قطعات اصل کیا

خرید و تامین قطعات اصل کیا و تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس توسط پروشات خودرو در شرق تهران انجام می شود. قطعات اصل خودروی کیا که توسط پروشات خودرو تامین می شود، با قطعات اصلی خودروی شما هیچ تفاوتی ندارد و کارکرد کاملا مشابهی دارد. از این رو لوازم یدکی استفاده شده برای خودروی کیا دارای طول عمر بالا و کیفیت بسیار مناسبی است و به سایر قطعات خودروی شما آسیبی نمی رساند. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی و قطعات اصل ماشین کیا از خدمات پروشات خودرو استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در خصوص تامین قطعات اصل کیا و تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت بازدید خودروی کیا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

قطعات اصل کیا

در زمان استفاده و مالکیت خودروی کیا ممکن است نیاز به تعویض قطعه داشته باشید. هنگامی که این اتفاق می افتد، توصیه می کنیم از قطعات اصلی کیا استفاده کنید. قطعات اصلی کیا بر اساس استانداردهای دقیق، توسط شرکت کیا مهندسی شده و با مشخصات اصلی خودرو مطابقت دارند. شرکت خودروسازی کیا استفاده از قطعه اصلی کیا برای تمامی مدل های تولیدی این شرکت را توصیه می کند.

اگر از قطعات اصلی کیا استفاده نمی کنید، باید از قطعات استاندارد مشابه برای نگهداری خودرو خود استفاده کنید. قطعات اصلی کیا از هر نمایندگی کیا با قیمت های رقابتی در دسترس هستند و از آنجایی که نمایندگی پروشات خودرو دارای تکنسین های آموزش دیده خودروی کیا با جدیدترین تجهیزات عیب یابی هستند، از این رو می توانند مشکلات خودروی شما را به درستی تشخیص داده و قطعات مورد نیاز برای تعویض را مشخص کنند. از این رو شما مطمئن خواهید شد که قطعه مناسب برای ماشین شما استفاده می شود. تمامی قطعات اورجینال کیا دارای 2 سال گارانتی می باشد.

خرید قطعه اصلی کیا

خودروهای کیا و تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس به عنوان یکی از پرطرفدارترین وسایل نقلیه در جهان به شمار می روند. در خودروهای کیا از لوازم یدکی با کیفیت و اصل استفاده شده است. سفارش کشور سازنده در نوع قطعات کیا تاثیر دارد. چون قطعات و لوازم یدکی کیا با سفارشات کشورهای دیگر از لحاظ آپشن متفاوت است. خودروهای کیا دارای کیفیت ساخت بالایی هستند از این رو نیاز کمی به تعمیر یا تعویض قطعه دارند. لوازم یدکی اصلی خودروهای کیا نیز دارای دوام بالایی هستند و عمر بسیار خوبی دارند. در بسیاری از موارد تنها نیاز به تعویض قطعات مصرفی برای خودرو کیا است.

خرید قطعه اصلی کیا

لوازم یدکی اصلی کیا

خودروهای کیا و تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس از جمله خودروهای وارداتی در بازار ایران هستند که برای تامین قطعات اصلی، باید آن ها را از خارج کشور تامین نمود. با توجه به واردات قطعات کپی و بی کیفیت، خرید قطعات اصل کیا باید با دقت زیادی انجام شود و از تامین کننده مطمئن آن ها را خریداری کرد. پروشات خودرو یکی از معتبرترین تعمیرگاه های خودروهای کیا در شمال و شرق تهران واردات قطعات اصلی را بدون واسطه انجام می دهد تا نظر مشتریان خود را جلب کند.

خرید لوازم یدکی از شرکت اصلی کیا باعث تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات می شود و همچنین با کاهش واسطه در فرآیند خرید، قیمت لوازم یدکی کیا را تا حد معقولی پایین نگه داشته ایم تا هزینه های مضاعف را به مشتریان خود تحمیل نکنیم. همچنین ما در پروشات خودرو اولویت خود را بر تعمیر قطعات موجود گذاشته ایم. به همین خاطر در وهله نخست قطعات ماشین شما کاملا بررسی می شود و در صورت امکان، تعمیرات لازم بر روی آن ها انجام می شود. در صورتی که قطعات خودروی شما آسیب جدی دیده باشند و یا جزو قطعات مصرفی باشند، ما نسبت به تامین و جایگزینی قطعه اصلی اقدام می کنیم.

لوازم یدکی اصلی کیا

قطعات مصرفی کیا

خودروی کیا نیز مانند سایر اتومبیل ها قطعاتی دارد که باید به صورت دوره ای تعویض شوند. برخی از قطعات مصرفی ماشین کیا عبارتند از:

فیلتر هوای موتور

فیلتر هوای موتور کیا با جلوگیری از ورود گرد و غبار، گرده، کپک و باکتری از موتور محافظت می کند. محافظت از موتور خوردوی کیا با مواد با کیفیت بالا برای حذف موثر ناخالصی ها و گرد و غبار توسط فیلتر هوای موتور انجام می شود. فیلتر هوا، موتور را تمیز نگه می‌دارد، راندمان سوخت را بهبود می‌بخشد و فرسودگی و مشکلات موتور و انتشار کربن را کاهش می‌دهد.

باتری

باتری های اصلی کیا بر اساس بالاترین استانداردها ساخته شده اند و مطابق با نیازهای خودروی کیا شما هستند. استفاده از باتری اصلی با تطابق کامل با مشخصات دقیق باتری اصلی خودرو، سواری نرم را تضمین می کند. همچنین مجموعه پروشات خودرو امکان بازسازی و احیای باتری خودرو را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.

لنت های ترمز

لنت های ترمز اصلی کیا عملکرد ترمز قابل اعتماد و ثابتی را ارائه می دهند. در ترکیب با دیسک‌های ترمز اصلی کیا، نیروی ترمز پایدار را در هنگام رانندگی با سرعت بالا و ترمزهای مکرر تضمین می‌کنند. برای اطمینان از راحتی، ایمنی، عملکرد و دوام به شدت آزمایش شده است.

فیلتر هوای کابین

هوای تمیز در خودروی شما یکی از مهم ترین الزامات رانندگی لذت بخش است. فیلتر هوای کابین اصلی کیا، هوای وارد شده به کابین را از طریق سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع تمیز می کند. فیلتر هوای کابین که از مواد الیافی مرغوب و باکیفیت ساخته شده است، گرد و غبار، گرده و کثیفی را از خودرو دور نگه می دارد.

فیلتر سوخت

فیلتر سوخت اصلی کیا با استفاده از مقدار زیادی مواد با کیفیت برای بهترین ظرفیت فیلتر، فشرده شده است. فیلتر سوخت اصلی کیا از سایش داخل سیلندرها جلوگیری می کند و عملکرد موتور را ثابت نگه می دارد.

فیلتر روغن

فیلتر روغن اصلی کیا از مواد باکیفیت ساخته شده است که فقط اجازه می دهد روغن تمیز وارد موتور شود و گرما را از مناطق بحرانی خودرو شما خارج کند. همچنین صدای موتور را کاهش می دهد و با زنگ زدگی و خوردگی مقابله می کند.

تسمه تایم

تسمه تایم اصل کیا کیفیت بالایی دارد. بنابراین تسمه در برابر فشار بالا مقاومت می کند. شیلدهای پارچه ای از آن محافظت می کنند و مقاومت بالایی در برابر طیف وسیعی از دماها ایجاد می کنند. دوام آن برای ایمنی شما آزمایش شده است. تسمه تایم، کل عملکرد موتور را در حین رانندگی به آرامی و هماهنگ نگه می دارد.

تیغه های برف پاک کن

تیغه های برف پاک کن اصلی کیا به طور ویژه برای شیشه جلوی کیا طراحی شده است. طراحی مبتکرانه آیرودینامیکی که با استفاده از آخرین فناوری مهندسی شده است، عملکرد پایدار و راندمان پاک کردن را تضمین می کند.

فرق قطعه اصلی و فیک کیا

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که قطعات اصلی چه ویژگی نسبت به قطعات فیک دارند. قطعات اصلی کیا از نظر کیفیت بسیار برتر هستند. بسیاری از قطعات را می‌توان با قیمت ارزان‌ تری نسبت به قطعات اصلی پیدا کرد که آنها را به جایگزینی جذاب تبدیل می‌ کند. با این حال، در حالی که ممکن است در ابتدا در هزینه شما صرفه جویی کنند، اما در نهایت هزینه بیشتری برای شما ایجاد می کنند.

از آنجایی که قطعات فیک ممکن است استانداردهای بالایی نداشته باشند، بسیاری از قطعات سریعتر از قطعات اصلی، فرسوده می شوند. این موضوع به این معنی است که شما باید زودتر آنها را جایگزین کنید که منجر به هزینه بیشتری می شود. این هزینه هم شامل خرید مجدد قطعه و هم هزینه تعمیرگاه و اجرت تعویض آن است. علاوه بر این، خرابی قطعه فیک می تواند به سایر قسمت های ماشین کیا آسیب برساند. اگر می خواهید در درازمدت صرفه جویی کنید، بهترین راه خرید قطعات اصلی و با کیفیت کیا است.

عیب یابی قطعات کیا

خودروهای کیا ماشین های مدرن و پیچیده ای هستند که امکانات بسیار زیادی را به صاحبان خود ارائه می دهند. به همین خاطر عیب یابی ماشین های کیا نیاز به دستگاه های مدرن و متخصصان حرفه ای دارد. کارشناسان پروشات خودرو دقیقا می دانند که شما به چه چیزی نیاز دارید. تکنسین های ما آموزش دیده و دارای مهارت بالایی هستند و مشکلات وسیله نقلیه KIA شما را تشخیص می دهند. برای حفظ کیفیت بالای خودروی شما، مکانیک‌های ما فقط از قطعات مورد تایید KIA استفاده می‌کنند. مرکز پروشات خودرو در تمامی روزهای هفته باز است و تمامی خدمات مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات کیا را برای مشتریان گرامی انجام می دهد.

تامین قطعات اصلی خودروی کیا

مجموعه پروشات خودرو امکان تامین انواع قطعات اصل کیا و تمامی مدل های اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس را در شرق تهران دارا می باشد. تخصص اصلی ما در مجموعه پروشات خودرو تعمیر و عیب یابی انواع خودروی کیا است. ما علاوه بر تامین قطعات اصلی خودرو کیا، امکان تعمیر و بازسازی قطعات مشکل دار خودروی شما را نیز داریم. شما می توانید برای دریافت مشاوره و دریافت بازدید حضوری با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید