تعمیر گیربکس کیا kia در تهران

تعمیر گیربکس کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران انجام می شود. کلینیک پروشات خودرو تعمیرگاه تخصصی گیربکس خودروی کیا در شرق تهران با کادری متخصص در خدمت شما عزیزان است. عیب یابی تخصصی و تعمیر گیربکس ماشین کیا یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه پروشات خودرو است. بازدید فنی و تعمیر اساسی گیربکس خودروی کیا توسط کادری متخصص و آموزش دیده انجام می شود. تمام تلاش ما در مجموعه پروشات خودرو بر آن است تا بهترین خدمات تعمیرات گیربکس ماشین کیا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به انجام رسانیم تا رضایت مشتریان گرامی خود را کسب کنیم.

برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیر گیربکس کیا در تهران می توانید با شماره 02175392 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو آنلاین نوبت تعمیرگاه گیربکس کیا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر گیربکس کیا

پروشات خودرو مجهزترین تعمیرگاه گیربکس کیا در شرق تهران است که کلیه خدمات تخصصی برای تعمیر گیربکس خودروهای کیا را با کادری متخصص ارائه می دهد. ما در این مرکز با دستگاه های پیشرفته به عیب یابی و تعمیر گیربکس کیا می پردازیم. به محض اینکه متوجه هر گونه مشکل در گیربکس اتوماتیک کیا خود شدید، باید همین امروز با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید. اگر گیربکس شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نشود، حتی مشکلات جزئی نیز می توانند به سرعت به نگرانی های جدی تری تبدیل شوند.

چه یک چراغ هشدار روی داشبورد کیا شما ظاهر شده باشد یا در حین رانندگی متوجه مشکلاتی شده باشید، پروشات خودرو برای رفع مشکلات و تعمیر گیربکس خودروی کیا شما آماده ارائه خدمات است. تمامی مراحل انجام کار تعمیر گیربکس خودروهای کیا با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم.

تعمیرگاه گیربکس کیا

تعمیرگاه گیربکس کیا پروشات خودرو با کادری مجرب آماده ارائه خدمات تعمیر و بازسازی گیربکس کیا است. چه گیربکس خودروی کیا شما دچار نقص خاصی شده باشد یا به دلیل فرسودگی آسیب دیده باشد، ما در تعمیرگاه گیربکس کیا پروشات خودرو آماده هستیم تا به شما کمک کنیم. تیم مکانیک و مهندسان ما برای تعمیر گیربکس های آسیب دیده خودروی کیا آمده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. چه به دنبال تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا باشید و چه به دنبال نصب گیربکس های قابل اطمینان و بازسازی شده باشید، ما در خدمت شما هستیم. مهم نیست که چه ایرادی باعث از کار افتادن گیربکس کیا شما شده است، ما می توانیم راه حلی مقرون به صرفه ارائه دهیم.

تعمیرگاه گیربکس کیا

گیربکس خودروی کیا

گیربکس یک جزء مکانیکی است که برای تغییر سرعت (RPM) و افزایش گشتاور موتور کیا استفاده می شود. محل قرارگیری گیربکس در خودرو از یک سر به موتور متصل می شود و از طرف دیگر شفت موتور از طریق چرخ دنده با گیربکس کیا مرتبط می شود. موتورهای احتراق داخلی با سرعت بالا کار می کنند، بنابراین کاهش دنده برای انتقال نیرو به چرخ های محرک که بسیار کندتر می چرخند ضروری است. گیربکس خودروی کیا مجموعه ای از دنده ها را برای شرایط مختلف رانندگی فراهم می کند.

همگام سازی چرخ دنده ها

دستگاه سنکرومش حلقه ای است با دندانه هایی در داخل گیربکس که بر روی یک توپی دندانه دار که به شفت اسپلینت شده است نصب می شود. هنگامی که راننده دنده ای را انتخاب می کند، سطوح اصطکاک مخروطی شکل روی توپی و درایو انتقال دنده، از چرخ دنده از طریق توپی به شفت، مطابق با سرعت دو شفت، هماهنگ می شود.

با حرکت بیشتر اهرم دنده کیا، حلقه برای فاصله کوتاهی در امتداد توپی حرکت می کند، تا زمانی که دندانه های آن با دندانه های سگ اریب دار در کنار دنده مشبک شود، به طوری که هاب و چرخ دنده به هم قفل شوند. طرح های مدرن گیربکس کیا شامل یک حلقه بالک است که بین سطوح اصطکاک قرار گرفته است.

رفع مشکلات گیربکس کیا

ما در مجموعه پروشات خودرو می‌توانیم تمام مشکلاتی که گیربکس کیا شما ممکن است از آن رنج ببرد را شناسایی کنیم. به محض اینکه علت مشکلات گیربکس شما را شناسایی کردیم، می توانیم تعمیر گیربکس کیا را آغاز کنیم. چه به دنبال خدمات تعمیر حرفه ای گیربکس کیا باشید و چه به دنبال تعویض گیربکس کیا باشید، ما در خدمت شما هستیم.

تست کامل گیربکس کیا

ما در مجموعه پروشات خودرو با دستگاه های پیشرفته به عیب یابی و تعمیر گیربکس کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس می پردازیم. تمامی مراحل انجام تست گیربکس کیا با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته به ما کمک می کند تا بتوانیم کوچکترین مشکل را نیز در گیربکس کیا تشخیص دهیم و برای رفع آن اقدام کنیم. عیب یابی تخصصی گیربکس خودروهای کیا توسط کادر مجرب در مجموعه پروشات خودرو انجام می پذیرد.

عیب یابی موتور و گیربکس

در مرکز پروشات خودرو عیب یابی تمام مدل های خودروی کیا به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. تیم فنی ما آماده ارائه هرگونه تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات گیربکس خودروهای کیا است. همچنین ما آماده تامین قطعات اصل کیا برای گیربکس خودروی شما هستیم. اگر در گیربکس خودروی کیا شما مشکلی پیش آماده است باید از به حرکت در آوردن خودرو خودداری کنید. حرکت خودرو کیا ممکن است باعث صدمات بیشتری به گیربکس خودروی شما شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند. بهترین کار این است که خودروی کیا خود را متوقف کنید و با متخصصین این حوزه تماس حاصل فرمایید. می توانید با مرکز پروشات خودرو تماس بگیرید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

بخشی از خدماتی که در کلینیک پروشات خودرو ارائه می‌گردد:

  • تعمیر گیربکس و موتور خودروهای کیا
  • عیب یابی و تعمیرات کامپیوتری گیربکس
  • رفع ارورهای گیربکس و ساعت کردن آن
  • تعویض قطعات گیربکس با قطعات اصلی
  • سرویس دوره‌ای تعمیر گیربکس و موتور
  • بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس و موتور

در صورت نیاز به تعویض قطعات گیربکس کیا، بهترین قطعات اصل و با کیفیت را با قطعه معیوب جایگزین می کنیم.

تعمیر گیربکس کیا kia در تهران

بررسی روغن گیربکس کیا

برای بررسی روغن گیربکس اتوماتیک کیا ابتدا خودرو را در یک مکان بدون شیب و مسطح پارک کنید. سپس موتور خودروی کیا را روشن نگه دارید ، کاپوت خودرو را بالا داده و لوله روغن گیربکس را بیرون بکشید. لوله روغن گیربکس را با دستمال پاک کرده و مجددا داخل مخزن کرده و بیرون بکشید. سطح روغن گیربکس کیا باید بین دو خطی که روی لوله قرار دارد باشد. بررسی روغن گیربکس دستی کیا در برابر بررسی روغن گیربکس اتوماتیک کیا کار آسانی نیست. چک کردن روغن گیربکس دستی کیا نیاز به ابزار خاص دارد. برای چک کردن روغن گیربکس دستی کیا باید به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.

اهمیت تعویض روغن گیربکس کیا

در گیربکس اتوماتیک خودروی کیا عملیات کلاچ گیری، روانکاری، تعویض دنده، خنک کاری توسط روغن گیربکس انجام می شود. به همین دلیل تعویض به موقع روغن گیربکس کیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اهمیت دادن به تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک خودروهای کیا، باعث می شود متحمل هزینه های تعمیر گیربکس کیا نشوید.

تعمیرات گیربکس کیا

در طول سال ها، مکانیک ها و مهندسان ما در پروشات خودرو برای تعمیرات انواع گیربکس خودروهای کیا تلاش کرده اند. تجربه و دسترسی ما به تجهیزات پیشرو در صنعت می تواند علت مشکلات گیربکس خودروی کیا شما را شناسایی کند. هنگامی که مشکلات گیربکس وسیله نقلیه شما را تشخیص دادیم، می توانیم موثرترین تعمیرات را توصیه کنیم. بنابراین، اگر به تعمیرات گیربکس کیا kia از قبیل اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس یا هر مدل دیگری از کیا نیاز داشته باشید، ما در پروشات خودرو آماده هستیم تا به شما کمک کنیم.

هزینه تعمیر گیربکس کیا

تعمیر گیربکس کیا بسیار مهم و حساس است. به طور کلی هزینه تعمیر گیربکس کیا با توجه به نوع مشکل تعیین می شود. اما در این میان موارد زیادی وجود دارد که بر هزینه نهایی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال محل تعمیری که مراجعه می کنید، سطح تخصص تعمیرکار و نوع تجهیزات مورد استفاده در محل تعمیر گیربکس کیا از جمله مهم ترین گزینه ها برای قیمت تمام شده تعمیرات گیربکس کیا هستند. اما موارد بسیار مهمی وجود دارد که با توجه به آنها می توانید با مناسب ترین هزینه تمام مشکلات موجود در گیربکس کیا را برطرف کنید. ما در مجموعه پروشات خودرو تعمیر گیربکس کیا را با هزینه بسیار مناسب برای شما انجام می دهیم.

تعمیر تخصصی گیربکس کیا

تست گیربکس خودروهای کیا با دستگاه های تخصصی و عیب یابی گیربکس، تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک و نو سازی کامل و اورهال گیربکس، سرویس ساعت گیربکس و رفع عیوب شایع این قسمت، رفع تمامی مکث و تاخیر گیربکس های اتوماتیک در هنگام تعویض دنده، رفع تمامی ضربه های گیربکس در هنگام تعویض دنده و تمامی خدمات تخصصی مربوط به گیربکس های اتوماتیک کیا در کلینیک پروشات خودرو انجام می شود.

تعمیر گیربکس کیا در پروشات خودرو

اگر خودروی کیا شما با مشکل گیربکس مواجه است، اولین قدمی که باید انجام دهید این است که خودروی کیا خود را به یک تعمیرگاه تخصصی ببرید. اگر خودروی کیا شما قابل رانندگی نیست، با ما تماس بگیرید. ما می توانیم ترتیبی بدهیم که وسیله نقلیه شما مستقیماً به تعمیرگاه ما در پروشات خودرو بکسل شود. ما یک تیم اختصاصی متشکل از تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیرات گیربکس در مجموعه پروشات خودرو داریم که خدمات سریع، قابل اعتماد و با کیفیت را به همه مدل‌های کیا ارائه می‌کنند. ما قادر به انجام سرویس و تعمیر انواع گیربکس دستی و اتوماتیک کیا هستیم.

خدمات تعمیر گیربکس کیا

مجموعه پروشات خودرو شرکتی با تجربه در زمینه تعمیر گیربکس ماشین کیا و سایر مدل های کیا مانند اپتیما هیبریدی، سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال، سراتو کوپه، موهاوی، ریو LS، کادنزا، پیکانتو و اپیروس در شرق تهران می باشد. مجموعه پروشات خودرو نمونه های موفق بسیار زیاد عیب یابی و تعمیر گیربکس انواع مدل های خودروی کیا را در کارنامه خود دارد. پروشات خودرو با بهره گیری از جدیدترین متدهای تعمیر گیربکس خودروهای لوکس و گران قیمت، خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین کیا را به مشتریان گرامی خود در شرق تهران ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت تعمیر گیربکس و سایر خدمات می توانید با کارشناسان مجموعه پروشات خودرو تماس حاصل فرمایید.

نشانی: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

تلفن های تماس:

02175392

02122775415

نظر خود را ارسال کنید