عیب یابی کیا Kia در تهران

عیب یابی کیا Kia برای تمامی مدل های خودرو کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. پروشات خودرو از مجموعه های معتبر عیب یابی و تعمیر ماشین های خارجی در شرق تهران است. مجموعه پروشات خودرو طیف وسیعی از خدمات عیب یابی برای ماشین های کیا را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره در خصوص عیب یابی ماشین کیا می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت عیب یابی کیا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

عیب یابی کیا

عیب یابی کیا Kia اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی و با به روزترین دستگاه های دنیا انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو خدمات متنوعی را برای عیب یابی و تعمیر انواع مدل های خودروی کیا ارائه می دهد.

در مجموعه پروشات خودرو می توانید خدمات عیب یابی و سرویس خودروی برند کیا (KIA) را دریافت نمایید. برخی از خدمات ما عبارتند از:

  • عیب یابی موتور کیا
  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک
  • صافکاری و نقاشی
  • تعمیر جلوبندی کیا
  • تعمیرات برق تخصصی کیا
  • نصب آپشن های کیا
  • سرویس های دوره ای
عیب یابی کیا Kia

درباره برند کیا

شرکت کیا موتورز در سال 1944 در کره جنوبی تاسیس شد و در واقع اولین کارخانه تولید وسایل نقلیه موتوری در این کشور است. این شرکت کار خود را با ساخت دوچرخه و ساخت مفتول های فلزی آغاز کرد و پس از مدتی به تولید موتور سیکلت، خودرو سواری و کامیون پرداخت. امروزه هیوندای با 33.99 درصد سهام، بزرگترین سهامدار کیا موتورز است. کیا در حال حاضر هشت کارخانه تولیدی در ایالات متحده، کره جنوبی، چین، ویتنام و اسلواکی با حجم تولید بیش از 2.7 میلیون خودرو در سال دارد.

برند کیا برای ورود به بازارهای بین المللی توانست سهم قابل توجهی از بازار اروپا و آمریکا را به خود اختصاص دهد. کیا موتورز آمریکا شعبه ای از برند کیا است که محصولات این شرکت را در آمریکا تولید و عرضه می کند و توانسته است سهم بازار خود را در این سال ها در آمریکا گسترش دهد. به طوری که خودروی کیا اسپورتیج آمریکا بر اساس میزان رضایت مالکان به عنوان بهترین SUV در سال 2017 انتخاب شد.

انواع مدل ماشین کیا در ایران

شرکت کیا موتورز یکی از معتبرترین شرکت های دنیا در زمینه ساخت و تولید خودروهایی با تکنولوژی بالا می باشد. این شرکت کره ای به دلیل کیفیت بسیار خوب محصولات خود و البته استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه ها توانسته است تقاضای زیادی در کشورمان داشته باشد. خودروهایی که می توانند سال ها با کمترین فرسودگی برای صاحبان خود کار کنند. عیب یابی این نوع از خودروها می تواند مشکلات آن ها را رفع کند.

تنوع زیاد، کیفیت و جذابیت بالا در مدل های مختلف، زیبایی منحصر به فرد در طراحی مدل ها، تکنولوژی موفق و کاربردی به کار رفته، مصرف بهینه سوخت، فرمان خوب و راحت و مواردی از این دست می تواند دلیلی برای اقبال مردم ایران به خرید خودروهای کیا باشد.

انواع محصولات کیا که در ایران فروش خوبی دارند عبارتند از:

اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس

تعمیرگاه کیا پروشات خودرو برای آن دسته از خودروهایی که به هر دلیلی دچار مشکل می شوند برنامه ویژه ای دارد تا در اسرع وقت مشکل را بررسی و برطرف کند. از طرفی با بهترین لوازم یدکی اورجینال می تواند خواسته های صاحبان انواع مدل های کیا را برآورده کند.

عیب یابی تخصصی کیا

پروشات خودرو یکی از مجهزترین تعمیرگاه های ماشین کیا در شرق تهران است که کلیه خدمات تخصصی برای خودروهای کیا را با کادری متخصص ارائه می دهد. ما در این مرکز با دستگاه های پیشرفته به عیب یابی کیا Kia اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می پردازیم. تمامی مراحل انجام کار عیب یابی با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم.

عیب یابی تخصصی خودروهای کیا توسط کادر مجرب انجام می پذیرد و این افراد به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه مهارت های کافی برای خودروهای سری Kia را دارند. ما پس از پیدا کردن مشکلات خودروی شما به تعمیر و رفع عیوب می پردازیم. سعی ما بر این است تا خودروی شما را با قطعات اصلی خود تعمیر کنیم، اما در صورت لزوم به تعویض قعطه، از قطعات اصل کیا استفاده می کنیم.

عیب یابی کیا در تهران

عیب یابی و تراشکاری قطعات

قطعاتی مانند میل لنگ، سرسیلندر، قطر دهانه داخلی سیلندرها و … در موتور کیا بسیار حساس هستند و اندازه و قطر آنها نیاز به دقت میکرونی دارد. به عنوان مثال، فاصله بین یاتاقان و میل لنگ در موتور کیا چند میکرون است، حد استاندارد آن در انواع موتورهای کیا 3 میکرون تا 8 میکرون است (این عدد در هر موتور متفاوت است). اگر این اندازه استاندارد در حین بلبرینگ یا چرخاندن میل لنگ رعایت نشود، روغن کاری بلبرینگ ها انجام نمی شود و موتور خودروی کیا دوباره یاتاقان ها را فرسوده می کند. به دست آوردن این ابعاد در موتورهای انواع مدل های خودروی کیا با این میزان حساسیت نیاز به دقت و تجربه و دستگاه های بسیار حساس دارد.

عیب یابی قطعات کیا

خودروهای کیا و تمامی مدل‌های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارناوال، سراتو کوپه، موهاو، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس از محبوب‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شوند. در خودروهای کیا از قطعات یدکی با کیفیت و اصلی استفاده شده است. کشور سازنده در نوع قطعات کیا تاثیر دارد. زیرا لوازم یدکی و لوازم جانبی کیا از نظر آپشن با سفارشات کشورهای دیگر متفاوت است. در صورت خرابی هر کدام از قطعات خودروی کیا، عیب یابی آن کاری تخصصی بوده و به دستگاه های خاص نیاز دارد. خودروهای کیا کیفیت ساخت بالایی دارند و به همین دلیل نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات کمی دارند. قطعات یدکی اصلی خودروهای کیا نیز از دوام بالایی برخوردار بوده و از طول عمر بسیار خوبی برخوردار هستند. در بسیاری از موارد تنها نیاز به تعویض قطعات مصرفی خودروهای کیا است.

عیب یابی خودرو هیبریدی کیا

خودروهای هیبریدی کیا نوع جدیدی از خودروها هستند که از ترکیب دو منبع انرژی مجزا برای حرکت استفاده می کنند. معمولا این خودروها دوگانه هستند و دارای موتور بنزینی و موتور الکتریکی با هم هستند. خودروهای هیبریدی این قابلیت را دارند که از یکی از این موتورها یا هر دو با هم استفاده کنند. معمولا تعمیر و عیب یابی این نوع از خودروهای برند کیا کار بسیار سخت و تخصصی است و هر تعمیرگاهی از عهده آن بر نمی آید. پروشات خودرو عیب یابی تخصصی کیا هیبرید را با کادری متخصص و مجرب با امکانات مدرن انجام می دهد. در این مرکز موتور و گیربکس هیبریدی کیا به صورت تخصصی دیاگ می شود.

تعمیر اساسی موتور کیا

تعمیرات اساسی موتور کیا زمانی اتفاق می افتد که تعمیر و نگهداری موتور خودرو نادیده گرفته شود. موتور خودرویی که به دلیل عدم نگهداری نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، معمولاً گران ترین قسمت تعمیر و نگهداری خودرو است که راننده ممکن است با آن مواجه شود. رانندگان معمولا با رعایت نکردن این قوانین آسیب جدی به موتور خودروی خود وارد می کنند.

عیب یابی و تعمیرات اساسی موتور خودروهای کیا شامل تایم‌گیری و فیلرگیری، تعویض سرسیلندر، تعویض دسته موتور، تعویض مبدل کاتالیزوری و گلویی اگزوز، تعویض پمپ روغن و پمپ آب، تعویض دینام و تسمه واشر، تعمیر و تعویض فلایویل، تعمیر پمپ بنزین و تنظیم موتور است.

سرویس و عیب یابی گیربکس کیا

سرویس گیربکس، بررسی علت ضربه زدن (تقه) گیربکس، بررسی کارکرد یا عدم کارکرد گیربکس خودروی کیا در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. سیستم چهارچرخ خودرو (۴wd) ،بررسی سطح کیفی روغن و صافی (فیلتر) گیربکس و تعویض روغن آن با دستگاه. بررسی افت فشار روغن توربین، بررسی شیر برقی (سلونوئید)، مدارات ساعتی گیربکس و . . . در تعمیرگاه تخصصی کیا به مشتریان گرامی ارائه میگردد.

رفع عیب کیا

خودروهای سر کیا نیز مانند هر وسیله نقلیه دیگری ممکن است به دلیل رعایت نکردن اصول نگهداری و یا تصادفات دچار مشکل و عیوب در بخش های مختلف شود. کارشناسان مجموعه پروشات خودرو با ارائه طیف وسیعی از خدمات، رفع عیب کیا در تمامی بخش های این خودرو را به صورت تخصصی انجام می دهند.

خدمات پروشات خودرو

در مرکز پروشات خودرو تمامی مدل های خودرو کیا به صورت تخصصی دیاگ می شوند. پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی در شرق تهران می باشد. تیم فنی ما آماده ارائه هرگونه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات برای خودروهای کیا می باشد. همچنین آماده تامین قطعات اصلی کیا برای خودرو شما هستیم.

برخی از خدمات پروشات خودرو عبارتند از: مکانیکی ، جلوبندی سازی ، تنظیم موتور ، باطری سازی و برق خودرو ، اگزوز سازی و سپر سازی. تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، تعمیر سرسیلندر، تعمیر جلوبندی، تعمیر و تعویض سیم کشی و برق خودرو توسط تعمیرکار مجرب باتری، بازرسی چهار چرخ خودرو، خدمات دوره ای، بازرسی و چکاپ فصلی، تنظیم ارتفاع و تعمیر اکسل، عیب یابی و …

انجام کلیه خدمات دوره ای خودرو شامل (تسمه تایم، شمع، سرویس عمومی با دستگاه مخصوص). احیاء و بازسازی بلوک سیلندر کیا در هنگام میل لنگ زدن شدید، بدون تعویض کامل موتور در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور
تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک
عیب یابی و تعمیر احتراق خام
تعمیرات ایسیو کیا و عیب یابی ECU
عیب یابی و دیاگ تخصصی کیا
عیب یابی و تعمیر انواع گیربکسهای اتومات و دنده ای
تعویض روغن خودروهای هیبریدی و تعویض روغن گیربکسهای اتومات
شست و شوی سوزن انژکتور با دستگاه اتوماتیک و مواد اصلی
کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی ماشین کیا

مجموعه پروشات خودرو

پروشات خودرو شرکتی با تجربه در زمینه تعمیر و عیب یابی خودروی کیا و سایر مدل های کیا مانند اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو نمونه های موفق بسیار زیاد عیب یابی و تعمیر خودروهای خارجی را در کارنامه خود دارد. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین متدهای عیب یابی خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین کیا را به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت و سایر خدمات می توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید