صافکاری کاپوت تویوتا و لکسوس

خدمات تعمیر و صافکاری و نقاشی کاپوت تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران به صورت تخصصی و بی رنگ توسط مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو برای تعمیرات و صافکاری کاپوت خودروهای تویوتا و لکسوس از جدیدترین ابزارهای صافکاری روز دنیا بهره می برد تا عملیات صافکاری را تا حد امکان بدون رنگ و با کمترین افت قیمت خودرو انجام دهد. برای دریافت مشاوره در خصوص صافکاری کاپوت ماشین تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت صافکاری کاپوت خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

صافکاری کاپوت تویوتا

یکی از آسیب پذیرترین قسمت های خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس بخش کاپوت آن است که عموما در تصادفات دچار ضربه می شود و به همین دلیل نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. گاهی اوقات ضربات وارده به کاپوت خودروهای تویوتا و لکسوس به گونه ای است که رنگ کاپوت ریزش نمی کند و یا به گونه ای آسیب می بیند که رنگ کاپوت از بین نمی رود. در این صورت نیازی به رنگ آمیزی روی کاپوت خودرو نیست و صافکار متخصص با صافکاری بی رنگ کاپوت می تواند مشکل را حل کند.

در حال حاضر خودروهای تویوتا و لکسوس یکی از دارایی های اصلی هر فرد است زیرا قیمت آن روزانه در حال افزایش است. اما اگر این خودرو از سری ماشین های جدید باشد اهمیت آن چند برابر می شود. زیرا کوچکترین خراش روی بدنه یا کاپوت می تواند قیمت آن را به شدت کاهش دهد. خودرو یک وسیله نقلیه است و احتمال تصادف یا آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. از طرفی در صورت شدید بودن تصادف خودرو، کاپوت نیاز به رنگ آمیزی دارد و در این گونه مواقع باید از صافکاری و رنگ آمیزی به صورت همزمان استفاده کرد تا قیمت خودرو کاهش بیشتری پیدا نکند.

تعمیر کاپوت تویوتا و لکسوس

کاپوت در بخش جلویی خودرو واقع شده است و در تصادفات بیشترین آسیب را می بیند. در صورتی که کاپوت دچار قر شدگی شود و به درستی بسته نشود، ممکن است که به دلیل ورود گرد و خاک، شن، سنگ ریزه و آب به داخل، موتور خودرو و باتری موجب خسارات زیادی شوند. در صورتی که کاپوت خودروی شما پس از تصادف دچار ریزش رنگ نشده باشد می توان از صافکاری بی رنگ برای تعمیر آن استفاده کرد. از مهم ترین مزیت های تعمیر و صافکاری بی رنگ تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس کیفت بالاتر، هزینه پایین تر و عدم افت قیمت ماشین است.

صافکاری بی رنگ کاپوت تویوتا

در صافکاری بدون رنگ کاپوت ماشین های تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس اولین کاری که یک صافکار حرفه ای انجام می دهد استفاده از سمباده و آب برای تمیز کردن و صیقل دادن سطح داخلی کاپوت است تا بتواند ضربات مورد نیاز را توسط میله های PDR به قسمت های مورد نظر وارد کند.

در مرحله دوم قسمتی از کاپوت که آسیب دیده و نیاز به صافکاری بدون رنگ دارد باید گرم شود. این کار توسط شعله مستقیم پشت قطعه انجام می شود تا آسیبی به رنگ خودرو وارد نشود. سپس چکش کاری بدنه خودرو انجام می شود تا صافکار بتواند سطح کاپوت را به درستی شکل دهد. سپس کاپوت را در زیر نور مخصوص قرار می دهند تا فاز ریپل و موج گیری شروع شود و قوس های به وجود آمده روی کاپوت گام به گام از طریق فنرهای مخصوص ترمیم شوند.

صافکاری بدون رنگ کاپوت تویوتا

صافکاری و نقاشی کاپوت تویوتا

معمولاً در تصادفات کوچک به صافکاری بی رنگ کاپوت نیاز خواهید داشت. در این نوع تصادفات معمولاً رنگ خودرو کنده نمی شود. بنابراین صافکار می تواند بدون رنگ آمیزی خودروی شما را صافکاری کند. اما اگر تصادفات شدیدی داشته اید، باید بگوییم که ممکن است نیاز به صافکاری و نقاشی خواهید داشت. در این نوع تصادفات که معمولاً شدید است رنگ بدنه خودرو از بین می رود و یا به اصطلاح می ریزد و صافکار مجبور می شود رنگ قسمتی از بدنه خودرو را که ریخته شده دوباره رنگ آمیزی کند.

ما در مجموعه پروشات خودرو از به روزترین دستگاه های رنگ آمیزی برای صافکاری و نقاشی کاپوت تویوتا و لکسوس بهره می بریم. به همین خاطر بالاترین کیفیت نقاشی کاپوت را ارائه می دهیم. این امر باعث می شود که کاپوت خودروی شما به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی شود و امکان تشخیص رنگ شدگی آن به حداقل ممکن برسد. در صورت نیاز به صافکاری و نقاشی تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس روی خدمات بی نظیر مجموعه پروشات خودرو حساب باز کنید.

صافکاری و نقاشی کاپوت تویوتا

رفع خط و خش کاپوت تویوتا

یکی از مهم ترین قسمت های خودروهای تویوتا و لکسوس کاپوت آن است. زیرا بر روی محفظه موتور خودرو بوده و قسمت های مهم خودرو در زیر آن قرار دارد. سایر قطعات مهم خودرو نیز در صورت از کار افتادن کاپوت در معرض خطر هستند. ممکن است در اثر تصادف کاپوت دچار خراشیدگی، خط و خش و یا حتی فروریختگی شود. در این صورت برای اطمینان از نتیجه عالی برای صافکاری بدون رنگ باید آن را به متخصص ماهر بسپارید. برای رفع خط و خش روی کاپوت تمامی مدل های خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با مجموعه پروشات خودرو تماس بگیرید.

هزینه صافکاری کاپوت تویوتا

اگر تصادف کرده اید و کاپوت خودروی شما آسیب دیده است، شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تعمیر کاپوت بدون رنگ چقدر هزینه دارد؟ اولین چیزی که قیمت صافکاری بی رنگ کاپوت خودروها تویوتا و لکسوس را تعیین می کند میزان آسیب وارد شده به آن است. همچنین به خاطر داشته باشید که صافکاری بی رنگ ارزانتر از صافکاری به همراه رنگ آمیزی خودرو است. یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه صافکاری بی رنگ کاپوت خودروهای تویوتا و لکسوس، برند خودرو است. هر چه خودرو گران‌تر باشد، مواد اولیه مصرفی برای آن گران‌تر است، در نتیجه هزینه آن نیز بیشتر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از هزینه صافکاری کاپوت خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با شماره های درج شده در مجموعه رنگ خودرو شرکت پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

تعویض کاپوت تویوتا و لکسوس

وقتی خودرویی تصادف می کند بدون کارشناسی دقیق نمی توان تصمیم گرفت که آیا صافکاری مشکل را حل می کند یا اینکه باید کاپوت تعویض شود. به همین دلیل بسته به شدت ضربه به خودرو یا محل ضربه و همچنین شکستگی و سوراخ شدگی کاپوت، این تصمیم می تواند متفاوت باشد. همانطور که می دانید در زمینه تعمیر کاپوت خودرو، قطعات و نقاط آسیب دیده به دو صورت بدون رنگ و با استفاده از رنگ صافکاری می شوند. صافکار بر اساس شکل و شدت ضربه یا فشار وارده به نواحی مختلف کاپوت خودرو تصمیم به تعویض یا تعمیر کاپوت می گیرد. اگر شدت و نوع ضربه به حدی باشد که بتوان کاپوت خودرو را بدون رنگ ترمیم کرد، صافکار با توجه به دانش خود می تواند کاپوت ماشین را به گونه ای ترمیم کند که نیازی به استفاده از رنگ نباشد.

در نوع از صافکاری، کاپوت ماشین بدون رنگ آمیزی مجدد تعمیر می شود. بنابراین در هنگام خرید و فروش مجدد خودرو، کاپوت آسیب دیده باعث کاهش قیمت خودرو نمی شود. از طرف دیگر، صافکار pdr معمولاً از روش هایی استفاده می کند که زمان کمی را می گیرد. بنابراین خودروی آسیب دیده معمولا در کمترین زمان تعمیر می شود. از طرفی اگر کاپوت دچار ریختگی رنگ شده باشد با استفاده از صافکاری و نقاشی مشکل برطرف می شود. اما اگر نوع تصاف به گونه ای باشد که باعث شکستگی و یا سوراخ شدگی در کاپوت شده باشد، در صورتی که راهی برای صافکاری آن وجود نداشته باشد، نیاز به تعویض کاپوت خواهد بود.

خدمات صافکاری کاپوت تویوتا و لکسوس

صافکاری و تعمیر کاپوت بدون رنگ تویوتا و لکسوس یکی از کارهایی است که با استفاده از آن می توان آسیب های وارد شده به کاپوت خودرو را به بهترین نحو ممکن ترمیم کرد. تعمیر کاپوت بدون رنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در زمان فروش خودرو باعث کاهش قیمت نمی شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید خودروی خود را بفروشید اما کاپوت خودروی شما دچار فرورفتگی یا آسیب شده است، باید بدانید که هنگام فروش قیمت خودرو کاهش می یابد، بنابراین برای اصلاح و تعمیر این فرورفتگی ها باید به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

توجه داشته باشید فردی که قصد ترمیم این آسیب ها را دارد ممکن است به دلیل نداشتن تجربه کاری مناسب، شرایط را بدتر کند بنابراین توصیه می شود این کار را به صافکار تخصصی بسپارید که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارد.

شرکت پروشات خودرو مجموعه ای با سابقه در زمینه صافکاری کاپوت خودرو تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می ‌باشد. مجموعه خدمات صافکاری کاپوت پروشات خودرو نمونه‌ های موفقی از انجام صافکاری بی رنگ کاپوت خودروهای خارجی به خصوص انواع مدل های تویوتا و لکسوس را در کارنامه خود دارد. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین روش‌های ترمیم آسیب‌های رنگ و ضربه خوردگی کاپوت خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات نقاشی و صافکاری بدون رنگ کاپوت را به مشتریان گرامی در شرق تهران ارائه می‌ نماید. برای آگاهی از قیمت‌ها و سایر خدمات صافکاری و نقاشی کاپوت تویوتا و لکسوس می‌ توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید