صافکاری در ماشین های خارجی

صافکاری در ماشین های خارجی بدون رنگ با جدیدترین ابزارهای صافکاری روز دنیا در پروشات خودرو انجام می شود. صافکاری در تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران به صورت تخصصی در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص صافکاری در ماشین های تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت صافکاری در خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

صافکاری در ماشین

در ماشین از بخش های پرحادثه تمامی خودروها است. معمولا بعد از سپر جلوی ماشین، در خودرو رده دوم در دریافت آسیب ها را دارد. طی برخورد با خودروی دیگر یا جسمی دیگر یا سوانح دیگر، تورفتگی در ماشین اتفاق می‌افتد و خودروی شما دچار صدمه و آسیب دیدگی می گردد. زمانی که یک تورفتگی و یا زدگی در در خودروی شما بوجود بیایید، اولین فکری که در ذهنتان شکل می‌گیرد این است که چگونه آن را تعمیر کنید.

اولین راه حل شما برای رفع همچین مشکلی این است که ماشین خود را نزد متخصص این کار ببرید. مکانیک و یا صافکار حرفه ایی و ماهر می تواند مشکل به وجود آمده در خودروی شما را برطرف کند. ما نیز در پروشات خودرو به شما همین پیشنهاد را می‌کنیم، چرا که ممکن است در صورتی که خودرو خود را به دست افراد نابلد و غیر حرفه ایی بسپارید آسیب جدی‌تری به در خودروی شما وارد شود. اگر کار صافکاری در خودرو به درستی انجام نشود، ممکن است تورفتگی به شکل و شمایلی محسوس‌تر و نامطلوب‌ تر مشخص باشد. بنابراین سپردن خودرو به یک مجموعه صافکاری کار بلد و کار کشته اولین پیشنهاد ما به شماست.

درب آسیب دیده ماشین قبل صافکاری

صافکاری بی رنگ در ماشین

ممکن است در خودروی شما در اثر تصادف فرو رفته و آسیب دیده باشد، برای رفع فرورفتگی و صاف کردن در خودرو به کمک یک صافکار حرفه ای، با انجام کارهایی مانند گرم کردن قسمت فرورفته و یا استفاده از مکش نیاز خواهید داشت. دستگاه هایی مانند هات باکس فرورفتگی در ماشین شما را بدون رنگ صافکاری می کند. بهتر است صافکاری در خودروی خارجی خود را به یک سرویس صافکاری حرفه ای بسپارید تا اولاً هزینه اضافی صرف نکنید و ثانیا از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید.

در برخی موارد، اگر فرورفتگی یا آسیب دیدگی در خودرو جزئی باشد، راه حل هایی وجود دارد که بتوان آن را بی رنگ تعمیر کرد. لازم به ذکر است که ممکن است این روش روی خودروی خاص شما کارایی نداشته باشد. همچنین مهم است که فرورفتگی در کجای ماشین شما رخ داده است و اینکه در خودروی شما چه جنسی دارد. به عنوان مثال، فایبرگلاس، فولاد، پلاستیک، آلومینیوم، فیبر کربن، بنابراین تعمیر فرورفتگی در هر یک از آنها متفاوت است.

صافکاری در خودرو بدون افت قیمت

مجموعه پروشات خودرو برای تعمیرات و صافکاری در خودروهای تویوتا و لکسوس از جدیدترین ابزارهای صافکاری روز دنیا بهره می برد تا عملیات صافکاری را تا حد امکان بدون رنگ و با کمترین افت قیمت خودرو انجام دهد.

امروزه خودروهای خارجی یکی از سرمایه های اصلی هر فرد است زیرا قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. اما اگر این خودرو از سری خودروهای جدید باشد، اهمیت آن چند برابر خواهد شد. زیرا کوچکترین خراش روی بدنه یا در می تواند قیمت آن را بسیار کاهش دهد. خودرو وسیله نقلیه است و احتمال تصادف یا آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. از طرفی در صورت شدید بودن تصادف خودرو نیاز به رنگ آمیزی در است و در این گونه موارد باید از صافکاری و رنگ آمیزی تخصصی همزمان استفاده کرد تا قیمت خودرو کاهش بیشتری پیدا نکند.

صافکاری درب خودرو

صافکاری در پی دی آر

صافکاری PDR یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین خدمات در زمینه صافکاری در خودرو می باشد. خدمات صافکاری پی دی آر با استفاده از ابزار و تکنیک های خاص و با دستگاه مخصوص انجام می شود. در نهایت نتیجه یک صافکاری بسیار تمیز و دلپذیر در خودرو است. کیفیت صافکاری در خودرو نیز به مهارت و ظرافت متخصص صافکار بستگی دارد. صافکاری PDR یکی از بهترین روش ها برای تعمیر در خودروهای خارجی است. در ابتدا از گیره و میله برای ترمیم آسیب های ناشی به در خودرو استفاده می شد. اما به مرور زمان از این نوع صافکاری بیشتر استفاده شده و امروزه یکی از مهمترین روش ها در این زمینه می باشد.

روش صافکاری پی دی آر برای همه خودروهای آسیب دیده امکان پذیر نیست. بدنه خودرو با این روش بدون نیاز به رنگ آمیزی و بدون آسیب زیاد قابل تعمیر است. همچنین نباید تغییر رنگ یا رنگ پریدگی در رنگ خودرو وجود داشته باشد. صافکاری حرفه ای PDR توسط ابزارهای خاصی انجام می شود که تنها توسط افراد با تجربه صافکار قابل استفاده است.

صاف کردن تورفتگی ها و فرورفتگی های در خودرو با دستگاه PDR به متخصص این امکان را می دهد که به راحتی به نقاط دو جداره و سه جداره درب خودرو دسترسی داشته باشد. در گذشته برای صاف کردن به روش قدیمی یا سنتی، برای کار روی این قطعات، باید آنها را تقسیم کرده و قسمت هایی از در خودرو را باز کرد. اما امروزه ابزارهای صافکاری نیازی به دستکاری در ماشین ندارند. اما برای انجام کار صافکاری به مهارت های زیادی نیاز دارند. امروزه داشتن تخصص و مهارت در صافکاری در بسیار حیاتی شده است و باید به آن توجه خاصی نمود.

صافکاری در به روش ساکشن

ساکشن یک کلمه انگلیسی است. ساکشن یک فعل در فرهنگ لغت انگلیسی است و به معنای عملیات مکش است. اصطلاح ساکشن در امور مختلف و در پزشکی نیز به کار می رود. صافکاری در خودرو با روش ساکشن یکی از خدمات و روش های مدرن صافکاری می باشد. این روش کمتر از ده سال قدمت دارد. یکی از جذاب ترین روش های صافکاری در خوردوهای خارجی است. صافکاری با روش مکش یکی از ساده ترین روش های صاف کردن در خودرو است. اما در عین سادگی، یکی از حساس ترین روش های صافکاری است. اگر بخواهیم روش ساکشن را توضیح دهیم باید بگوییم که بدون رنگ با استفاده از دستگاه های مکنده عملیات صافکاری انجام می شود.

صافکاری با روش ساکشن مانند صافکاری pdr یکی از روش های صاف کردن بدون رنگ در خودرو است. در نتیجه در مواقعی که در هنگام تصادف به رنگ بدنه خودرو آسیبی نرسد از این روش برای صافکاری استفاده می شود. روش مکش بیشتر در صاف کردن شیارهای در، در موتور، سقف و قسمت هایی از در صندوق عقب استفاده می شود. نقطه اشتراک تمامی این نقاط با روش مکش سطحی بودن آسیب و فرورفتگی روی کمر قطعات است.

در این روش دستگاه مکنده بر روی در خودرو قرار می گیرد و با ایجاد خلاء فشار منفی ایجاد می کند و قسمت فرورفته در خودرو را به سمت مخالف (یعنی بیرون) می کشد. به این ترتیب توورفتگی و فرورفتگی در خودرو ترمیم می شود و لایه بدنه به جای خود باز می گردد. برای برگرداندن فرورفتگی در خودرو به جای اصلی خود اگر محل فرورفتگی در قسمت هایی از خودرو است که با دست قابل تنظیم نیست، مانند در خودرو با روش مکش با دستگاه قابل تعمیر است.

صافکاری در ماشین با خمیر

بهترین راه برای صافکاری فرورفتگی در خودرو این است که صافکار فلز را تقریباً به سطح اولیه خود برساند، سپس سطح را با یک لایه نازک پرکننده بدنه پلاستیکی صاف کند. صافکار می تواند این کار را با اکثر کیت های پرکننده پلاستیکی موجود انجام دهید.

دو نوع پرکننده وجود دارد. پودری که آن را با رزین و گاهی اوقات با هاردنر مخلوط می‌کند و یا خمیر آماده که به آن هاردنر اضافه می کند. استفاده از خمیر آسان تر است، اگرچه کمی گران تر از رزین و پودر است. برای این کار در یک فضای خشک و گرم، در دمای 60 درجه فارنهایت (16 درجه سانتیگراد) یا بالاتر کار می شود.

صافکاری درب ماشین های خارجی

صافکاری در تویوتا

خودروهای تویوتا در ایران قیمت بسیار بالایی دارند. مدل های معمولی این شرکت خودروسازی چند صد میلیون تومان قیمت دارند. مدل های جدیدتر بسیار گران و دارای قیمت های میلیاردی هستند. کوچکترین لکه یا آسیب رنگ روی بدنه می تواند قیمت خودرو را ده ها میلیون تومان کاهش دهد. صافکاری بی رنگ در خودرو تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس باید دارای ظرافیت بالایی باشد. بنابراین صافکاری در این سری از خودروها نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی دارد. صافکار باید بتواند با کیفیت بالا، بدون رنگ و بدون موج، در خودرو را به حالت اولیه بازگرداند تا از ارزش خودرو کاسته نشود.

تعویض در ماشین

وقتی خودرویی دچار تصادف می شود، نمی توان بدون کارشناسی دقیق تصمیم گرفت که آیا صافکاری مشکل را حل می کند یا در خودرو نیاز به تعویض دارد. به همین دلیل این تصمیم بسته به شدت ضربه به خودرو یا محل ضربه می تواند متفاوت باشد. در شکسته و سوراخ شده ماشین نیز در برخی از موارد امکان تعمیر ندارند و بایستی اقدام به تعویض آن ها نمود. همانطور که می دانید در تعمیر در خودرو قطعات و نقاط آسیب دیده هم بدون رنگ و هم با رنگ صافکاری می شوند.

صافکار بر اساس شکل و شدت ضربه یا فشار وارده به قسمت های مختلف در خودرو تصمیم به تعویض یا تعمیر در خودرو می گیرد. اگر شدت و نوع ضربه به حدی باشد که در خودرو بدون رنگ قابل تعمیر باشد، صافکار با توجه به دانش خود می تواند در خودرو را به گونه ای تعمیر کند که نیازی به استفاده از رنگ نباشد.

هزینه صافکاری در ماشین

اگر تصادف کرده اید و در ماشین شما آسیب دیده است، ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تعمیر در بدون رنگ چقدر هزینه دارد. اولین چیزی که قیمت صافکاری بی رنگ در خودروهای تویوتا و لکسوس را تعیین می کند میزان آسیب وارده به آن است. همچنین به خاطر داشته باشید که صافکاری بدون رنگ ارزان تر از صافکاری با رنگ آمیزی خودرو است. یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه صافکاری بی رنگ در خودروهای تویوتا و لکسوس، برند خودرو است. هر چه خودرو گران‌تر باشد، مواد اولیه مصرفی آن گران‌تر می‌شود، در نتیجه هزینه آن نیز افزایش می‌یابد. برای اطلاع بیشتر از هزینه صافکاری در خودروهای خارجی به خصوص خودروهای تویوتا و لکسوس می توانید با شماره های درج شده در مجموعه رنگ شرکت پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

صافکاری در ماشین در پروشات خودرو

شرکت پروشات خودرو شرکتی با سابقه در زمینه صافکاری PDR در خودروهای تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا مانند کرولا، هایلوکس، لندکروزر، کمری و پریوس می باشد. مجموعه خدمات صافکاری پروشات خودرو نمونه های موفق صافکاری در خودروهای خارجی را در کارنامه خود دارد. این گروه با استفاده از جدیدترین متدهای ترمیم آسیب رنگ و آسیب در خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات صافکاری با رنگ آمیزی و صافکاری بدون رنگ را به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت ها و سایر خدمات می توانید با کارشناسان پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید