تعمیر در محل تویوتا و لکسوس

تعمیر در محل انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران در مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو طیف وسیعی از خدمات تعمیراتی تویوتا و لکسوس را در محل مشتریان گرامی در شرق تهران ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر گونه خدمات تعمیر تویوتا و لکسوس در محل می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت خدمات تعمیر در محل تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر در محل تویوتا

پروشات خودرو خدمات نگهداری و تعمیرات تویوتا در محل مشتری را برای ساکنین شرق تهران ارائه می دهد. ما خدمات صادقانه و کارآمد مورد نظر شما را در پروشات خودرو ارائه می دهیم. پروشات خودرو یک اتوکلینیک خدماتی در شرق تهران است که تمامی خدمات مورد نیاز شما برای تعمیرات در محل تویوتا و لکسوس را ارائه می دهد. ما تمامی خدمات مورد نیاز شما از عیب یابی خودرو گرفته تا رفع تمامی مشکلات خودرو را در یک مجموعه و در محل شما ارائه می دهیم. در صورت نیاز به خدمات کلینیک خودرو تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس در شرق تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

فیلتر روغن

روغن موتور برای سلامت تویوتای شما حیاتی است. روغن اصطکاک بین قطعات متحرک را کاهش می دهد و به حذف گرما از موتور کمک می کند. ما در محل شما روغن خودرو و فیلتر روغن را تعویض می کنیم و چراغ نشانگر تعمیر و نگهداری را بازنشانی می کنیم.

بازرسی ترمز

سیستم ترمز یکی از مهمترین سیستم های ایمنی تویوتا است. به همین دلیل است که بازرسی چند نقطه ای Toyota Express Maintenance شامل بازرسی ترمز می شود. کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ضخامت لنت ترمز شما هنوز در سطح ایمن است.

بررسی تایر

لاستیک ها نقش مهمی در عملکرد هندلینگ وسیله نقلیه شما، راحتی رانندگی و بهره وری سوخت دارند. خدمات لاستیک ما به اطمینان از سایش یکنواخت لاستیک های شما کمک می کند و به افزایش عمر مفید آنها کمک می کند. تکنسین های ما همچنین چراغ سیستم مانیتور فشار تایر (TPMS)را بازنشانی می کنند.

بازرسی چند نقطه ای

نگهداری مناسب به تویوتای شما کمک می‌کند دوام بیشتری داشته باشد و عملکرد قابل اعتمادتر و اقتصادی‌تری ارائه دهد. با بازرسی چند نقطه ای، تمام سیستم های اصلی تویوتای شما را بررسی می کنیم.

تعمیر در محل تویوتا

تعمیر خودرو در محل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با مشکل روشن نشدن خودروی تویوتا و لکسوس خود در خیابان، بزرگراه یا حتی پارکینگ منزلتان مواجه شده باشید. در این مواقع تنها تعمیر خودروی تویوتا و لکسوس در محل، با قیمت مناسب است که می تواند به شما کمک کند. حال اگر خودروی شما جزو خودروهای لوکس و گران قیمتی مانند تویوتا و لکسوس است باید علاوه بر مکانیک سیار به دنبال مکانیکی باشید که در تعمیر خودروهای برند تویوتا و لکسوس تخصص داشته باشد.

مجموعه خدمات پروشات خودرو این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مواقعی که عجله دارید و یا به دنبال تعمیرگاهی مطمئن برای تعمیر خودروی خود در نزدیکی منزل یا محل کار خود هستید بتوانید با آنها تماس بگیرید. ما در مجموعه پروشات خودرو تمامی خدمات مورد نیاز شما را در محل ارائه می دهیم. در صورتی که نیاز به تعمیرات در محل خودروی تویوتا و لکسوس و انواع خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس را داشتید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. برخی از خدماتی که مجموعه پروشات خودرو در محل مشتری ارائه می دهد عبارتند از:

  • تعویض باتری
  • شارژ کولر در محل
  • تعویض شمع و وایر
  • تعویض لنت ترمز
  • تعمیر جلو بندی در محل
  • برق و باتری
  • سوخت رسانی
  • رگلاژ خودرو
  • کارشناسی خودرو
  • مشاوره خودرو
  • صافکاری و نقاشی
  • سرویس دوره ای خودرو
  • تنظیم دمای خودرو
  • تعویض سنسور دمای خودرو
  • تست دیاگ در محل

سرویس در محل تویوتا

سرویس خودرو در محل وظیفه آن عیب یابی و تعمیر انواع خودروهای تویوتا می باشد. اگر مشکل خودرو دارید کافیست با ما تماس حاصل کنید. هر زمان که رفتار عجیبی در سیستم خودروی تویوتای خود احساس کردید، باید به فکر تعمیر یا سرویس خودرو باشید. گاهی اوقات یک مشکل کوچک در سیستم خودروی تویوتا می تواند باعث تصادف شود. اما یک تعمیرگاه یا یک تعمیرکار متخصص خودرو همیشه به راحتی در دسترس نیست. اینجاست که بهترین گزینه استفاده از شرکت های خدماتی است که مکانیک های متخصص و مطمئن را به محل مشتری اعزام می کنند. با وجود این امکانات، دیگر نیازی نیست که خودروی خود را از خانه یا مکانی که در آن قرار داده شده است خارج کنید. خدمات تعمیر خودرو در محل یکی از کاربردی ترین خدمات مجموعه پروشات خودرو است.

سرویس در محل تویوتا

تعمیر و نگهداری تویوتا در محل

خدمات کلینیک پروشات خودرو از تعمیر و نگهداری معمولی و عیب یابی تا تعمیرات اساسی در محل مشتری را شامل می شود. هر تعمیری که انجام می دهیم واجد شرایط گارانتی است که کیفیت خدمات مجموعه پروشات خودرو را تضمین می کند. ما حتی برنامه‌های خدمات دوره‌ای و تعمیر و نگهداری خودرو در محل مشتری را برای کمک به شما در شناخت وسیله نقلیه خود و جلوگیری از مشکلات بعدی ارائه می‌کنیم.

از آنجا که شما مستحق خدمات قابل اعتماد هستید، ما فقط تکنسین های دارای مجوز حرفه ای را در مجموعه پروشات خودرو برای تعمیر در محل خودروهای تویوتا و لکسوس استخدام می کنیم. همچنین فناوری های جدیدی را برای وسایل نقلیه پیشرفته امروزی ارائه می دهیم. ما در مجموعه پروشات خودرو تمام مدل های تویوتا و لکسوس از مدل های اولیه و کلاسیک تا مدل های جدید 2022 را پوشش می دهیم.

رفع مشکل برق خودرو در محل

خدمات برق خودروهای تویوتا و لکسوس یکی از مسائل مهمی است که افراد را به تعمیرکار خودرو نیازمند می کند. در واقع اگر کوچکترین مشکلی در سیستم الکتریکی خودرو وجود داشته باشد، خودرو به هیچ وجه روشن نمی شود. هرچه مدل ماشین تویوتا و لکسوس پیچیده تر و جدیدتر باشد، سیستم الکتریکی ماشین پیشرفته تر خواهد بود. بنابراین مکانیک سیار باید مهارت کافی برای تعمیر انواع خودروهای تویوتا و لکسوس در محل مشتری را داشته باشد. برای عیب یابی و تعمیر خودرو در محل باید قسمت های مختلف خودرو مانند دینام، شمع، باتری، کویل و انژکتور بررسی و عیب یابی شود.

عیب یابی خودرو در محل

تعمیرکاران خودروهای مدرن تویوتا و لکسوس باید با سیستم های جدید مورد استفاده در خودروهای پیشرفته آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند مشکلات پیش آمده در این خودروها را در محل مشتری عیب یابی و رفع کنند. یکی از موارد مهم در تعمیرات تخصصی در محل خودروهای مدرن تویوتا و لکسوس استفاده از لوازم یدکی با کیفیت می باشد. اگر برای تعمیر خودرو مجبور به تعویض قطعات باشید و برای کاهش هزینه ها به سراغ لوازم یدکی ارزان و بی کیفیت بروید، خواهید دید که سایر قطعات خودرو شما آسیب می بیند. به این ترتیب دفعه بعد باید هزینه بیشتری برای تعمیر خودروی خود بپردازید. یکی دیگر از مواردی که حساسیت تعمیرات خودروهای برند تویوتا را در محل مشتری افزایش می دهد قیمت بالای آنهاست. به همین دلیل مراجعه به کلینیک تخصصی برای دریافت سیار خدمات تعمیر خودروهای مدرن با قیمت مناسب ضروری است.

حمل خودروی تویوتا از محل

مجموعه پروشات خودرو با تیمی مجرب، حمل و نقل خودرویی با کیفیت بالا با خودروبر را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم می کند. اگر به خودروبر امداد خودرو و یا یدک کش نیاز دارید، فرقی نمی کند چه ساعتی است و چه روزی از هفته است، فقط با ما تماس بگیرید تا تیم امداد خودروی تویوتای پروشات خودرو، حمل و نقل خودروی تویوتای شما را به تعمیرگاه پروشات خودرو انجام دهد.

خودروبرها یکی از مطمئن ترین راه ها برای جابجایی خودروهای تویوتا و لکسوس هستند. خودروبرها می توانند انواع خودروهای تویوتا، خودروهای آسیب دیده و دارای نقص فنی، خودروهای تصادفی، خودروهای لوکس و خودروهای فرسوده را برای شما حمل کنند. مجموعه پروشات خودرو با داشتن انواع خودروبر و یدک کش آماده جابجایی انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری تویوتا و لکسوس برای شما متقاضیان محترم می باشد.

خدمات تعمیر تویوتا در محل مشتری

پروشات خودرو برای تمامی خودروهای تویوتا خدمات حرفه ای و با کیفیت را در محل مشتری ارائه می دهد. استفاده از بهترین مهندسان و متخصصان در تعمیرگاه این مجموعه و استفاده از آخرین فناوری ها برای تعمیر خودروهای تویوتا و لکسوس از ویژگی های مهم مجموعه پروشات خودرو می باشد. مجموعه پروشات خودرو کلیه تعمیرات مربوط به خودروهای تویوتا از عیب یابی تا رفع مشکل را به صورت تخصصی و در محل مشتری را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. اتوکلینیک پروشات خودرو با مجهزترین دستگاه های روز دنیا آماده ارائه خدمات تعمیر در محل به خودروهای تویوتا، لکسوس، کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و پریوس می باشد. برای دریافت خدمات و مشاوره تعمیر در محل تویوتا و لکسوس می توانید با ما تماس بگیرید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید