تعمیر تویوتا کرولا کراس هیبریدی و اسپرت

خدمات تعمیر تویوتا کرولا کراس در مجموعه پروشات در شرق تهران انجام می شود. تعمیرات تخصصی تویوتا کرولا کراس هیبریدی و اسپرت با بهترین کیفیت در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. مجموعه پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران را در اختیار دارد. پروشات خودرو انواع تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و جلوبندی، بخش برق و الکترونیک، صافکاری و نقاشی خودروی تویوتا کرولا کراس را با بهره‌ گیری از دستگاه های روز دنیا و با کیفیتی بالا انجام می‌دهد. برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیر تویوتا کرولا کراس می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرات تویوتا کرولا کراس بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر تویوتا کرولا کراس

تعمیرگاه پروشات خودرو به صورت تخصصی خدمات تعمیر تویوتا کرولا کراس را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. در صورتی که دچار سانحه و یا تصادف شدید، می توانید از خدمات تعمیراتی پروشات خودرو برای کراس اوور کرولا بهره ببرید. مجموعه پروشات خودرو با دارا بودن تیم تخصصی و حرفه ای آماده ارائه خدمات تعمیر و نگهداری انواع خودروهای تویوتا به خصوص کرولا کراس به مشتریان گرامی می باشد.

تعمیرگاه تویوتا کرولا کراس

کرولا کراس از خودروهای جدید تویوتا و با تکنولوژی بسیار پیشرفته است. تعمیر تویوتا کرولا کراس کاری دشوار و تخصصی است که نیاز به دستگاه های پیشرفته و متخصصان دوره دیده دارد. تعمیرگاه تویوتا کرولا کراس باید توانایی عیب یابی و رفع مشکلات اساسی خودرو را داشته باشد. پروشات خودرو با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص و دوره دیده آماده ارائه خدمات تعمیرات تویوتا کرولا کراس به مشتریان گرامی می باشد.

تعمیرگاه تویوتا کرولا کراس

معرفی تویوتا کرولا کراس

مدل جدید تویوتا کرولا که آن را با اسم تویوتا کرولا کراس (نسخه کراس اوور کرولا) معرفی می شود، در حقیقت یک کراس اوور کامپکت شهری با برخی از مشخصات فنی نسخه سواری کرولا است که از سال 2020 تولید شده است. جدیدترین مدل تویوتا کرولا کراس در سال های 2022 و 2023 روانه بازار جهانی شد.

تویوتا کرولا کراس 2023

تویوتا در حال گسترش خانواده کرولا کراس با عملکرد و کارایی فوق‌العاده است. کرولا کراس هیبریدی 2023 بر اساس سدان همیشه محبوب کرولا، برای اولین بار در ایالات متحده عرضه شد تا گزینه های بیشتری را برای مشتریان خودروهای شاسی بلند ارائه کند. کرولا کراس هیبریدی 2023 کاملاً جدید، همراه با مدل گازی که در سال 2021 راه اندازی شد، در ایالات متحده در کارخانه جدید مزدا تویوتا در هانتسویل، آلاباما مونتاژ می شود. یک مرکز کاملاً جدید که ظرفیت تولید 150000 خودرو کرولا کراس در سال را خواهد داشت.

کرولا کراس هیبریدی

کرولا کراس هیبریدی که منحصراً با سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) در دسترس است، پتانسیل ذاتی پلتفرم پرقدرت TNGA-C را به حداکثر می‌ رساند و مدل کاملاً جدید را قادر می‌ سازد تا عملکردی با کیفیت بالا، سواری راحت و فضایی فوق‌العاده را به دست آورد. علاوه بر این، ظرفیت محموله شگفت‌انگیز به آن قابلیت تطبیق پذیری برای ماجراجویی‌های زندگی را می‌دهد.

کرولا کراس هیبریدی جدید با نسل پنجم سیستم هیبریدی تویوتا در زیر کاپوت، همراه با سیستم تمام چرخ محرک الکترونیکی که در پلاک کرولا جدید است، قدرت و مصرف سوخت را افزایش می دهد. کرولا کراس هیبریدی با قدرت 194 اسب بخار و زمان 0-60 ثانیه 8.0 رانندگی سرگرم کننده است و در عین حال دارای 37 مایل ترکیبی در هر گالن برای همه کلاس ها است.

باتری و قدرت موتور کرولا کراس

تویوتا برای مشتریانی که خواهان نسخه های هیبریدی کرولا کراس هستند، نسخه هیبرید با پک باتری نیکل-فلزی 6.5 آمپر ساعتی و موتور الکتریکی 71 اسب بخاری در نظر گرفته است. اما مشکل این نسخه از تویوتا کرولا کراس این است که فقط یک موتور بسیار ضعیف 1.8 لیتری تنفس طبیعی دارد که با 97 اسب بخار ارائه می شود. در نتیجه قدرت خروجی در هیچکدام از مدل های تولیدی کرولا کراس به 200 اسب بخار نمی رسد و این خودرو هرگز مانند یک کراس اوور اسپرت عمل نمی کند.

عیب یابی کرولا کراس

عیب یابی تخصصی موتور و گیربکس تویوتا کرولا کراس یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه پروشات خودرو است. بازدید فنی و تعمیرات موتور و گیربکس خودروی تویوتا کرولا کراس توسط کادری متخصص و آموزش دیده انجام می شود تا بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه دهیم. تمام تلاش ما بر آن است تا بهترین خدمات عیب یابی تویوتا کرولا کراس اسپرت و هیبریدی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به انجام رسانیم تا رضایت مشتریان گرامی خود را کسب کنیم.

ما در مجموعه پروشات خودرو با دستگاه های پیشرفته به عیب یابی و تعمیر تویوتا کرولا کراس اسپرت و هیبریدی می پردازیم. تمامی مراحل انجام کار عیب یابی و تعمیر کرولا کراس با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم. عیب یابی تخصصی موتور و گیربکس خودروی تویوتا کرولا کراس توسط کادر مجرب انجام می پذیرد. این افراد به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه مهارت های کافی برای خودروهای سری کرولا کراس را دارند.

سرویس تویوتا کرولا کراس

خودروی تویوتا کرولا کراس یکی از خودروهای با کیفیت شرکت تویوتا است که نیاز به تعمیرات بسیار کمی دارد. اما از لحاظ سرویس خودرو نیاز به تعویض دوره ای اقلام مصرفی دارد. به همین خاطر برای جلوگیری از صدمات به موتور و گیربکس خودرو نیاز است که به صورت دوره ای خودرو سرویس شود. سرویس دوره ای تویوتا کرولا هیبریدی و اسپرت در مرکز پروشات خودرو انجام می شود. تمامی قطعات مصرفی تعویض شده در مرکز پروشات خودرو اصل بوده و دارای کیفیت اصلی هستند.

خدمات تعمیر کرولا کراس

اتوکلینیک پروشات خودرو در شرق تهران به صورت تخصصی خدمات تعمیر و نگهداری تویوتا کرولا کراس اسپرت و هیبریدی را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. مجموعه پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران می باشد که به ارائه خدمات تخصصی تعمیر تویوتا کرولا کراس می پردازد. پروشات به عنوان کلینیک تخصصی تویوتا کرولا کراس در شرق تهران آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد. انواع خدمات و تعمیرات تویوتا کرولا کراس اسپرت و هیبریدی در مرکز پروشات خودرو با بهترین کیفیت و قطعات اصلی انجام می شود. در صورت نیاز به دریافت خدمات عیب یابی و تعمیر کرولا کراس می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید