تعمیرگاه کیا در شرق تهران

تعمیرگاه کیا در شرق تهران، تعمیرات تخصصی کیا اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس انجام می شود. پروشات خودرو تمامی خدمات مربوط به صافکاری و نقاشی، تعمیر موتور و گیربکس، تعمیرات برق و الکتریکال، تعمیر سپر و سنسورها و کلیه خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر اساسی خودرو کیا را در تعمیرگاه مجهز با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیرگاهی در شرق تهران ارائه می دهد.

برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات تخصصی کیا می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه کیا در شرق تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیرگاه کیا

تعمیرگاه کیا پروشات خودرو در شرق تهران، کلیه خدمات مربوط به تعمیر و عیب یابی خودروهای کیا را به شهروندان تهرانی ارائه می دهد. اگر به بهترین قطعات کیا OEM و خدمات برای خودروی خود نیاز دارید، پروشات خودرو تنها تعمیرگاهی است که به آن نیاز دارید. تعمیرگاه‌ معتبر کیا پروشات خودرو خدمات استثنایی و کیفیت فوق‌العاده ارائه می‌کند، بنابراین می‌دانید که بهترین تعمیرات ممکن را انجام می‌دهید. کلیه کارهای انجام شده در تعمیرگاه کیا دارای خدمات و ضمانت کیفیت است.

نمایندگی تعمیرات کیا در تهران

تعمیرگاه تخصصی پروشات خودرو با بهره گیری از کارشناسان زبده در تعمیر خودروهای کیا و استفاده از لوازم یدکی با کیفیت در تعمیر خودرو توانسته جایگاه ویژه ای را به عنوان نمایندگی مطمئن کیا در شرق تهران و در عرصه رقابتی کسب کند. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر و سرویس دوره ای کیا دارید، می توانید به نمایندگی پروشات خودرو مراجعه کنید.

معرفی برند کیا

شرکت کیا موتورز در سال 1944 در کره جنوبی تاسیس شد. در واقع شرکت کیا موتورز اولین کارخانه تولید وسایل نقلیه موتوری در کره جنوبی است. شرکت کیا موتورز کار خود را با ساخت دوچرخه و ساخت مفتول فلزی آغاز کرد. پس از مدتی به تولید موتور سیکلت، خودرو سواری و کامیون پرداخت. امروزه شرکت هیوندای با 33.99 درصد سهام، بزرگترین سهامدار کیا موتورز است. کیا در حال حاضر هشت کارخانه تولیدی در ایالات متحده، کره جنوبی، چین، ویتنام و اسلواکی با حجم تولید بیش از 2.7 میلیون خودرو در سال دارد.

کیا که اکنون به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروسازان در جهان شناخته می‌شود، همچنان به گسترش خط محبوب و همیشه در حال تکامل خودروهای مصرفی خود ادامه می‌دهد. کامپکت‌های کوچک و اسپرت مانند کیا ریو مکمل مدل‌های بزرگ‌تر و مجلل‌تر این برند، از جمله سورنتو و تلوراید هستند.

تعمیرگاه کیا در شرق تهران

کیا، شرکت خودروسازی کره جنوبی به خاطر خودروهای شاسی بلند، سدان های جمع و جور و کارآمد و خودروهای لوکس خود مشهور است. کیا برندی است که مقرون به صرفه بودن را با سبک و گزینه های عالی ترکیب می کند. اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن و مقرون به صرفه در شرق تهران برای سرویس کیا خود هستید، سرویس خودروی شرکت پروشات خودرو بهترین انتخاب در این منطقه است. تعمیرگاه پروشات خودرو خدمات تعمیر و نگهداری انواع خودروهای کیا از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس را در شرق تهران ارائه می دهد.

تعمیرگاه کیا در شرق تهران

تعمیر قطعات و سرویس کیا

برای دستیابی به تعمیر قطعات و سرویس کیا، به یک تعمیرگاه تخصصی نیاز دارید. استانداردهای کیفیت بالای پروشات خودرو با معیارهای دقیق خود کیا مطابقت دارد، بنابراین شما بهترین خدمات تعمیراتی را دریافت خواهید کرد.

تعمیرگاه بدنه کیا

از تعمیر فرورفتگی گرفته تا بازسازی دقیق قاب بدنه، تعمیرگاه کیا پروشات خودرو، تمامی خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد. بعلاوه، کارکنان حرفه ای ما تمامی عیوب مربوط به خودروی شما را برطرف می کنند.

قطعات اصلی کیا

در صورت مراجعه به تعمیرگاه کیا برای خدمات تعمیرات، ممکن است نیاز به تعویض قطعه داشته باشید. زمانی که این اتفاق می‌افتد، توصیه می‌کنیم از قطعات اصلی کیا استفاده کنید. قطعات اصلی کیا بر اساس استانداردهای دقیق توسط کیا مهندسی شده و با مشخصات اصلی خودرو مطابقت دارد.

قطعات غیر اصلی گاهی اوقات می توانند کمتر قابل اعتماد باشند که منجر به تعویض مکرر و هزینه های اضافی می شود. استفاده از قطعات غیر اصلی ممکن است عملکرد کیا شما را به خطر بیندازد. همچنین ممکن است گارانتی خودروی شما را باطل کند. قطعات اصلی کیا از هر نمایندگی کیا با قیمت های رقابتی در دسترس است. از آنجا که نمایندگی پروشات خودرو دارای تکنسین های آموزش دیده کیا با جدیدترین تجهیزات تشخیصی است، شما مطمئن خواهید بود که قطعه مناسب برای کار را به درستی نصب می کنید. تمامی قطعات اورجینال کیا دارای 2 سال گارانتی می باشد.

خدمات تعمیراتی پروشات خودرو

اگر یک خودروی برند کیا (KIA) دارید، در مجموعه پروشات خودرو می توانید خدمات تعمیر و سرویس تخصصی را دریافت کنید. برخی از خدمات تعمیرگاهی پروشات خودرو برای خودروهای کیا عبارتند از:

  • تعمیرات موتور کیا
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا
  • عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر
  • شخیص و تعمیر کاتالیزور
  • تعمیرات جلوبندی کیا
  • عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی
  • تعمیرات برق تخصصی کیا
  • رفع صدای اولیه‌ موتور
  • نصب آپشن های کیا
  • سرویس های دوره ای کیا

تعمیرگاه تخصصی کیا

پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه کیا در شرق تهران می باشد که توسط نیروهای ماهر و آموزش دیده به ارائه خدمات تخصصی می پردازد. پروشات خودرو به عنوان کلینیک تخصصی کیا، آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد. انواع خدمات و تعمیرات خودروهای کیا در این مرکز با بهترین کیفیت و قطعات اصلی انجام می شود. کارکنان ماهر ما با توجه به تخصص خود بهترین خدمات تعمیرگاهی خودروی کیا را به شما ارائه خواهند داد. شما می توانید با خیال راحت خودرو خود را برای کلیه خدمات تعمیر به مرکز ما بسپارید. ما در مجموعه پروشات خودرو آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی در تعمیرگاه کیا در تهران به شما عزیزان هستیم.

خدمات تعمیرگاه کیا

مجموعه پروشات خودرو یک تعمیرگاه مجهز در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین کیا و سایر مدل های کیا مانند اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو نمونه های موفق عیب یابی و تعمیر اساسی انواع مدل های خودروی کیا را در کارنامه خود دارد. پروشات خودرو با بهره گیری از جدیدترین متدهای تعمیرگاهی خودروهای لوکس و مدرن، خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین کیا را با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از هزینه های مربوط به تعمیرگاه کیا در شرق تهران و سایر خدمات می توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید