تعمیر موتور کیا kia در تهران

تعمیر موتور کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران انجام می شود. کلینیک پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی موتور خودروی کیا در شرق تهران با کادری متخصص در خدمت شما عزیزان است. عیب یابی تخصصی و تعمیر موتور ماشین کیا یکی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز است. بازدید فنی و تعمیر اساسی موتور خودروی کیا توسط کادری متخصص و آموزش دیده انجام می شود. تمام تلاش ما در مجموعه پروشات خودرو بر آن است تا بهترین خدمات تعمیرات موتور ماشین کیا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به انجام رسانیم تا رضایت مشتریان گرامی خود را کسب کنیم.

برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیر موتور کیا می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه موتور کیا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر موتور کیا

تعمیر موتور خودروهای کیا زمانی اتفاق می افتد که تعمیر و نگهداری موتور نادیده گرفته شود. موتور خودروهای کیا که به دلیل عدم نگهداری نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، معمولاً گران ترین قسمت تعمیر و نگهداری خودرو است. برای اینکه موتور خودروی شما بدون مشکل کار کند، بایستی علاوه بر نگهداری درست، به صورت دوره ای سرویس شود.

عیب یابی و تعمیرات اساسی موتور خودروهای کیا شامل تایم‌گیری و فیلرگیری، تعویض سرسیلندر، تعویض دسته موتور، تعویض مبدل کاتالیزوری و گلویی اگزوز، تعویض پمپ روغن و پمپ آب، تعویض دینام و تسمه واشر، تعمیر و تعویض فلایویل، تعمیر پمپ بنزین و تنظیم موتور می باشد. خدمات تعمیر موتور کیا Kia برای تمامی مدل های خودرو کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود.

تعمیر موتور کیا kia تهران

درباره برند کیا موتورز

شرکت کیا موتورز در سال 1944 در کره جنوبی تاسیس شد. در واقع شرکت کیا موتورز اولین تولید کننده وسایل نقلیه موتوری در این کشور است. این شرکت کار خود را با ساخت دوچرخه و مفتول فلزی آغاز کرد. پس از مدتی به تولید موتور سیکلت، خودرو و کامیون پرداخت. امروزه هیوندای با 33.99 درصد سهام، بزرگترین سهامدار کیا موتورز است. کیا در حال حاضر هشت کارخانه تولیدی در ایالات متحده، کره جنوبی، چین، ویتنام و اسلواکی با حجم تولید بیش از 2.7 میلیون خودرو در سال دارد.

برند کیا برای ورود به بازارهای بین المللی توانست سهم قابل توجهی از بازار خودروهای لوکس اروپا و آمریکا را به خود اختصاص دهد. کیا موتورز آمریکا شعبه ای از برند شرکت کیا است که محصولات خودرویی این شرکت را در آمریکا تولید و عرضه می کند. کیا موتورز در طول سالیان گذشته توانسته سهم بازار خود را در آمریکا گسترش دهد. به طوری که خودروی آمریکایی کیا اسپورتیج بر اساس میزان رضایت مالکان به عنوان بهترین SUV در سال 2017 انتخاب شد.

عیب یابی موتور کیا

عیب یابی موتور خودروهای کیا Kia اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. برای عیب یابی موتور ماشین کیا از به روزترین دستگاه های دنیا استفاده می شود. استفاده از جدیدترین دستگاه های عیب یابی کیا می توانید تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را نشان دهد. مجموعه پروشات خودرو خدمات متنوعی را برای عیب یابی و تعمیر موتور انواع مدل های خودروی کیا ارائه می دهد.

در مجموعه پروشات خودرو می توانید خدمات عیب یابی و سرویس موتور خودروی برند کیا (KIA) را دریافت نمایید. برخی از خدمات مجموعه پروشات خودرو برای تعمیرات موتور خودروهای کیا عبارتند از:

  • عیب یابی موتور کیا
  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک
  • صافکاری و نقاشی
  • تعمیر جلوبندی کیا
  • تعمیرات برق تخصصی کیا
  • نصب آپشن های کیا
  • سرویس های دوره ای

تعمیر مشکلات موتور کیا

اگر در موتور و گیربکس خودروی کیا مشکلی پیش آماده است باید از به حرکت در آوردن خودروی خود خودداری کنید. حرکت خودروی کیا ممکن است باعث صدمات بیشتری به گیربکس و موتور شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند. بهترین کار این است که خودروی خود را متوقف کنید و با یک متخصص تعمیرات موتور کیا تماس حاصل فرمایید. می توانید با مرکز پروشات خودرو تماس بگیرید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

بخشی از خدماتی که در کلینیک پروشات خودرو ارائه می‌گردد:

  • تعمیر گیربکس و موتور خودروهای کیا
  • عیب یابی و تعمیرات کامپیوتری گیربکس
  • رفع ارورهای گیربکس و ساعت کردن آن
  • تعویض قطعات گیربکس با قطعات اصلی
  • سرویس دوره‌ای تعمیر گیربکس و موتور
  • بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس و موتور

در صورت نیاز به تعویض قطعه موتور کیا، بهترین قطعات اصل و با کیفیت را با قطعه معیوب جایگزین می کنیم.

تعمیر موتور کیا kia در تهران

بازسازی موتور ماشین کیا

اگرچه ممکن است تعویض موتور قدیمی شما مقرون به صرفه تر و آسان تر به نظر برسد، حتی موتور جایگزین از یک خودروی مشابه می تواند چالش هایی را ایجاد کند. معمولا تعمیر و بازسازی موتور ماشین کیا به صرفه تر از تعویض آن است. یک موتور بازسازی شده شامل برداشتن کل جزء، جداسازی آن، تمیز کردن، مونتاژ مجدد و جایگزینی قطعات آسیب دیده با مکانیزم های جدید یا بازسازی شده است.

در نتیجه قطعات جدید یا بازسازی شده، عمر موتور تا حد زیادی افزایش می یابد زیرا مشکلات شناسایی و رفع شده اند. در حالی که تیم فنی در حال بازسازی موتور هستند، ممکن است شاهد ساییدگی اجزای دیگری باشند که ممکن است هنوز آسیب ندیده باشند اما چرخه عمر کوتاه تری باقی مانده است. بنابراین به آنها اجازه می دهد تا از آسیب های اضافی قبل از وقوع جلوگیری کنند. علاوه بر این، با استفاده مجدد از قطعات در موتور بازسازی‌ شده، آنها را از رفتن به محل دفن زباله نجات می‌ دهید و در نتیجه تولید کربن را کاهش می‌ دهید.

ارتقاء موتور خودروی کیا

زمانی که موتور خودروی کیا بازسازی می شود، زمان بسیار خوبی برای ارتقاء آن یا افزودن ویژگی های اضافی است که در موتور اصلی وجود نداشت. بسیاری از صاحبان خودروهای کیا تصمیم می‌ گیرند که هر چند سال یک بار بازسازی موتور را انجام دهند تا قدرت، کارایی، سرعت و عملکرد تبلیغات را بهبود بخشند. متخصصان پروشات خودرو موتور کیا را مهندسی معکوس می کنند و هر قطعه استفاده شده را برای برآورده کردن مشخصات OEM یا جایگزینی آن با استفاده از یک قطعه جدید بازسازی می کنند.

خرابی های رایج موتور کیا

برخی از رایج ترین خرابی ها عبارتند از خرابی پمپ آب یا ترموستات، گرفتگی هسته بخاری، پمپ روغن آسیب دیده یا روغن موتور قدیمی که روانکاری خود را از دست داده است. فرآیند کار ما یک موتور استفاده شده را به یک موتور بازسازی شده جدید تبدیل می کند که کیفیت OEM را برآورده می کند و از آن فراتر می رود.

از مهمترین دلایل خرابی موتورهای کیا، عدم توجه و رسیدگی به خودرو است. معمولا پرهزینه ترین بخش تعمیرات خودروهای کیا مربوط به موتور آن ها است. خرابی موتورهای کیا دلایل مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عمده ترین دلایلی خرابی موتور کیا:

  • غفلت در تعویض روغن
  • نادیده ‌گرفتن نشتی روغن
  • بی‌توجهی به چراغ اخطار روغن
  • عدم توجه به سیستم خنک ‌‌کننده
  • ورود بیش‌ از حد آب به داخل موتور

تعمیرگاه موتور کیا

تعمیرگاه پروشات خودرو با داشتن به روزترین تجهیزات عیب یابی موتور در تهران قادر است که تعمیرات اساسی موتور خودروهای کیا را به صورت تخصصی و کامل انجام دهد. تست کامل موتور خودروهای کیا با دستگاه های تخصصی و عیب یابی کامل موتور و گیربکس، تعمیر کامل موتور و نو سازی کامل اجزا، سرویس موتور کیا و رفع عیوب شایع و تمامی خدمات تخصصی مربوط به موتور کیا و انواع خودروهای کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در کلینیک پروشات خودرو انجام می شود.

تعمیر اساسی موتور کیا

تعمیرات اساسی موتورهای بنزینی و هیبریدی خودروهای کیا فرآیندی است که در آن موتور به طور کلی تعمیر می شود. تمام اجزای موتور کیا به طور خاص به وضعیتی نزدیک می شوند که تا حد امکان به شرایطی که موتور از کارخانه خارج شده است، نزدیک باشد. مفهوم چنین تعمیراتی شامل: خارج کردن و تمیز کردن موتور کیا، بررسی عیوب همه واحدهای موتور، تعویض قطعات موتور کیا در صورت لزوم، تعمیر و ورود به شرایط ایده آل میل لنگ، بلوک سیلندر، سیستم های تامین سوخت، روغن کاری و خنک کننده روغن و تعمیر مکانیزم شفت موتور کیا است.

خدمات تعمیرات موتور کیا

مجموعه پروشات خودرو شرکتی با تجربه در زمینه تعمیر موتور ماشین کیا و سایر مدل های کیا مانند اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو نمونه های موفق بسیار زیاد عیب یابی و تعمیر موتور انواع مدل های خودروی کیا را در کارنامه خود دارد. پروشات خودرو با بهره گیری از جدیدترین متدهای تعمیر موتور خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین کیا را به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت تعمیر موتور و سایر خدمات می توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید