صافکاری موج گیری تویوتا و لکسوس

صافکاری موج گیری انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو طیف وسیعی از خدمات موج گیری در، کاپوت و بدنه تویوتا و لکسوس را به مشتریان گرامی در شرق تهران ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر گونه خدمات صافکاری موج گیری بدون افت قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در خصوص صافکاری موج گیری تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت موج گیری و صافکاری خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

موج گیری تویوتا و لکسوس

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای رانندگان و صاحبان خودروهای تویوتا و لکسوس پیش بیاید و همواره نسبت به آن ابراز نگرانی می کنند، ایجاد موج بر روی بدنه خودرو و از بین رفتن زیبایی خودرو است. این موضوع حتی باعث کاهش قیمت خودرو می شود و به همین دلیل مشکل بزرگی محسوب می شود. برای رفع موج های بدنه خودرو که بر اثر ضربه یا تصادف اتفاق می افتد باید در نظر داشته باشیم که به افرادی که در این زمینه متخصص هستند مراجعه کنیم. صافکاری موج گیری خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود.

موج گیری تویوتا و لکسوس

معرفی برند تویوتا

شرکت تویوتا (به ژاپنی: トヨタ自動車株式会社) یک شرکت چند ملیتی خودروسازی مستقر در شهر تویوتا در استان آیچی کشور ژاپن است. شرکت ژاپنی خودروسازی تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز می‌ باشد. سهام کمپانی خودروسازی تویوتای ژاپن در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌ شود.

موج گیری خودرو چیست؟

یکی از مشکلاتی که برای خودروها بر اثر آسیب و یا تصادف به وجود می آید، موج بر روی بدنه خودرو است. درها و کاپوت خودرو نیز از بخش های دیگری هستند که در معرض ایجاد موج های ریز و درشت قرار دارند. موج گیری یک روش در صافکاری خودرو است. در این روش موج های به وجود آمده در بدنه خودرو بدون ریختن رنگ ترمیم می شود. پی دی آر یکی از بهترین روش های موج گیری خودروهای تویوتا و لکسوس است که منجر به افت قیمت خودرو نمی شود.

صافکاری موج گیری تویوتا

صافکاری موج گیری بدنه تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مانند کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس یکی از تخصصی ترین کارهایی است که بر روی بدنه آسیب دیده خودروهای تویوتا انجام می شود تا بدنه خودرو شبیه روز اول شود. موج گیری بدنه خودرو بدون رنگ برای رفع خراش، فرورفتگی، برآمدگی و رفع ایرادات بدنه خودرو انجام می شود. این موضوع در خودروهای لوکس خارجی به خصوص خودروهای تویوتا و لکسوس اهمیت ویژه ای دارد. هرگونه بی احتیاطی که منجر به تغییر رنگ قسمتی از بدنه خودروی تویوتا و لکسوس نسبت به سایر قطعات شود می تواند خسارت مالی زیادی به صاحب خودرو وارد کند و موجب افت قیمت خودرو شود.

صافکاری بدون رنگ تویوتا

صافکاری بدون رنگ تویوتا از حساسیت بالایی برخوردار است. برای صافکاری تویوتا و لکسوس بدون افت قیمت نیاز است تا بهترین مرکز صافکاری خودرو را شناسایی کنید تا بتوانید تجربه خوب و جالبی از یک اتفاق تلخ داشته باشید. مدل های مختلف خودروهای تویوتا مدت هاست که در ایران با استقبال خوبی مواجه شده اند. در نتیجه انتظار می رود متقاضیان صافکاری بی رنگ خودروهای تویوتا و لکسوس پس از تصادف تمایل و استقبال بالایی برای صافکاری بدون کاهش قیمت خودروهای تویوتا خود داشته باشند.

مزایای صافکاری بدون رنگ و موج گیری

ویژگی روش صافکاری بدون رنگ تویوتا و لکسوس این است که پس از انجام آن هیچ گونه موجی در بدنه خودرو باقی نمی ماند. پس از موج گیری، در بررسی بخش آسیب دیده بدنه خودرو با بقیه قسمت های خودرو تفاوتی دیده نمی شود. یکی از بهترین روش ها برای صافکاری و موج گیری خودروهای تویوتا و لکسوس استفاده از روش PDR است که البته باید با تشخیص کارشناس صافکاری و پس از بررسی میزان آسیب و موج های به وجود آمده با استفاده از ابزار دقیق انجام شود.

نکات مهم موج گیری خودرو

در زمان موج گیری خودروهای تویوتا و لکسوس قبل از هر چیز باید بدانید که بهترین روش، موج گیری بدون رنگ است. موج گیری بدون رنگ به روش پی در آر تاثیری بر قیمت خودرو در زمان معامله ندارد و موجب افت قیمت خودرو نمی شود. فراموش نکنید که انتخاب ماهرترین فرد برای موج گیری خودرو بسیار مهم است، پس صبور باشید و به دنبال بهترین فرد باشید. پس از موج گیری بدنه خودرو مطمئن شوید که قسمت های داخلی بدنه خودرو مانند سنسورها و آیرودینامیک بدنه تحت تاثیر قرار نگرفته است. کار صافکاری و موج گیری باید به قدری دقیق باشد که موج های تمام قوس ها و منحنی های بدنه خودرو با دقت بالایی رفع شود.

خدمات صافکاری و موج گیری

پروشات خودرو برای تمامی خودروهای تویوتا و لکسوس خدمات حرفه ای و با کیفیت صافکاری و موج گیری ارائه می دهد. استفاده از آخرین فناوری ها برای صافکاری و موج گیری تویوتا و لکسوس از ویژگی های مهم مجموعه پروشات خودرو می باشد. مجموعه پروشات خودرو کلیه خدمات موج گیری مربوط به خودروهای تویوتا را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. اتوکلینیک پروشات خودرو با مجهزترین دستگاه های روز دنیا آماده ارائه خدمات صافکاری موج گیری برای خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می باشد. برای دریافت خدمات و مشاوره صافکاری و موج گیری خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با ما تماس بگیرید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید