پولیش و سرامیک کیا kia در تهران

پولیش و سرامیک کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران انجام می شود. خدمات پولیش کاری، واکس و سرامیک ماشین کیا؛ از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد. پولیش و سرامیک بر روی بدنه ماشین کیا باعث درخشندگی و همچنین جلوگیری از ایجاد خط و خش سطحی در رنگ خودرو می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص پولیش و سرامیک ماشین کیا kia در تهران می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت پولیش کاری و سرامیک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پولیش کیا

پولیش خودروهای کیا یکی از کارهای ترمیم خودرو است که به زیبایی خودروی کیا شما کمک زیادی می کند. پولیش خودرو مایعی است که روی سطوح رنگ شده خودرو kia برای از بین بردن خش و کثیفی استفاده می شود. این مایع حاوی ترکیبات سایا است که لایه نازکی از رنگ خودروی کیا را از بین می برد و خراش ها را پر کرده و از بین می برد.

بیشتر پولیش ها حاوی موم هستند تا جلا و درخشندگی لازم را به بدنه خودروهای kia بدهد. می توانید مایع پولیش را هم به صورت دستی و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه خودرو بمالید. اکثر سازندگان مواد پولیش توصیه می کنند برای از بین بردن خط و خش، چند لایه پولیش را با کمترین فشار روی بدنه ماشین کیا اعمال کنید. در صورت نیاز به خدمات پولیش کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل بفرمایید.

مزایای پولیش کردن کیا

پولیش کردن خودرو کیا به افزایش عمر و زیبایی رنگ و نمای بیرونی کمک می کند. پولیش مرحله ای است که اغلب پس از شستشوی ماشین فراموش می شود. اما زمانی که به درستی انجام شود، نمای بیرونی خودروی کیا را کاملا احیا می کند. پولیش کامل ماشین کیا آلاینده های سطحی چسبیده به بدنه خودرو و عیوب رنگ زیرسطحی را از بین می برد. سطح بدنه خودروی کیا را براق می کند.

سرامیک کیا

سرامیک خودروی کیا از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کند. در واقع بهترین راه برای محافظت از بدنه ماشین کیا استفاده از سرامیک خودرو یا پوشش نانو سرامیک است. همانطور که از نام سرامیک بدنه خودروی کیا پیداست، لایه ای با پوشش سرامیکی بر روی بدنه خودروی کیا ایجاد می شود. این پوشش از مولکول ها و فناوری نانو ساخته شده است که در برابر عوامل مضر محیطی غیر قابل نفوذ است. در واقع با استفاده از پوشش نانو بر روی بدنه خودرو، آسیب پذیری به حداقل می رسد. در صورت نیاز به خدمات سرامیک کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل بفرمایید.

نانو سرامیک کیا

نانو سرامیک خودروهای کیا و خودروهای لوکس خارجی در واقع نوعی مایع پلیمری است که به صورت دستی روی رنگ بدنه خودرو کشیده می شود. پس از تماس این مایع با رنگ بدنه خودروی کیا، با آن پیوند برقرار می کند. به این ترتیب یک لایه محافظ بین رنگ بدنه کیا و محیط اطراف ایجاد می شود. مایع نانو سرامیک کیا از ذرات ریز زیادی تشکیل شده است. به همین دلیل وقتی با رنگ بدنه ماشین کیا ترکیب می شود تمام خطوط و خراش های بدنه را از بین می برد و رنگ بدنه را باز می گرداند.

پولیش و سرامیک کیا kia در تهران

پولیش و واکس کیا

اگرچه واکس و پولیش بدنه خودروهای کیا هر دو با هدف ایجاد ظاهری تمیز و براق استفاده می شوند، اما عملکردهای متفاوتی دارند. هنگام واکس زدن بدنه خودروی کیا یک لایه محافظ روی رنگ ماشین ایجاد می کنید، اما پولیش یک لایه بسیار نازک از رنگ ماشین را پاک می کند. به همین دلیل اغلب پس از پرداخت برای محافظت از رنگ جدید ماشین کیا از واکس و یا سرامیک استفاده می شود.

از دیگر تفاوت های این دو ماده می توان به این نکته اشاره کرد که بر خلاف واکس نیازی به پاک کردن پولیش از روی بدنه خودرو نیست. گاهی اوقات می توان از پولیش فقط برای رنگ های خاص خودرو استفاده کرد، در حالی که واکس برای تمام رنگ های ماشین کیا استفاده می شود. در رنگ های تیره بدنه خودروهای کیا از واکس برای جلوگیری از پرش رنگ و در رنگ های روشن برای حفظ براقیت و درخشندگی از پولیش استفاده می شود.

اقدامات پیش از پولیش و سرامیک

اولین قدم برای پولیش و سرامیک کردن ماشین کیا شستن آن است. همیشه باید ماشین کیا خود را در سایه بشویید. نور مستقیم خورشید می تواند باعث شود مایع شوینده ای که استفاده می کنید روی رنگ خشک شود که باعث کدر شدن رنگ می شود. مکانی را پیدا کنید که کل وسیله نقلیه را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارد و آن را در آنجا پارک کنید. مطمئن شوید که وسیله نقلیه را روی یک سطح محکم پارک کرده اید. شستن ماشین در محل های دارای کثیفی یا علف توصیه نمی شود، زیرا ممکن است پس از شستن خودرو، گل و لای روی آن قرار گیرد. یک روز ابری زمان خوبی برای شستن و جلا دادن ماشین شما است، البته تا زمانی که باران نبارد.

شستشوی کیا قبل از پولیش و سرامیک

کل وسیله نقلیه را در یک کارواش خوب بشویید. برای شستشوی دستی خودرو کیا، آب را روی تمام خودرو اسپری کنید. در صورت امکان، از آب برای پاک کردن ذرات بزرگ یا کثیفی که روی رنگ ماشین گیر کرده است استفاده کنید. از بالا شروع کنید و همانطور که آن را آبکشی می کنید، به سمت پایین حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که چرخ‌ها و قسمت زیرین ماشین را کاملاً بشویید، زیرا در آنجا کثیفی و گل به احتمال زیاد به رنگ چسبیده است.

هر دو هفته یکبار ماشین خود را به کارواش ببرید تا آن را خوب نگه دارید. پولیش و سرامیک ماشین کیا اغلب می تواند آن را در شرایط عالی نگه دارد، که در صورت مالکیت به افزایش ارزش فروش مجدد کمک می کند.

چه زمانی ماشین خود را پولیش کنیم؟

اگر به خوبی از ماشین خود مراقبت می کنید، پولیش کردن ماشین خود یک یا دو بار در سال باید برای رفع هرگونه خراش یا فرسودگی جزئی کافی باشد. اگر مرتباً دچار خراش یا لک در بدنه خودرو می‌شوید، می‌توانید آن را مرتباً جلا دهید. با این حال، بیشتر پولیش های حرفه ای کمی ساینده هستند تا عیوب را از سطح بیرونی ماشین شما پاک کنند.

این بدان معناست که هر بار که ماشین شما پولیش می‌شود، شروع به از بین رفتن پوشش سطح می‌ کنید. البته در نظر داشته باشید، پولیش خودرو با استفاده از دستگاه های پیشرفته پولیش کاری آسیبی به رنگ خودروی شما وارد نمی کند. پولیش کردن بدنه خودرو نباید مشکلی داشته باشد به شرطی که زیاده روی نکنید، اما چیزی است که باید در نظر داشته باشید. به همین خاطر سرامیک ماشین کیا به شما کمک می کند تا یک پوشش متمایز روی بدنه خودرو ایجاد کنید. پوشش سرامیک به شما کمک می کند تا از کیفیت رنگ خودرو مراقبت کنید.

خدمات پولیش و سرامیک کیا

پروشات خودرو با داشتن تیم فنی متخصص و ابزارهای به روز دنیا عملیات پولیش و سرامیک و واکس خودروهای کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس و خودروهای لوکس خارجی را در شرق تهران به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می هد. برای دریافت خدمات و مشاوره پولیش و سرامیک خودرو کیا می توانید با شماره تلفن های پروشات خودرو تماس حاصل نموده و یا از بخش نوبت دهی به صورت آنلاین وقت رزرو کنید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید