اتوکلینیک تویوتا و لکسوس

اتوکلینیک تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو طیف وسیعی از خدمات عیب یابی و تعمیرات خودرو را به مشتریان گرامی ارائه می کند. برای دریافت مشاوره در خصوص خدمات اتوکلینیک تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت اتوکلینیک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

اتوکلینیک

اتوکلینیک پروشات خودرو خدمات تعمیر و نگهداری خودرو و تعمیرات قابل اعتماد را برای ساکنان شرق تهران ارائه می کند. ما در پروشات خودرو خدمات صادقانه و کارآمد مورد نظر شما را ارائه می دهیم. پروشات خودرو یک اتوکلینیک خدماتی در شرق تهران است که هر خدماتی را که نیاز دارید ارائه می‌دهد. ما تمام خدمات مورد نیاز شما از عیب یابی خودرو تا رفع تمامی مشکلات خودرو را در یک مجموعه انجام می دهیم. در صورتی که به خدمات اتوکلینیک تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران نیاز داشتید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

اتوکلینیک چیست

مرکز اتوکلینیک خدمات جامع مراقبت از خودرو و عیب یابی و تعمیرات خودرو را به طور کامل پوشش می دهد. اتوکلینیک به مراکز تعمیرات خودرویی گفته می شود که به طور کامل تمام خدمات و نیازهای مشتریان خود را پوشش می دهند. شما می توانید به تکنسین های متخصص ما برای تشخیص و تعمیر صحیح وسیله نقلیه خود اعتماد کنید. مجموعه پروشات خودرو به دلیل خدمات باکیفیت مراقبت از خودرو و خدمات قابل اعتماد به مشتریان در شرق تهران شهرت زیادی به دست آورده است. نیازهای مربوط به تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه شما به سرعت و به طور حرفه ای توسط تکنسین های متخصص در اتوکلینیک پروشات خودرو انجام می شود.

اتوکلینیک تویوتا و لکسوس

اتوکلینیک تویوتا

انجام سرویس دوره ای، عیب یابی و تعمیرات فنی بر روی خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در اتوکلینیک پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود.

برخی از خدمات اتوکلینیک پروشات خودرو عبارتند از:

  • تعمیرات تخصصی گیربکس
  • خدمات تخصصی برق خودرو
  • عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور
  • حل ایرادات فنی و الکترونیکی
  • عیب یابی و تعمیر ایسیو خودرو
  • انجام کلیه سرویس های دوره ایی خودرو
  • بازدید شمع ها و شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه
  • تعویض روغن گیربکس با دستگاه اتوماتیک
  • تعویض صافی و شستشوی گیربکس

خدمات اتوکلینیک

خدمات اتوکلینیک ما از تعمیر و نگهداری معمولی و عیب یابی تا تعمیرات بزرگ در کامیون ها، اتومبیل ها و RVs را شامل می شود. هر تعمیری که ما انجام می دهیم واجد شرایط ضمانت نامه است که کیفیت خدمات ما را تضمین می کند. ما حتی برنامه های سرویس دوره ای و تعمیر و نگهداری خودرو را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند وسیله نقلیه خود را بشناسید و از مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

از آنجا که شما مستحق خدمات قابل اعتماد هستید، ما فقط تکنسین های دارای مجوز حرفه ای را استخدام می کنیم که آموزش مداوم دریافت می کنند. ما همچنین فناوری‌های جدیدی را برای وسایل نقلیه پیشرفته امروزی ارائه می‌کنیم، اما می‌توانیم خدمات پیچیده‌ای را در خودروهای کلاسیک و کلکسیونری نیز ارائه دهیم. ما در مجموعه پروشات خودرو تمامی مدل های تویوتا و لکسوس از مدل های اولیه و کلاسیک گرفته تا مدل های جدید سال ۲۰۲۲ را پوشش می دهیم.

خدمات اتوکلینیک

تامین قطعات اصل تویوتا

یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای لوکس مانند تویوتا و لکسوس تامین قطعات اصلی آنهاست. در همین راستا گاهی ترس از آسیب هایی که ممکن است در اثر تعمیرات به خودروها وارد شود، مالکان خودروهای تویوتا و لکسوس را از تعمیرات خودرو می ترساند. اگر تعمیرکاران و تکنسین ها هنگام انجام تعمیرات شروع به استفاده از قطعات اورجینال کنند، از تمام مسائل نگران کننده کاسته می شود، هزینه تعمیرات خودرو کاهش می یابد و باعث ایجاد اطمینان و لذت در هنگام استفاده از خودرو می شود. پروشات خودرو به عنوان یکی از بهترین اتوکلینیک های تویوتا در شرق تهران با تامین قطعات اورجینال و تعمیرات تخصصی دغدغه شما را برطرف کرده و همیشه در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود.

عیب یابی و تعمیر خودروهای مدرن

دارندگان خودروهای خارجی مدرن می دانند که فرآیند تعمیر این محصولات نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و بنابراین نمی توان به هیچ تعمیرکاری در این زمینه اعتماد کرد. حساسیت بالای این خودروها در زمان تعمیر و تفاوت قطعات مختلف آن با سایر خودروهای موجود در بازار باعث شده است که تنها گروه خاصی از تعمیرکاران صلاحیت انجام تعمیرات تخصصی خودروهای خارجی و مدرن را داشته باشند.

مرکز تخصصی تعمیرات خودروهای خارجی باید دارای افراد متخصص و مجرب باشد. تعمیرکاران خودروهای مدرن تویوتا و لکسوس باید با سیستم های جدید مورد استفاده در خودروهای پیشرفته آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند مشکلات پیش آمده برای این خودروها را عیب یابی و رفع کنند. یکی از موارد مهم در تعمیرات تخصصی خودروهای مدرن تویوتا و لکسوس استفاده از لوازم یدکی با کیفیت است. اگر برای تعمیر خودرو مجبور به تعویض قطعات شوید و برای کاهش هزینه ها به سراغ لوازم یدکی ارزان و بی کیفیت بروید، خواهید دید که سایر قطعات خودرو شما آسیب می بیند. به این ترتیب دفعه بعد باید هزینه بیشتری برای تعمیر خودرو خود بپردازید. یکی دیگر از مواردی که حساسیت تعمیرات خودروهای خارجی را افزایش می دهد قیمت بالای آنهاست. به همین خاطر برای تعمیر خودروهای مدرن مراجعه به یک اتوکلینیک تخصصی امری ضروری است.

تعمیر و نگهداری خودروهای کلاسیک

در اتوکلینیک پروشات خودرو، ما از ارزش یک خودروی قدیمی یا خاص آگاه هستیم. ما مفتخریم که با سالها تجربه و دانش خودرویی خود خدمات با کیفیتی را به خودروهای کلاسیک و کلکسیونری شما ارائه دهیم. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا یک ماشین کلاسیک را ارتقا دهید، یک ماشین کلاسیک را بازسازی کنید، یا یک ماشین کلکسیونری را که دارید نگهداری کنید. تکنسین های ما در تعمیر خودروهای خاص تخصص دارند و از کار بر روی آنها برای شما لذت می برند. از کار ترمیم مکانیکی گرفته تا تنظیم، ما به شما کمک می‌کنیم تا از خودروی خاص خود برای سال‌های بیشتری لذت ببرید.

تست های تخصصی در اتوکلینیک

انجام تست های تخصصی مختلف در اتوکلینیک پروشات خودرو به شما این امکان را می دهد که فرآیند تعمیر خودرو را با دقت بیشتری دنبال کنید و مشکلات احتمالی که قابل مشاهده نیستند را بهتر بیابید. از سوی دیگر، این کار به جلوگیری از رخ دادن بسیاری از مشکلات مختلف در خودرو کمک می کند. معمولا زمان مناسب برای انجام این تست ها زمانی است که خودرو مدت زمان مشخصی از کار و مسافت مشخصی را طی کرده باشد.

معمولا خودروهای خارجی مدرن که مجهز به سیستم های هوشمند هستند زمان انجام تست های مختلف را روی مانیتور نشان می دهند و به شما یادآوری می کنند. تست های دوره ای یکی از مهم ترین خدمات مربوط به موتور خودرو است و باعث افزایش عمر مفید موتور خودرو خواهد شد. البته بسیاری از مشتریان در فرآیند تعمیرات تخصصی خودروهای خارجی ممکن است سرویس موتور را با تیونینگ اشتباه بگیرند. این دو دسته متفاوت هستند و تیونینگ به معنای استفاده از روش هایی است که قدرت موتور را افزایش می دهد.

اتوکلینیک پروشات خودرو

از بازرسی گرفته تا تنظیم و تعمیرات اضطراری، اتوکلینیک پروشات خودرو تمام نیازهای خودروی شما را برآورده می کند. ما تعمیرات کلیه خودروهای بنزینی و همچنین خودروهای دیزلی سبک و متوسط را ارائه می دهیم. علاوه بر خودروهای بنزینی ما خدمات مربوط به خودروهای هیبریدی و الکتریکی را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم. یکی از خدمات ویژه ما به مشتریان گرامی خدمات و سرویس در محل مشتری است. در صورتی که نیاز به خدمات لحظه ای داشته باشید، تیم متخصص ما با تجهیزات ضروری به محل شما اعزام می شود تا مشکلات جزئی خودروی شما را حل کند. در صورت مشکلات فنی پیچیده، خودروی شما با یدک کش مخصوص به اتوکلینیک پروشات خودرو انتقال داده می شود تا پروسه عیب یابی و تعمیرات به صورت تخصصی بر روی خودروی شما انجام شود.

خدمات اتوکلینیک پروشات خودرو

پروشات خودرو به عنوان یکی از مجهزترین اتوکلینیک ها در شرق تهران می تواند با بهترین تجهیزات به روز و با کادری مجرب و حرفه ای، انواع خودروهای تویوتا قدیمی و جدید را تعمیر کند. خدمات تعمیرات انواع خودروهای هیبریدی تویوتا در اتوکلینیک پروشات خودرو انجام می شود. تعمیرات تخصصی و عیب یابی کلیه خودروها با مجهزترین و به روزترین تجهیزات انجام می شود. اتوکلینیک پروشات خودرو مجهز به امکانات مدرن و به روز می باشد و از جدیدترین دستگاه عیب یابی بهره می برد.

اتوکلینیک پروشات خودرو خدمات حرفه ای و با کیفیت را برای تمامی خودروهای تویوتا ارائه می دهد. بهره گیری از زبده ترین مهندسان و متخصصان در تعمیرگاه این مجموعه و استفاده از آخرین فناوری ها برای تعمیر خودروهای تویوتا و لکسوس از ویژگی های مهم پروشات خودرو می باشد. این مجموعه کلیه تعمیرات مربوط به خودروهای تویوتا اعم از موتور، صافکاری، رنگ آمیزی، گیربکس و … را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. اتوکلینیک پروشات خودرو با مجهزترین دستگاه های روز دنیا آماده انجام خدمات برای خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروزر، کمری و پریوس در شرق تهران می باشد. برای دریافت خدمات و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید