تعمیر رادیاتور تویوتا و لکسوس

خدمات تعمیر رادیاتور تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس به صورت تخصصی در شرق تهران انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی خدمات تعمیرات رادیاتور ماشین تویوتا و لکسوس را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. اگر رادیاتور تویوتا و لکسوس شما آسیب دیده است، می توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید. بهتر است انتخاب خود را بر اساس اندازه و نوع نشتی رادیاتور قرار دهید. رفع نشتی رادیاتور در صورت امکان منطقی است. هزینه تعمیرات رادیاتور تویوتا و لکسوس ارزان تر از خرید رادیاتور جدید و پرداخت هزینه نصب است.

برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیر رادیاتور تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه رادیاتور تویوتا و لکسوس بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر رادیاتور تویوتا

مانند هر قطعه خودرو، رادیاتورها در معرض آسیب هستند که می تواند هزینه های گران قیمت تعمیر رادیاتور را افزایش دهد. شیلنگ های رادیاتور، هسته و محفظه اگر به درستی نگهداری نشوند می توانند سوراخ های کوچک و در بخش هایی شکستگی ایجاد کنند. از آنجایی که سیستم خنک کننده برای سلامت خودرو شما حیاتی است، توصیه می شود که در صورت بروز مشکل در اسرع وقت به یک مکانیک خودرو برای تعمیر رادیاتور مراجعه کنید.

تعمیرگاه رادیاتور تویوتا

اگر رادیاتور خودروی تویوتا و لکسوس شما خراب شود، مایع خنک کننده کافی به موتور شما نمی رسد و باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود. رانندگی با رادیاتور خراب و موتور بیش از حد گرم بسیار خطرناک است. توصیه می کنیم به محض مطلع شدن از مشکل در سیستم خنک کننده ماشین خود به یک تعمیرگاه تخصصی رادیاتور تویوتا و لکسوس مراجعه کنید. تعمیرگاه پروشات خودرو کلیه خدمات تعمیراتی رادیاتور تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس را به صورت تخصصی در شرق تهران به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تعمیرگاه رادیاتور تویوتا و لکسوس

وظیفه رادیاتور در ماشین چیست؟

رادیاتور بخشی از سیستم خنک کننده خودرو شما است. رادیاتور به محافظت در برابر خرابی موتور کمک می کند. مایع خنک کننده از طریق موتور جریان می یابد و در آنجا گرما را جمع آوری می کند. از آنجا به رادیاتور می رود که در آنجا مایع خنک کننده گرما را آزاد می کند. اگر رادیاتور شما آسیب ببیند، گرما در داخل موتور جمع شده و باعث خرابی موتور می شود. چه بخواهید آن را تعمیر کنید یا آن را جایگزین کنید، باید کاری انجام دهید. مگر اینکه وقتی وسیله نقلیه فعلی شما خراب شد بتوانید یک وسیله نقلیه جدید بخرید.

خرابی رادیاتور تویوتا و لکسوس

چگونه متوجه می شوید که رادیاتور شما خراب است؟ ممکن است متوجه شوید که موتور شما در شرایط عادی رانندگی بیش از حد گرم می شود یا اینکه ماشین شما به طور قابل توجهی مایع خنک کننده نشت می کند. خوشبختانه اکثر تعمیرات رادیاتور تویوتا و لکسوس بسیار رایج است و تکنسین های پروشات خودرو به راحتی می توانند آن را انجام دهند.

نشتی رادیاتور تویوتا

اکثر مشکلات رادیاتور خودروهای تویوتا و لکسوس با نشتی شروع می شود. نشتی می تواند در رادیاتور، شیلنگ های رادیاتور، یا در اتصال دهنده ها و گیره های شلنگ رخ دهد که همگی در معرض ساییدگی و پارگی در طول زمان هستند. معمولاً به دلیل خوردگی ناشی از زنگ زدگی یا رسوب مواد معدنی است. تشخیص زنگ زدگی در قسمت بیرونی وسیله نقلیه شما آسان است، اما تشخیص آن در رادیاتور دشوارتر است. مراقب نشت مایع خنک کننده ای باشید که رنگ قهوه ای دارد.

خوشبختانه، نشتی مشکلی است که می توانید با خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه پروشات خودرو برای سیستم های خنک کننده و رادیاتور خودرو از آن جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که رادیاتور خود را به طور مرتب بررسی و شستشو داده اید. همچنین تعویض شیلنگ های رادیاتور خود را نیز فراموش نکنید. برای تعمیر نشتی رادیاتور تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می توانید به پروشات خودرو مراجعه فرمایید.

خرابی ترموستات رادیاتور

جریان مایع خنک کننده به رادیاتور خودروی تویوتا و لکسوس شما توسط یک ترموستات با استفاده از یک سنسور تنظیم می شود. هنگامی که ترموستات دمای خاصی را تشخیص می‌دهد، ماده درون آن ذوب می‌ شود تا دریچه باز شود و به مایع خنک‌کننده اجازه می‌دهد تا جریان یابد. ترموستات خراب باز یا بسته می شود. در هر دو صورت، مقدار مناسبی از مایع خنک کننده به سمت رادیاتور جریان نمی یابد. اگر پروشات خودرو ترموستات معیوب را تشخیص دهد، آن را با احتیاط خارج کرده و تعویض می کند.

خرابی پمپ آب تویوتا و لکسوس

پمپ آب یکی از اجزای ضروری سیستم خنک کننده خودرو شما است. ممکن است به دلایل زیادی از کار بیفتد، از جمله آب بندی فرسوده یا یاتاقان که مایع خنک کننده نشت می کند یا اجازه نمی دهد پمپ بچرخد. مانند سایر اجزای خودرو، ممکن است در اثر زنگ زدگی نیز خورده شود. هنگام تشخیص تعمیر رادیاتور، پروشات خودرو آزمایشاتی را روی پمپ آب شما انجام می دهد تا مشخص شود که آیا درست کار می کند یا خیر و در صورت نیاز آن را تعویض می کند.

بررسی رادیاتور تویوتا و لکسوس

به محض اینکه مشکوک به مشکل در رادیاتور خودروی خود شدید، برای بررسی مشکلات آن برنامه ریزی کنید. تکنسین های باتجربه پروشات خودرو سیستم خنک کننده خودروی شما را به طور کامل بررسی می کنند، مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام می دهند. هدف ما در مجموعه پروشات خودرو این است که رادیاتور خراب شما را قبل از اینکه آسیب قابل توجهی به موتور ماشین شما وارد کند تعمیر کنیم.

تعویض رادیاتور تویوتا

اگر رادیاتور شما ترک خورده و به مرور زمان شروع به خوردگی کرد، آسیب می تواند به حدی باشد که مجبور به تعویض آن شوید. هرچند ممکن است بتوانید نشتی های کوچکتر را برطرف کنید. فقط به یاد داشته باشید که نشتی ممکن است بازگردد و شما باید دوباره تعمیر را انجام دهید. با وجود این، هنوز هم باید سعی کنید نشتی رادیاتور را تعمیر کنید.

هزینه تعمیر رادیاتور چقدر است؟

هزینه های تعمیرات رادیاتور تویوتا و لکسوس به دسته های زیر تقسیم می شوند. هزینه های نیروی کار به طور کلی ساعتی محاسبه می شود. نرخ های ثابت ساعتی می تواند بر اساس خودرو متفاوت باشد. هزینه قطعات بسته به اینکه OEM (سازنده اصلی تجهیزات) یا قطعات پس از فروش استفاده شده باشند، متفاوت خواهد بود. البته هزینه نیز بسته به مدل ماشین شما متفاوت خواهد بود. هزینه های متفرقه ممکن است شامل هزینه های مربوط به لوازم جانبی و غیره باشد.

خدمات تعمیر رادیاتور

مجموعه پروشات خودرو تعمیر رادیاتور را برای انواع خودروهای تویوتا و لکسوس به صورت حرفه ای و با کیفیت ارائه می دهد. پروشات خودرو کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات رادیاتور مربوط به خودروهای تویوتا و لکسوس را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد. اتوکلینیک پروشات خودرو با مجهزترین دستگاه های مدرن تعمیرگاهی، آماده ارائه تعمیر رادیاتور به خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می باشد. برای دریافت خدمات و مشاوره در خصوص تعمیر رادیاتور خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با ما تماس بگیرید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید