گران ترین شاسی بلند تویوتا چیست؟

گران ترین شاسی بلند تویوتا چیست؟ گران ترین SUV تویوتا چیست؟ کدام مدل شاسی بلند شرکت تویوتا در سال 2022 گران ترین قیمت را دارا بود؟ اگر به دنبال یک شاسی بلند جدید هستید، احتمالاً خط تولید تویوتا را بررسی کرده اید. چیزی برای همه وجود دارد، به همین دلیل تویوتا یکی از محبوب ترین خودروسازان است. علاوه بر این، گزینه های مقرون به صرفه زیادی در تمام اندازه های مختلف موجود است. با این حال، باید یک مدل شاسی بلند تویوتا وجود داشته باشد که هزینه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. سکویا 2022 فول سایز، گران ترین شاسی بلند تویوتا است.

گران ترین شاسی بلند تویوتا

گران ترین شاسی بلند تویوتا سکویا 2022 است. سکویا 2022 یک SUV بزرگ است که با مدل هایی مانند فورد اکسپدیشن و شورت تاهو رقابت می کند. قیمت آن از 50500 دلار شروع می شود که در واقع در مقایسه با رقبا کاملاً مقرون به صرفه است. علاوه بر این، حتی در مدل برتر خود، پلاتینیوم، سکویا از مرز 70000 دلار تجاوز نمی کند. مانند بسیاری از خودروهای دیگر تویوتا، سکویا حتی در شکل پایه خود دارای ویژگی های متمایزی است.

ویژگی های گران ترین شاسی بلند تویوتا

Sequoia SR5 پایه دارای فناوری هایی مانند صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay/Android Auto، سیستم صوتی با هشت بلندگو و کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه ای است. علاوه بر این، این SUV فول سایز با چرخ‌های 18 اینچی، چراغ‌های LED سر و مه شکن، آینه‌های جانبی گرم شونده، سانروف و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی از بازار خارج می‌شود.

سکویا 2022 با موتور 5.7 لیتری V8 عرضه می شود. خودروهای زیادی با موتور V8 استاندارد باقی نمانده است، اما تویوتا هنوز آن را برای شما آماده کرده است. متأسفانه فقط 13 شهر و 17 mpg بزرگراه می گیرد، اما 381 اسب بخار آن را جبران می کند.

ویژگی های ایمنی تویوتا سکویا 2022

علاوه بر بسیاری از امکانات رفاهی عالی، گران ترین شاسی بلند تویوتا دارای ویژگی های ایمنی استاندارد است. در نتیجه، ما دوست داریم که تویوتا مانند برخی خودروسازان، ویژگی‌های ایمنی و کمک راننده را در پشت یک دیوار پرداخت پنهان کند. با شروع با مدل پایه SR5، صاحبان یک مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب و کنترل چرخش تریلر دریافت می کنند.

در مرحله بعد، Sequoia با تویوتا Safety Sense P، مجموعه ای از اقلام ایمنی این خودروساز عرضه می شود. با استفاده از این بسته، صاحبان سیستم پیش از برخورد، کروز کنترل پویا راداری، هشدار خروج از خط، سیستم حفظ بین خطوط و نور بالا خودکار را به دست می‌آورند.

قیمت گران ترین شاسی بلند تویوتا

خودروهای شاسی بلند تویوتا

اگرچه گران‌ ترین شاسی بلند تویوتا یک گزینه فول سایز عالی است، اما این خودروساز چیزهای بیشتری ارائه می‌دهد. محبوب ترین RAV4 آن یکی از بهترین شاسی بلند های کوچک است، در حالی که مدل های جدید مانند کرولا کراس به طرز تکان دهنده ای مقرون به صرفه هستند.

علاوه بر این، تویوتا هایلندر یکی از بالاترین رتبه بندی شاسی بلندهای سایز متوسط و یکی از بهترین ها برای ارائه پیشرانه هیبریدی است. اگر هیچ یک از شاسی بلندها به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسند، مینی ون تویوتا یکی از بهترین های موجود باقی می ماند.

گران ترین خودروهای شاسی بلند تویوتا

قیمت گران ترین شاسی بلند تویوتا چقدر است؟ قیمت خودروهای شاسی بلند تویوتا از ۲۲ هزار دلار شروع می شود. گران ترین مدل شاسی بلند تویوتا حدود ۵۰ هزار دلار قیمت دارد. البته نرخ مدل برتر تویوتا سکویا معادل ۷۰ هزار دلار است. در جدول زیر لیست قیمت گران ترین مدل های شاسی بلند تویوتا در سال 2022 آورده شده است. قیمت ها بر اساس نرخ پایه است و مدل های برتر تویوتا دارای قیمت های گران تری هستند.

شاسی بلندهای تویوتاشروع قیمت ها
Corolla Cross$22,445
C-HR$24,130
RAV4$26,975
Venza$33,240
Highlander$35,855
RAV4 Prime$40,300
4Runner$38,105
Sequoia$50,500

گران ترین شاسی بلند تویوتا سکویا 2022

تویوتا سکویا 2022 گران ترین شاسی بلند در خط تولید خودروسازی تویوتا است. علیرغم قیمت اولیه بالای آن، در مقایسه با سایر مدل‌های سایز کامل مقرون به صرفه است. علاوه بر این، تمام ایمنی، قابلیت اطمینان و امکاناتی را که از یک تویوتا انتظار دارید ارائه می کند. حتی اگر گران‌ترین نسخه سکویا را انتخاب کنید، همچنان زیر نظر رقبا باقی می‌ماند. رهبران کلاس مانند Chevy Tahoe حدود 73000 دلار قیمت دارند.

نظر خود را ارسال کنید