تعمیرگاه تویوتا کریسیدا در تهران

تعمیرگاه تویوتا کریسیدا پروشات خودرو در شرق تهران قرار داد. مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی خدمات تعمیر تویوتا کریسیدا را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. خودروی تویوتا کریسیدا یکی از خودروهای قدیمی و لوکس دهه نود میلادی به شمار می رود. خودروی کریسیدا به دلیل کیفیت و عمر طولانی، هنوز در ایران استفاده می شود. با توجه به عمر بالای این خودرو، نیاز به عیب یابی و سرویس دوره ای در آن نسبت به مدل های جدیدتر تویوتا بیشتر احساس می شود. کلیه خدمات مربوط به سرویس و عیب یابی و همچنین تعمیرات تویوتا کریسیدا توسط مجموعه پروشات خودرو در شرق تهران انجام می شود.

برای دریافت مشاوره در خصوص خدمات مربوط به تعمیرات تویوتا کریسیدا می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه تویوتا کریسیدا در شرق تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیرگاه تویوتا کریسیدا

کریسیدا یکی از مدل های قدیمی شرکت تویوتا است. پروشات خودرو به عنوان تخصصی ترین تعمیرگاه تویوتا کریسیدا در شرق تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات و سرویس کریسیدا به مشتریان گرامی است. مجموعه پروشات خودرو تمامی خدمات تعمیر و نگهداری تویوتا کریسیدا را به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اصلی انجام می دهد.

تعمیرگاه تویوتا کریسیدا در تهران

تعمیرات تویوتا کریسیدا

کلیه تعمیرات تویوتا کریسیدا به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت در مجموعه پروشات خودرو انجام می شود. تعمیرگاه تویوتا کریسیدا پروشات خودرو یکی از مراکز تخصصی تعمیر این خودروی خاص است. تویوتا کریسیدا یا سامورایی ژاپنی یکی از خودروهای با کیفیتی است که بعد از دهه نود میلادی وارد بازار ایران شده است. خودروی تویوتا کریسیدا در انواع XL و GL در داخل کشور عرضه شده است.

تعمیر موتور تویوتا کریسیدا

ماشین تویوتا کریسیدا از بهترین تجهیزات و امکانات زمان خود بهره می برد و در زمره بهترین محصولات تاریخ شرکت خودروسازی تویوتا به شمار می رود. خودروی تویوتا کرسیدا از موتور قدرتمندی بهره می برد. همین موتور قدرتمند دلیل محبوبیت و عمر طولانی این خودرو است. خدمات عیب یابی و تعمیر موتور تویوتا کریسیدا در شرق تهران توسط مجموعه پروشات خودرو به صورت تخصصی انجام می شود.

تویوتا کریسیدا یکی از پرطرفدارترین خودروهای دهه نود بوده است و به همین دلیل اکنون به پایان عمر مفید خود رسیده است و فقط توسط علاقه مندان نگهداری می شود. به همین دلیل نیاز به تعمیر توسط تعمیرگاه تخصصی تویوتا کریسیدا دارد. مجموعه پروشات خودرو کلیه خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری خودروی تویوتا کریسیدا را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

عیب یابی تویوتا کریسیدا

عیب یابی تخصصی موتور و گیربکس تویوتا کرسیدا یکی از خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه پروشات خودرو می باشد. معاینه فنی و تعمیرات موتور و گیربکس تویوتا کرسیدا توسط کادری آموزش دیده و متخصص در تعمیرگاه تویوتا کریسیدا در تهران انجام می شود تا بهترین خدمات تعمیر قطعات کریسیدا را به شما ارائه دهند. تمام تلاش ما بر این است که بهترین خدمات عیب یابی تویوتا کریسیدا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهیم تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

تاریخچه تویوتا کریسیدا

تویوتا کریسیدا منجر به پیدایش برند لکسوس در اواخر دهه 80 شد. کریسیدا به عنوان یکی از نمادین ترین خودروهای تویوتا در نهایت منجر به یک برند جدید شد.

معرفی تویوتا کریسیدا

در سال 1977، نوع جدیدی از تویوتا وارد بازار ایالات متحده شد. برخلاف سبک کرولا، کمری و سلیکا، تویوتا کریسیدا جزو نشان‌های جدید مارک II برای بازارهای آمریکای شمالی بود. تویوتا کریسیدا مملو از ویژگی‌های لوکسی بود که قبلاً هیچ تویوتا آن را نداشت. حتی نام آن از یک نمایشنامه ویلیام شکسپیر، ترویلوس و کریسیدا گرفته شده است و به هاله فانتزی آن افزوده است.

ویژگی های تویوتا کریسیدا

این سدان متوسط و رده بالا دارای ویژگی‌های استانداردی بود که در آن زمان غیرمعمول در نظر گرفته می‌شد. ویژگی‌هایی مانند تهویه مطبوع، استریو کاست، یخ‌ساز شیشه‌های عقب و صندلی‌های جلوی خوابیده از مزایای اصلی تویوتا کریسیدا بود. اما این همه چیز کریسیدا نیست. تویوتا برای کنار هم گذاشتن کل پکیج، بهترین اجزای بهترین خودروی خود، موتور شش‌گانه مستقیم و دیفرانسیل عقب را از سوپرا برداشت و کریسیدا را مجهز به آنها ساخت. نتیجه یک خودروی قدرتمند و در عین حال آرام بود که به بازار لوکس آمریکا سرازیر شد.

انواع مدل های تویوتا کریسیدا

تویوتا کریسیدا تنها از سال 1977 تا 1992 به ایالات متحده وارد شد. اما تویوتا کریسیدا در یک برنامه زمانی 4 ساله به روز شد و دوباره طراحی شد. نسل‌های آینده شاهد استاندارد شدن ویژگی‌های بیشتری بودند که معمولاً برای برندهای لوکسی مانند آئودی و بی‌ام‌ و در نظر گرفته می‌شد. به عنوان مثال، سانروف ها، صندلی های چرمی و کنترل دمای خودکار در نسل پنجم استاندارد شدند.

نسل های جدید تویوتا کریسیدا

چهار سال بعد، کریسیدا برای نسل ششم از سبک‌های آیرودینامیک‌تری استفاده کرد. اگرچه DeLorean در سال 1985 خودروی واقعی آینده بود، اما این Cressida بود که اکنون شامل کروز کنترل و استریو Technics بود. نسل هفتم کریسیدا در سال 1989 عرضه شد و آخرین آن خواهد بود. این موتور به نسخه 3.0 لیتری 4 سوپاپ با قدرت 190 اسب بخار ارتقا یافت و به عنوان یک سواری راحت و آرام مورد تحسین قرار گرفت.

اگرچه Cressida آمریکای شمالی در سال 1992 متوقف شد، اما ثابت کرد که فضایی برای خودروهای سطح بالا و لوکس در این بخش وجود دارد. مجموع فروش Cressida به بیش از 300000 دستگاه رسید که با توجه به اینکه Cressida در برابر آئودی و BMW با قیمت مشابه قرار داشت، بسیار چشمگیر است.

مدل لوکس تویوتا کریسیدا

در حالی که تویوتا کریسیدا در بخش لوکس موج جدیدی ایجاد می کرد، ایجی تویودا، رئیس تویوتا، شرکت خود را برای ساخت بهترین خودروی جهان در سال 1983 به چالش کشید. تا سال 1985، مهندسان تویوتا نمونه های اولیه را در سراسر جهان آزمایش کردند و در “بهترین خودروی جهان” پیشرفت کردند. این سدان با نام رمز پروژه F1، یک خودروی دیفرانسیل عقب بود که ویژگی های لوکسی را در خود جای داده بود.

سرویس دوره ای تویوتا کریسیدا

خودروی تویوتا کریسیدا یکی از خودروهای قدیمی شرکت تویوتا است که نیاز به تعمیرات و سرویس های دوره ای دارد. تویوتا کریسیدا از لحاظ سرویس خودرو نیاز به تعویض دوره ای اقلام مصرفی دارد. به همین خاطر برای جلوگیری از صدمات به موتور و گیربکس خودرو تویوتا کریسیدا نیاز است که به صورت دوره ای خودرو سرویس شود. سرویس دوره ای تویوتا کریسیدا در مرکز پروشات خودرو انجام می شود. تمامی قطعات مصرفی تعویض شده تویوتا کریسیدا در مرکز پروشات خودرو اصل بوده و دارای کیفیت اصلی هستند.

خدمات تعمیر تویوتا کریسیدا

اتوکلینیک پروشات خودرو در شرق تهران به صورت تخصصی خدمات تعمیر و نگهداری تویوتا کریسیدا را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. مجموعه پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران می باشد که به ارائه خدمات تخصصی تعمیر تویوتا کریسیدا می پردازد. پروشات به عنوان کلینیک تخصصی تویوتا کریسیدا در شرق تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیر و نگهداری به شما عزیزان می باشد. انواع خدمات و تعمیرات تویوتا کریسیدا در مرکز پروشات خودرو با بهترین کیفیت و قطعات اصلی انجام می شود. در صورت نیاز به دریافت خدمات عیب یابی و تعمیر تویوتا کریسیدا می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید