مرکز تخصصی رفع خط و خش خودرو

مرکز تخصصی رفع خط و خش خودرو با انجام خش گیری، لیسه گیری و ترمیم رنگ بدنه خودرو بدون افت قیمت و کیفیت در شرق تهران آماده ارائه خدمات تخصصی است. خش گیری و لیسه گیری خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدماتی است که مجموعه پروشات خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورتی که نیاز به خدمات یک مرکز تخصصی رفع خط و خش خودروهای خارجی و وارداتی در تهران هستید، می توانید با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در خصوص رفع خط و خش بدنه خودرو می توانید با شماره 02175392 با پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

رفع خط و خش خودرو

اکثر خراش های خفیف بدنه خودرو را می توان با صیقل دادن پوشش شفاف با یک ترکیب مالشی برطرف کرد. لایه آسیب دیده را از بین می برد و رنگ خودروی شما را به خوبی مرمت می کند. اگر خراش عمیق است، ممکن است لازم باشد محل را قبل از پرداخت با دستگاه مخصوص سنباده بزنید. دستگاه های تخصصی پولیش هر گونه لبه های زبری را از بین می برد و اجرای یکنواخت ترکیب رنگ بدنه خودرو را آسان می کند. برای از بین بردن خط و خش روی بدنه خودرو می توانید به مرکز تخصصی پروشات خودرو مراجعه کنید.

با خط و خش بدنه خودرو چه کار کنم؟

اگر رنگ خودروی شما خراشیده شده یا روی بدنه خودروی شما خط و خش افتاده است، به احتمال زیاد این کار به طور تصادفی توسط یک راننده دیگر یا از برخورد سنگ و شن به ماشین شما در حین رانندگی انجام شده است. برای خط و خش و خراش‌های سطحی کوچک‌تر، ممکن است بتوانید در خانه با کمک کیت رفع خراش یا حتی با استفاده از یک خمیر دندان ساده آن را برطرف کنید.

اگر خراش عمیق‌تر است، یا ترجیح می‌ دهید کار را به متخصصان بسپارید، ممکن است ترجیح دهید به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید. البته این کار در نگاه اول ممکن است پرهزینه به نظر برسد، اما می‌ تواند بهترین راه برای رفع خراش از روی بدنه ماشین شما بدون افت قیمت آن باشد.

مرکز تخصصی رفع خط و خش خودرو

مجموعه پروشات خودرو به عنوان یک مرکز تخصصی رفع خط و خش خودرو در شرق تهران شناخته شده است. پروشات خودرو با داشتن به روزترین و مدرن ترین دستگاه های دنیا، خدمات رفع خط و خش بدنه خودروهای وارداتی و خارجی را به شهروندان تهرانی ارائه می دهد. استفاده از دستگاه های پیشرفته در مجموعه پروشات خودرو برای از بین بردن تمامی خط و خش های بدنه خودرو بدون آسیب رساندن به رنگ بدنه خودرو بسیار کاربردی است.

مرکز تخصصی رفع خط و خش بدنه خودرو

خط و خش عمیق و سطحی

ظاهر شدن خط و خش روی بدنه خودروهای لوکس و خارجی تقریباً اجتناب ناپذیر است. به خصوص اگر در شهرهای بزرگی مثل تهران زندگی می کنید. خراش روی بدنه خودرو می تواند عمیق یا سطحی باشد. عمیق یا سطحی بودن خراش بدنه خودرو به طور مستقیم به تعداد لایه هایی که آسیب دیده اند بستگی دارد. به طور کلی بدنه اکثر خودروها از سه لایه پوششی ساخته شده است. اگر خراش های روی بدنه فقط از لایه اول عبور کند، خراش سطحی محسوب می شود، اما اگر فرورفتگی لایه دوم و سوم را نیز خراب کرده باشد، خراش ایجاد شده عمیق است.

چگونه یک خراش عمیق تر را ترمیم کنم؟

اگر خراش روی خودروی شما شدیدتر است و عمیق‌تر از لایه شفاف یا پوشش پایه و به پرایمر یا پانل فلزی بدنه رفته است، ممکن است بخواهید خودروی خود را به یک صافکاری پیشرفته ببرید و به متخصصان اجازه دهید کار ترمیم را انجام دهند. برای این کار می توانید به یک مرکز تخصصی رفع خط و خش بدنه خودرو مراجعه کنید.

رفع خط و خش عمیق خودرو

برای رفع خط و خش و ترک های عمیق خودرو بهترین روش لیسه گیری است. در واقع وقتی صحبت از خط و خش و ترک عمیق می شود، بدنه خودرو حتی تا لایه سوم نیز آسیب دیده و نیاز به تعمیر اساسی دارد. لیسه گیری تخصصی توسط کادری مجرب در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. خراش های جزئی راه حل های دیگری دارند که نیازی به لیسه گیری نیست. معمولا خط و خش های جزئی با استفاده از پولیش کاری از بین می روند.

رفع خط و خش خودرو با پولیش

رفع خط و خش خودرو یکی از کارهای ترمیم خودرو است که به زیبایی خودرو شما کمک زیادی می کند. حذف خط و خش بدنه خودرو برای از بین بردن خراش و کثیفی استفاده می شود. برای این منظور از مایعی حاوی مواد سایا استفاده می شود که لایه نازکی از رنگ خودروهای لوکس را پاک کرده و خطوط و خراش ها را پر کرده و از بین می برد. برای از بین بردن خط و خش چند لایه پولیش با حداقل فشار روی بدنه خودرو اعمال می شود.

رفع اصولی خط و خش خودرو

رفع خط و خش خودرو یا به عبارت ساده خراش بدنه خودرو باید بر اساس نوع آسیب انجام شود. اگر رفع این خراش اصولی و طبق قوانین خودش انجام نشود، خط و خش بدنه خودرو از بین نمی رود. در چنین مواردی ممکن است ناحیه آسیب دیده دچار کدری و ماتی شود و تاثیرات منفی بر روی ظاهر اتومبیل ایجاد شود.

محافظت از بدنه با سرامیک خودرو

انجام فرآیند سرامیک خودروهای خارجی از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کند. در واقع بهترین راه برای محافظت از بدنه استفاده از سرامیک خودرو یا پوشش نانو سرامیک است. همانطور که از نام سرامیک بدنه خودرو پیداست، در این کار لایه ای با روکش نانو بر روی بدنه خودرو ایجاد می شود. لایه نانو سرامیک از ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. این پوشش از مولکول ها و فناوری نانو ساخته شده است که در برابر عوامل مضر محیطی غیر قابل نفوذ است. در واقع با این پوشش نانو خاصیت آسیب پذیری بدنه خودرو به حداقل می رسد.

خدمات تخصصی دیتیلینگ

شاید از نظر بسیاری خدمات دیتیلینگ خودرو یکی از مواردی باشد که باید در حوزه تیونینگ خودرو مورد بررسی قرار گیرد و نیازی نباشد که خودروها هر چند وقت یک بار مراحل دیتیلینگ و نگهداری را طی کنند. اما بسیاری از کارشناسان خودرو نظر متفاوتی دارند و معتقدند مواردی مانند پولیش، واکس زدن یا استفاده از روکش های نانو سرامیک می تواند سلامت ظاهر خودروی شما را تضمین کند و رنگ بدنه خودروی شما را در برابر عوامل خارجی و ایجاد خط و خش حفظ کند.

در واقع زمانی که از خدمات تخصصی دیتیلینگ یک مرکز حرفه ای فعال در این زمینه استفاده می کنید، از ظاهر بدنه خودروی خود محافظت می کنید. خدمات تخصصی دیتیلینگ باعث می شود ارزش مادی خودروی شما به دلیل ظاهر آن هنگام فروش کاهش پیدا نکند. برای دریافت خدمات تخصصی دیتیلینگ می توانید به یک مرکز تخصصی دیتیلینگ و رفع خط و خش خودرو مراجعه کنید.

خدمات رفع خط و خش خودرو

پروشات خودرو با دارا بودن تیم فنی متخصص و با استفاده از به روزترین ابزار روز دنیا، انجام عملیات لیسه گیری، پولیش، سرامیک و واکس برای خودروهای لوکس خارجی را انجام می دهد. پروشات خودرو در شرق تهران به عنوان مرکز تخصصی رفع خط و خش خودرو شناخته شده است. برای دریافت خدمات و مشاوره رفع خط و خش خودرو به صورت تخصصی می توانید با شماره تلفن های پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید و یا از قسمت نوبت دهی به صورت آنلاین وقت رزرو کنید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید