از نصب ماژول روی خودرو کیا لازم است، دارد. ما همچنین بولتن‌های خدمات فنی و هر گونه روش نگهداری اضافی را که تکنسین‌های کارشناسی ارشد خبره ما برای اطمینان از تعمیر صحیح خودرو ضروری می‌دانند، برای نگهداری صحیح برای مشتریان خود درج می‌کنیم.

تعمیرات ایسیو خودرو کیا

انواع ماژول های خودرو کیا

خودروهای مدرن با 4 تا 80 ماژول بسته به سال ساخت و مدل وسیله نقلیه عرضه می شوند. ما نمی‌توانیم تمام ماژول‌هایی را که پوشش می‌دهیم به‌طور واقع بینانه فهرست کنیم، اما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که تقریباً همه ماژول‌ها را در سراسر پلتفرم با استثنائات بسیار کمی پوشش می‌دهیم.

ماژول کنترل موتور (ECM)

ECM یا ECU، عملکردهای مختلف موتور را در وسیله نقلیه شما کنترل می کند. علائم معمول مرتبط با یک ECM بد عبارتند از مشکلات جرقه یا انژکتور، مشکلات کنترل هوای آرام، عدم ارتباط و مواردی از این قبیل است. وقتی ECM خراب می شود، چراغ چک موتور شما همیشه روشن می شود.

ماژول کنترل گیربکس (TCM)

یک TCM یا TCU، کنترل‌های انتقال و عملکرد را کنترل می‌کند. یک TCM بد می تواند منجر به تعویض شدید گیربکس، دنده اشتباه یا عدم تعویض دنده شود. درگیر شدن دنده ممکن است گاهی اوقات سخت یا با تأخیر باشد و همچنین ممکن است منجر به اختلال در عملکرد نشانگر وضعیت دنده شود.

ماژول کنترل پیشرانه (PCM)

PCM ترکیبی از یک ECM و یک TCM (ECU & TCU)، در یک ماژول است. بنابراین PCM عملیات موتور و گیربکس را کنترل می کند. PCM بد منجر به ترکیبی از علائم مرتبط با ECM بد و یا TCM بد می شود.

ماژول کنترل بدنه (BCM)

BCM اکثر عملکردهای داخلی و خارجی بدنه، مانند روشنایی داخلی و خارجی، برف پاک کن ها، درها و پنجره ها، صندلی ها، رادیو، دسته ابزار و حتی عملکردهای HVAC را کنترل می کند. هر گونه مشکل مربوط به نقص عملکرد BCM می تواند باعث شود که یک یا چند سیستم کار نکنند یا به طور متناوب خراب شوند.

بهینه سازی پارامترهای ایسیو کیا

تنظیم پارامترهای ECU یک مرحله بسیار مهم و در عین حال زمان‌ بر است که برای بهینه‌ سازی رفتار ECU با پیکربندی‌های مختلف خودرو مورد نیاز است.

متخصص تعمیرات ایسیو کیا، کنترل‌های خود را روی دستگاه هدف در مراحل اولیه توسعه اندازه‌گیری و کالیبره می کند، یا مستقیماً از داخل Simulink یا با استفاده از هر ابزار شخص ثالثی که از کالیبراسیون و اندازه‌ گیری از طریق ASAM XCP از جمله CANApe و INCA پشتیبانی می‌ کند.

مشکلات خراب شدن ایسیو کیا

ECU معیوب می تواند هنگام تعویض دنده در خودروهای کیا دارای گیربکس اتوماتیک مشکلاتی ایجاد کند یا باعث تکان یا توقف ناگهانی شود که مشابه مشکلات سیستم گیربکس است. اگر دچار تکان یا توقف ناگهانی می‌شوید و معمولاً گیربکس خود را به درستی نگهداری می‌کنید و خودرو کیا از نظر گیربکس به اندازه کافی روان حرکت می‌کند، باید نقص ECU را در نظر بگیرید.

تعمیرات تخصصی ECU کیا

ما در مجموعه پروشات خودرو بیش از هر چیز به کیفیت کار اهمیت می دهیم. پس از بررسی کامل ایسیو خودرو، تعمیرات لازم را انجام خواهیم داد. سعی می کنیم با کمترین هزینه کار را تمام کنیم. بنابراین اگر قطعات ایسیوی خودروی کیا شما قابل تعمیر باشد ما آنها را تعمیر می کنیم. در صورت نیاز به تعویض، آن را با قطعات اصلی کیا تعویض می کنیم. در صورت تعویض قطعات ملاک ما کیفیت و اصالت قطعات است و قیمت پایین را فدای کیفیت نخواهیم کرد. زیرا ECU قلب تپنده ماشین کیای شماست و باید در سلامت کامل و کیفیت بالا کار کند. از این رو ما از اجزای اصلی برای قطعات ایسیوی خودروی کیا استفاده می کنیم.

خدمات تعمیرات ایسیو کیا

به طور کلی تمامی خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری ایسیو خودرو کیا در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. در ادامه برخی از رایج ترین بخش های تعمیرات ایسیو خودرو کیا آمده است.

  • تعمیرات سخت افزاری ECU کیا
  • تعمیرات نرم افزاری ای سی یو کیا
  • تعریف و تعمیر ریموت و سوئیچ کیا
  • تعمیرات عملگرهای خودرو کیا مانند : پمپ بنزین ، سوئیچ اینرسی ، انژکتورها و …
  • تعمیرات سنسور های خودرو کیا شامل : سنسور آب ، سنسور دریچه هوا ، سنسور منیفولد ، سنسور دور موتور ، سنسور میل سوپاپ و …
  • تعمیرات ایربگ خودرو کیا
  • تعمیر تمامی بردهای الکترونیکی مثل شیشه بالابر ، ABS  و …
  • و …

خودروهای کیا در ایران بسیار محبوب هستند و خودروهای زیادی از این شرکت وارد ایران شده اند. تعمیر ایسیو خودروهای کیا و به طور کلی خودروهای وارداتی نیاز به تخصص بالا و تجهیزات تخصصی دارد. به خصوص تعمیر ECU خودروهای کیا نیازمند دانش بالایی در زمینه برق و الکترونیک این خودروها است. متخصصان پروشات خودرو آماده ارائه خدمات تخصصی ایسیو خودروهای کیا به شما عزیزان می باشند. درصورت نیاز به عیب یابی ایسیو کیا و تعمیرات ایسیو کیا و سایر مدل های آن از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران می توانید با مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید