بهترین ماشین تویوتا در جهان

بهترین ماشین تویوتا در جهان کدام است؟ بهترین مدل تویوتا برای خانواده کدام است؟ خودروهای تویوتا به دلیل کاربردی بودن و دوام بسیار مورد توجه هستند. برای چهارمین سال متوالی، آوالون را به عنوان بهترین خودروی بزرگ برای خانواده ها در سال 2022 و بهترین خودروی بزرگ در سال 2022 معرفی کرد.

بهترین ماشین تویوتا در جهان

تویوتا هایلندر هیبریدی 2022 را بهترین شاسی بلند هیبریدی و شاسی بلند الکتریکی برای خانواده ها در سال 2022 اعلام کردیم. تویوتا کمری هیبریدی 2022 فینالیست بهترین خودروی هیبریدی و الکتریکی 2022 ما برای پول و فینالیست بهترین خودروی هیبریدی و الکتریکی 2022 شد.

بهترین خدمات تویوتا در تهران

پروشات خودرو به عنوان بهترین مجموعه خدمات خودروهای تویوتا و لکسوس در شرق تهران است. در صورت نیاز به کارشناسی، تعمیر و نگهداری خودروهای تویوتا می توانید با ما تماس حاصل کنید. برای دریافت مشاوره با پروشات خودرو می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید. در ادامه بهترین بهترین ماشین های 2022 تویوتا در جهان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ماشین 2022 تویوتا در جهان

تویوتا در سال 2022 مدل های جذاب فراوانی را به بازار عرضه کرده است. برخی از مدل های تویوتا نسبت به سایر مدل ها مزیت های بیشتری دارند. در ادامه بهترین ماشین های تویوتا در جهان که در سال 2022 عرضه شده اند را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ماشین 2022 تویوتا در جهان

تویوتا آوالون 2022

تویوتا آوالون که دقیقاً خریداران سدان های سنتی را هدف قرار می دهد، نزدیک به سری های لوکس با سواری آرام، کارایی شگفت انگیز و صندوق عقب جادار ترکیب می شود. تقریباً آن‌طور که طراحی آن نشان می‌دهد اسپرت نیست، اما خریدارانی که سواری نرم و بی‌صدا با حداقل سر و صدا را ترجیح می‌دهند، چیزهای زیادی را در آوالون دوست خواهند داشت. تویوتا آوالون یک خودروی 5 نفره است که در 6 تریم عرضه می شود. محبوب ترین مدل XLE FWD است که از 37920 دلار شروع می شود و با موتور 3.5 لیتری V6 و دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

تویوتا ونزا 2022

تویوتا ونزا یک خودروی همه کاره عالی است که در پکیج شیک، راحت، ایمن و کم مصرف، اتاقی را برای پنج نفر ارائه می دهد. اما قیمت اولیه نسبتاً بالای آن به این معنی است که سایر مدل ها از نظر ارزش آن را برتری می دهند. تویوتا ونزا یک خودروی 5 نفره است که در 3 تریم عرضه می شود. محبوب ترین مدل XLE AWD است که از 38110 دلار شروع می شود و با موتور هیبریدی 2.5 لیتری I4 و تمام چرخ متحرک عرضه می شود.

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲

تویوتا کرولا کراس یک کراس اوور ساب کامپکت کاملاً جدید است که سواری راحت یک سدان را با تطبیق پذیری بار در یک SUV ترکیب می کند. قیمت اولیه مقرون به صرفه و مصرف سوخت مناسبی دارد،. صندلی‌های عقب راحت هستند و آپشن‌ها محدود است. تویوتا کرولا کراس یک خودروی 5 نفره است که در 3 تریم عرضه می شود. محبوب ترین سبک LE AWD است که از 27430 دلار شروع می شود و با موتور 2.0 لیتری I4 و تمام چرخ محرک عرضه می شود.

تویوتا پریوس پرایم ۲۰۲۲

تویوتا پریوس پرایم دارای سیستم تعلیق است که شیک تر از انعطاف پذیری است و مدل های رقیب کابین های زیباتری دارند. این هیبریدی پلاگین سایز متوسط در مورد راحتی داخلی و مصرف سوخت برنده است. تویوتا پریوس پرایم یک خودروی 5 نفره است که در 3 تریم عرضه می شود. محبوب ترین مدل XLE است که از 31645 دلار شروع می شود و با موتور Plug-In Hybrid 1.8L I4 و چرخ جلو محرک عرضه می شود.

تویوتا پریوس هیبریدی 2022

تویوتا پریوس هیبریدی با پنج سرنشین به دلیل مصرف سوخت عالی خود مشهور است. اما دیگر کم‌مصرف‌ترین خودروی هیبریدی در بخش خود نیست. این خودرو دارای ویژگی‌های ایمنی استاندارد فراوانی است و در تریم‌های منتخب، سیستم چهارچرخ محرک را ارائه می‌کند، اما رانندگی با آن جذاب نیست. تویوتا پریوس هیبریدی یک خودروی 5 نفره است که در 5 تریم عرضه می شود. محبوب ترین سبک LE FWD است که از 27380 دلار شروع می شود و با موتور هیبریدی 1.8 لیتری I4 و دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

تویوتا C‑HR 2022

تویوتا C-HR دارای طراحی گسترده ای است که آن را از مجموعه متمایز می کند. با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی های ایمنی استاندارد ارائه می شود. با این حال، موتور اسب بخار آن سبک است و این باعث می شود رانندگی آن کمتر از سایر رقبا باشد. تویوتا C-HR یک خودروی 5 نفره است که در 3 تریم عرضه می شود. محبوب ترین سبک XLE است که از 25615 دلار شروع می شود و با موتور 2.0 لیتری I4 و دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

نظر خود را ارسال کنید