تعمیرگاه کیا پگاس در تهران

پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه کیا پگاس در شرق تهران کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات تخصصی کیا پگاس را با بهترین کیفیت ارائه می کند. کیا پگاس یک خودرو اقتصادی، مدرن و با ویژگی‌ های امنیتی و رفاهی خوب است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، می‌ تواند گزینه مناسبی برای خریدارانی با بودجه محدود باشد. تعمیرگاه کیا پگاس پروشات خودرو با داشتن تجهیزات و تکنولوژی مدرن و همچنین داشتن تیمی مجرب از تعمیرکاران، قادر است تمامی نیازهای تعمیر و نگهداری خودروهای کیا را برآورده کند.

با توجه به تخصص و تجربه تعمیرگاه پروشات خودرو و استفاده از قطعات اصلی و مرغوب، برای مالکان خودروهای کیا پگاس، تعمیرات این نمایندگی می‌ تواند یکی از گزینه‌ های مناسب برای نگهداری و تعمیر خودرو باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات کیا پگاس دستی و اتومات می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه کیا پگاس در تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیرگاه کیا پگاس

در تعمیرگاه کیا پگاس پروشات خودرو، خدمات تعمیراتی از جمله تعویض قطعات و لوازم خودرو، تعمیرات موتور، جعبه دنده، سیستم تعلیق و ترمز، تعویض روغن و فیلترها، تعمیر سیستم‌ های الکترونیکی و… ارائه می‌ شود. تعمیرات کیا پگاس شامل خدمات تعمیراتی و نگهداری خودروهای کیا می‌ شود. تعمیرگاه کیا پگاس پروشات خودرو، خدمات پس از فروش از جمله تعویض قطعات و لوازم خودرو، بررسی فنی خودرو، خدمات گارانتی و سایر خدمات مرتبط با نگهداری خودرو را نیز ارائه می‌ دهد.

تعمیرگاه کیا پگاس در تهران

بررسی ماشین کیا پگاس

کیا پگاس یک خودروی سدان کاملاً اقتصادی است که توسط شرکت کیا موتورز ساخته شده است. این خودرو در دو نسخه ۱.۴ لیتری و ۱.۶ لیتری تولید می‌ شود و به صورت دستی و یا خودکار قابل تهیه است. از نظر مصرف سوخت نیز، کیا پگاس بسیار اقتصادی است و می‌ تواند به راحتی ۱۰۰ کیلومتر را با ۶ تا ۷ لیتر بنزین طی کند.

از جمله ویژگی‌ های این خودرو می‌ توان به طراحی مدرن، فضای داخلی بزرگ، تجهیزات امنیتی متعدد، سیستم صوتی با کیفیت، مصرف سوخت کم و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد.

از طرفی، برخی نقدها در مورد کیفیت ساخت این خودرو و توانایی موتور در برخورد با شرایط سخت رانندگی وجود دارد، اما با توجه به قیمت این خودرو، می‌ توان آن را یک گزینه مناسب برای خریدارانی که به دنبال خودرویی اقتصادی هستند، معرفی کرد. کیا پگاس یک خودرو اقتصادی و با قیمت مناسب است که به دلیل تجهیزات امنیتی و رفاهی که دارد، می‌ تواند گزینه مناسبی برای خریدارانی با بودجه محدود باشد.

کیا پگاس دستی و اتومات

کیا پگاس به صورت دستی و یا اتومات (CVT) قابل تهیه است و دارای موتور بنزینی ۴ سیلندر با قدرت ۹۰ اسب بخار است. این خودرو به صورت پیش فروش عرضه می‌ شود و قیمت آن نیز در مقایسه با رقبای خود در بازار قابل قبول است.

طراحی کیا پگاس

کیا پگاس دارای ظاهری جذاب و مدرن است که با طراحی خودروهای اروپایی رقابت می‌ کند. فضای داخلی خودرو بسیار بزرگ و راحت است. در صندلی های جلو و عقب به راحتی می‌ توان چهار نفر را جای داد. همچنین، دارای صندوق بزرگی است که به راحتی می‌ توان در آن اقلام بیشتری را قرار داد.

تجهیزات کیا پگاس

کیا پگاس با توجه به قیمت مناسبی که دارد، تجهیزات امنیتی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله سیستم هشدار دهنده تصادف، سیستم کنترل استحکام فرمان، سیستم ترمز ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و چندین سیستم هوشمند دیگر.

همچنین، کیا پگاس دارای سیستم صوتی با کیفیت بالا است که شامل رادیو FM/AM، بلوتوث، USB و AUX می‌ باشد. همچنین، دارای کیسه های هوا برای راننده و سرنشینان است که در صورت بروز تصادف به آن‌ ها کمک می‌ کند.

ویژگی‌ های کیا پگاس

از ویژگی‌ های کیا پگاس می‌ توان به سیستم هوشمند خودرو (Smart Key)، سیستم تهویه خودکار، سیستم ناوبری GPS و دزدگیر امنیتی اشاره کرد. همچنین، کیا پگاس دارای فرمان برقی، شیشه‌ های برقی و سیستم چراغ‌ های جلو و عقب LED است.

کیا پگاس دارای سیستم تعلیق کاملاً مستقل است که به راحتی با شرایط رانندگی مختلف سازگاری دارد و از جمله ویژگی‌ هایی است که باعث رانندگی راحت و لذت بخش این خودرو می‌ شود.

تعمیرات کیا پگاس

تعمیرگاه کیا پگاس پروشات خودرو در تهران، خدمات تعمیر و نگهداری خودروهای کیا را به مشتریان گرامی ارائه می‌ دهد. برخی از خدماتی که مجموعه پروشات خودرو به مشتریان خود ارائه می‌ دهد شامل موارد زیر می‌ شود:

تعمیرات عمومی خودرو

تعمیرگاه پروشات خودرو، خدمات تعمیرات عمومی خودرو از جمله تعویض روغن و فیلتر، تعویض تسمه تایم و سایر قطعات مصرفی، بررسی و تعمیر سیستم تعلیق، تعمیر سیستم ترمز و سایر خدمات مرتبط را ارائه می‌ دهد.

تعمیرات موتور

شامل تعمیرات موتور خودرو کیا از جمله تعویض قطعات موتوری، تعویض روغن و فیلترها، تعویض تسمه تایم و پمپ آب، تعویض سرسیلندر و سایر قطعات موتوری می‌ شود.

تعمیرات جعبه دنده

شامل تعمیرات جعبه دنده خودرو کیا از جمله تعویض دنده‌ های جلو و عقب، تعویض کلاچ، تعویض سیستم کابل کلاچ و سایر قطعات مرتبط با جعبه دنده می‌ شود.

تعمیرات سیستم تعلیق

شامل تعمیرات سیستم تعلیق خودرو کیا از جمله تعویض تسمه تایم، تعویض روکش روی آمورتیسور، تعویض سیستم تعلیق و سایر قطعات مرتبط با سیستم تعلیق می‌ شود.

تعمیرات سیستم ترمز

شامل تعمیرات سیستم ترمز خودرو کیا از جمله تعویض ترمز پد و دیسک، تعویض سیستم ترمز و سایر قطعات مرتبط با سیستم ترمز می‌ شود.

تعمیرات بدنه خودرو

تعمیرگاه پروشات خودرو، خدمات تعمیرات بدنه خودرو از جمله رنگ‌آمیزی، تعمیر خط و خش، پولیش و سرامیک، تعمیر دیواره‌ ها، صافکاری پی دی آر و سایر خدمات مرتبط را ارائه می‌ دهد.

خدمات تعمیرات الکترونیکی

پروشات خودرو، خدمات تعمیرات الکترونیکی خودروهای کیا را ارائه می‌ دهد که شامل تعمیر سیستم‌ های برقی، رفع اشکالات سیستم روشنایی و سایر خدمات مرتبط می‌ شود. تعمیرات سیستم الکترونیکی خودرو کیا پگاس شامل تعمیرات سیستم‌ های الکترونیکی از جمله تعمیر سیستم‌ های صوتی و تصویری، تعمیر سیستم‌ های ایمنی، تعمیر سیستم‌ های نورپردازی و سایر سیستم‌ های الکترونیکی می‌ شود.

خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

تعمیرگاه پروشات خودرو، خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه خودروهای کیا را نیز ارائه می‌ دهد که شامل تعویض قطعات مصرفی به منظور پیشگیری از خرابی و تعمیرات بزرگتر در آینده می‌ شود.

لازم به ذکر است که مجموعه خدمات ارائه شده توسط هر تعمیرگاه ممکن است با توجه به شرایط و نیازهای خاص مشتریان، متفاوت باشد. لذا پیشنهاد می شود قبل از مراجعه به تعمیرگاه، با کارشناسان آن مشاوره کنید تا بتوانید بهترین خدمات را برای خودروی خود دریافت کنید. پروشات خودرو مشاوره کاملی در خصوص تعمیرات خودرو و هزینه های مربوط به آن به شما ارائه می دهد.

خدمات تعمیرگاه کیا پگاس

مجموعه پروشات خودرو یک تعمیرگاه مجهز در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین کیا پگاس دستی و اتومات در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو توانایی عیب یابی و تعمیر اساسی انواع مدل های خودروی کیا پگاس دستی و اتومات را به صورت تخصصی دارد. پروشات خودرو با بهره گیری از جدیدترین متدهای تعمیرگاهی خودروهای مدرن کیا، خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین پگاس را با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از هزینه های مربوط به تعمیرگاه کیا پگاس در شرق تهران و سایر خدمات می توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415