تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس

تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس پروشات خودرو با تضمین کیفیت قطعات و خدمات آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع آمبولانس تویوتا هایس در شرق تهران است. مجموعه پروشات خودرو با سال ها تجربه در تعمیرات تخصصی انواع خودروی تویوتا توانسته است محیطی امن و حرفه ای ایجاد کند تا مشتریان بتوانند با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنند. عیب یابی و تعمیر انواع آمبولانس تویوتا هایس در پروشات خودرو توسط تیم متخصص انجام می شود. پروشات خودرو کلیه خدمات رفع عیب و تعمیر آمبولانس تویوتا هایس را از ۰ تا ۱۰۰ به بیمارستان های خصوصی و دولتی ارائه می دهد.

برای دریافت مشاوره در خصوص عیب یابی و تعمیرات آمبولانس تویوتا هایس در تعمیرگاه تخصصی پروشات خودرو می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیرگاه تویوتا هایس

تعمیرگاه تویوتا هایس پروشات خودرو یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات تویوتا در ایران است. پروشات خودرو با سابقه فراوان در ارائه خدمات به انواع خودروهای برند تویوتا توانسته است شهرت بسیار مناسبی را کسب کند. آمبولانس تویوتا هایس یکی از پرکاربردترین خودروهای پزشکی در بیمارستان های خصوصی و دولتی در ایران است. مجموعه پروشات خودرو عیب یابی و تعمیر آمبولانس تویوتا هایس را به صورت تخصصی در شرق تهران انجام می دهد. کلیه خدمات رفع عیب جزئی تا تعمیرات اساسی آمبولانس تویوتا هایس در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود.

تعمیرات آمبولانس تویوتا هایس

معرفی تویوتا هایس

تویوتا هایس HiAce (به ژاپنی: トヨタ・ハイエース) یک خودروی تجاری سبک است که توسط خودروساز ژاپنی تویوتا تولید می شود. HiAce برای اولین بار در اکتبر 1967 عرضه شد و از آن زمان در طیف گسترده ای از پیکربندی های بدنه، از جمله مینی ون/MPV، مینی بوس، ون پنل، ون خدمه، وانت، تاکسی و آمبولانس در دسترس بوده است. در ژاپن، HiAce منحصر به مکان‌های فروشگاه تویوپت است.

در اواخر دهه 1960، تویوتا اتو بادی، یک شرکت پیمانکاری تویوتا، توسعه HiAce را به عنوان یک ون کوچک با طراحی شبیه به نمونه های اروپایی آن زمان، رهبری کرد، اما به گفته آکیرا کاواهارا، کارمند ارشد سابق تویوتا، این نوع طراحی چیزی است که در صنعت ژاپن دیده نمی شود.

HiAce که در سال 1967 معرفی شد، به‌عنوان یک تاکسی روی پیک آپ و وسیله نقلیه رفت و آمدی عرضه شد. در پیکربندی ون کمپر به آن HiAce Commercial نیز می گفتند. این خودرو دو سال پس از معرفی نیسان هومی به بازار عرضه شد. در سال 1975، موتور 1.8 لیتری 16R اضافه شد. HiAce با بخاری در دسترس بود که در آن زمان یک کالای لوکس به حساب می آمد.

طراحی تویوتا هایس

تویوتا هایس در اصل به عنوان یک وسیله نقلیه رفت و آمد طراحی شده بود که می توانست تا 8 نفر را جابجا کند. با در نظر گرفتن این هدف، ابعاد بیرونی و جابجایی موتور HiAce مطابق با مقررات دولت ژاپن بود تا با استفاده از سبک بدنه کابین، با موتور نصب شده در زیر و بین سرنشینان جلو، فروش را تشویق کند و بیشترین مسافران را در خود جای دهد. خودروی تویوتا هایس یک جایگزین کوچکتر برای مینی بوس بزرگتر تویوتا کوستر بود و پس از فولکس واگن ترانسپورتر 1950 و ون های شورولت گرین بریر 1961 به ژاپن معرفی شد. این خودرو در همان سال با تویوتا MiniAce بسیار کوچکتر معرفی شد که بر اساس تویوتا Publica، تویوتا کرولا ساخته شده بود.

این نوع HiAce این روزها بیشتر به دلیل فرسودگی هوا و زنگ زدگی مدل کمیاب است. ون های HiAce که در اصل در بازار اروپا فروخته می شدند تا حد زیادی به آفریقا و آسیای جنوب شرقی صادر شده اند و در آنجا به عنوان وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می شوند.

نسل جدید تویوتا هایس

نسل ششم تویوتا هایس اولین عرضه جهانی خود را در 18 فوریه 2019 در فیلیپین انجام داد. این خودرو به جای طراحی روی کابین از چیدمان کاپوت جلو استفاده می‌کند، بنابراین از زبان طراحی پیشینیان خود فاصله گرفته است. توسعه آن توسط مهندس ارشد تویوتا تاکوئو ایشیکاوا رهبری شد. نسل ششم HiAce در دو گزینه موتور موجود است: یک موتور 2.8 لیتری 1GD-FTV خطی چهار دیزلی توربوشارژ یا یک موتور بنزینی 3.5 لیتری 7GR-FKS V6.

آمبولانس تویوتا هایس

تویوتا هایمدیک (به ژاپنی: トヨタ・ハイメディック، تویوتا هایمدیککو) گونه ای از تویوتا هایس است که برای استفاده در آمبولانس ساخته شده است. از زمان معرفی HiMedic در سال 1992، تولید این واحد توسط تویوتا با تبدیل آمبولانس های کارخانه توسط بخش تبدیل کسب و کار تویوتا سفارشی سازی و توسعه انجام می شود. به گفته تویوتا، نام HiMedic برای نشان دادن حمل تجهیزات پزشکی پیشرفته در خودرو انتخاب شده است.

آمبولانس تویوتا هایس

تویوتا HiMedic

تویوتا هایاس (H100)، اولین نسل HiMedic در می 1992 در کارخانه یوکوهاما تویوتا تکنوکرافت عرضه شد. فروش در ژوئن همان سال آغاز شد. اولین HiMedic توسط آژانس مدیریت آتش نشانی و بلایای طبیعی به عنوان “آمبولانس با استاندارد بالا” گواهینامه دریافت کرد. در فوریه 1998، هزارمین HiMedic تولید شد. HiMedic H100 سقف بلندی دارد و از یک موتور 4.0 لیتری 1UZ-FE V8 [5] مشترک با Celsior نیرو می‌گیرد. تولید تویوتا Hiace XH10 در Gifu Autobody در ماه می 1997 آغاز شد. در نوامبر 2004، تویوتا تکنوکرافت اعلام کرد که 3000مین HiMedic تولید شده است. در اکتبر 2007، 4000 HiMedic تولید شد.

نسل جدید آمبولانس تویوتا

تویوتا هایس (H200)، به طور رسمی در 27 آوریل 2006 توسط تویوتا با گواهینامه صادر شده توسط وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری برای داشتن کمتر از 50 درصد آلایندگی راه اندازی شد. خودروی تویوتا هایس (H200) یک موتور 2.7 لیتری 2TR-FE با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مبتنی بر ECT-E برای عملکرد بالا دارد. در 27 نوامبر 2013، بازنگری های جزئی در خودرو از داشتن گیربکس مبتنی بر ECT به گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ECT-iE انجام شد.

استانداردهای جدید آمبولانس تویوتا

در نوامبر 2015، تویوتا همکاری با هوندا و خدمات Mayday ژاپن را برای سرویس آزمایشی به نام D-Call Net اعلام کرد که شامل سازگاری سیستم در HiMedics با تلفن‌های همراه مبتنی بر بلوتوث است.

در 17 آوریل 2020، تویوتا اعلام کرد که HiMedic اکنون به صورت استاندارد با Toyota Safety Sense عرضه می شود، که به رانندگان در وسیله نقلیه کمک می کند تا مراقب عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه در جاده باشند. همچنین دارای یک آینه پانوراما برای کمک به راننده در حرکت در فضاهای تنگ است.

تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس

تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس پروشات خودرو طیف وسیعی از خدمات تعمیرات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. مجموعه پروشات خودرو تعمیرات آمبولانس تویوتا هایس و عیب یابی تخصصی آن را با پیشرفته ترین دستگاه های موجود در ایران انجام می دهد. تویوتا هایس به عنوان آمبولانس توسط بسیاری از واحدهای بین المللی واکنش اضطراری استفاده می شود. خودروی تویوتا هایس برای عملیات در مناطق شهری مناسب است و فضای داخلی وسیعی را برای طیف کاملی از تجهیزات پزشکی، بیماران و پرسنل پزشکی فراهم می کند.

امکانات آمبولانس تویوتا هایس

فضای داخلی خودرو برای استفاده به عنوان آمبولانس اصلاح شده و دارای ویژگی های زیر است: برانکارد اولیه تاشو. یک برانکارد چرخدار تاشو آسان با پشتی قابل تنظیم، دو صندلی برای بیمار و چهار چرخ گردان. برانکارد ثانویه دوتایی: یک برانکارد سبک وزن تاشو آسان که برای ذخیره سازی فشرده است و به عنوان برانکارد ثانویه استفاده می شود. ونتیلاتور برقی 12 ولت سقفی: برای بیرون آوردن بوی ناخواسته در محفظه بیمار. مسیر IV نصب شده روی سقف. کیت اکسیژن درمانی قابل حمل. قفسه فلزی برای نگهداری تجهیزات؛ ونتیلاتور، احیاگر و بسیاری از امکانات دیگر.

تعمیرات آمبولانس تویوتا

تعمیر آمبولانس تویوتا هایس کاری تخصصی و پیچیده است. با توجه به وجود دستگاه های پیشرفته پزشکی در کابین این خودرو، کار تعمیر و عیب یابی آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. از آنجایی که ایجاد مشکل در خودرو و یا قطعات پزشکی تعبیه شده در آن ممکن است با جان بیمار بازی کند، از این رو دریافت خدمات تخصصی و حرفه ای از یک مجموعه با تجربه در زمینه تعمیر آمبولانس تویوتا هایس امری ضروری است. تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس پروشات خودرو با داشن سابقه زیاد در زمینه تعمیر و عیب یابی خودروهای تویوتا، نمونه های بسیار موفقی از عیب یابی و تعمیر آمبولانس تویوتا هایس در کارنامه کاری خود دارد.

عیب یابی آمبولانس تویوتا هایس

خدمات عیب یابی آمبولانس تویوتا هایس توسط پیشرفته ترین دستگاه ها در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. آمبولانس تویوتا هایس دارای تجهیزات مناسب برای مداخله در مواقع اضطراری و حمل بیماران می باشد. در قسمت کابینت آمبولانس هایس پوشش چپ، راست و سقف وجود دارد. تجهیزات داخلی کابینت مطابق با استانداردهای En1789 طراحی شده است. آمبولانس Hiace را می توان نه تنها به عنوان گازوئیل سوز بلکه به عنوان یک خودروی بنزین سوز نیز تولید کرد. در آمبولانس تهویه مطبوع سرد و گرم برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب وجود دارد. پوشش آمبولانس Hiace از مواد خاص مناسب برای فضای بیمار تشکیل شده است.

سیستم برق آمبولانس تویوتا هایس

یک دستگاه اینورتر برای تهیه برق 220 ولت وجود دارد. کل سیستم الکتریکی مورد استفاده در آمبولانس با استانداردهای ISO 67221 مطابقت دارد. تاسیسات مورد استفاده در آمبولانس دارای اشکال و رنگ های متفاوتی می باشد. کانکتورهای کابل و سوکت های مورد استفاده در آمبولانس مطابق با استانداردهای EN ISO 8092-1، EN ISO 8092-3، EN ISO 8092-4 تولید شده اند.

یک باتری جایگزین اضافی 180 ah وجود دارد که برق دستگاه های پزشکی را در آمبولانس تامین می کند. همچنین یک دستگاه یکسو کننده وجود دارد که در زیر صندلی سرنشین در محفظه راننده قرار دارد که می تواند با باتری جایگزین آمبولانس شارژ شود. به منظور پشتیبانی از باتری جایگزین خودرو، باتری های آمبولانس را می توان با سوکت ورودی 220 ولت، خارج از آمبولانس، در صورتی که موتور خودرو در حرکت نباشد، شارژ کرد. این نوع باتری امکان استفاده از وسایل پزشکی در وسیله نقلیه را فراهم می کند حتی کار با وسایل پزشکی برقی در آمبولانسی که در حرکت نیست را ممکن می کند.

سیستم کابین بیمار آمبولانس تویوتا

کل سیستم کابین از مواد فوم به ضخامت 3 میلی متر ساخته شده است که سطح خارجی آن با روکش PVC پوشیده شده است. سطوح خارجی بخش بیمار می تواند به رنگ نارنجی یا سفید باشد. مواد فوم مورد استفاده برای پوشش کابین آمبولانس دارای ضخامت 17 میلی متر است. قفسه های کابین با استفاده از مواد فوم با ضخامت 10 میلی متر تولید می شوند. کابین های آمبولانس تویوتا هایس و روکش های آن نسوز و سازگار با استانداردهای 95/28/EC هستند. یک کابین بلند با قفسه‌هایی که با دفیبریلاتور، ونتیلاتور، آسپیراتور خلاء مورد استفاده در آمبولانس در سمت چپ کابینت بیمار نصب شده است. هر دستگاه دارای سوکت برق مستقل خود است. همچنین یک سوکت خروجی اکسیژن برای دستگاه ونتیلاتور وجود دارد.

کشوهای آمبولانس تویوتا هایس

کشوها دارای سیستم قفل مخصوص هستند. در حالی که آمبولانس در حال حرکت است باز نمی شوند. در واقع دارای یک سیستم امنیتی ویژه برای جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش در کشوها هستند. روی کمدها یک میز کار با آلیاژ پلاستیک تعبیه شده است تا متصدی بتواند به راحتی موادی مانند تزریق، دارو و سرم را استفاده کند. این میز کار قابل باز و بسته شدن است و به صورت یک تکه تولید شده و ضد باکتری بوده و به راحتی تمیز می شود.

روشنایی کابین آمبولانس تویوتا هایس

دو لامپ با سیستم محرک و صداهای هشدار دهنده با سیستم led در سقف وجود دارد. با کنترل دستی که در محفظه راننده قرار دارد استفاده می شود. یک سیستم پروژکتور عقب در چراغ جلو وجود دارد که در قسمت پشت خودرو قرار داده شده است. لامپ led عقب آمبولانس به طور خودکار از طریق یک سوئیچ با باز شدن درب عقب کار می کند. چهار لامپ آرمیچر با لامپ led و دو لامپ نقطه ای وجود دارد. در صورت نارسایی لامپ های آرمیچر می توان از لامپ های نقطه ای استفاده کرد. این لامپ ها در سقف داخلی خودرو قرار دارند و به سادگی با کنترل پنل دیجیتال آمبولانس قابل کنترل هستند.

یک سیستم روشنایی led عقب وجود دارد به شرطی که نور کافی وجود نداشته باشد تا بتواند ورودی بیمار را به آمبولانس تویوتا هایس برساند. در صورتی که درب پشتی بیش از 10 ثانیه باز بماند، این سیستم شروع به کار می کند. سیستم های روشنایی آمبولانس تویوتا هایس دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در زمان تعمیر خودرو باید دقت ویژه ای به آن ها شود.

تعمیر تخصصی آمبولانس تویوتا هایس

تویوتا هایس یکی از پرکاربردترین خودروهای ون برای کاربری آمبولانس در ایران و بسیاری از کشورهای است. تعمیرگاه آمبولانس تویوتا هایس پروشات خودرو به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیرات مربوط به این خودرو را در شرق تهران انجام می دهد. تعمیر اساسی آمبولانس تویوتا هایس در مجموعه پروشات خودرو با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصل تویوتا انجام می شود. برای دریافت خدمات تعمیرات و رفع عیب آمبولانس تویوتا هایس می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید