احیای چراغ خودرو تویوتا و لکسوس

احیای چراغ خودرو یکی از مواردی است که علاوه بر زیبایی ماشین بر میزان نور چراغ ماشین نیز تاثیر زیادی دارد. با احیای چراغ جلو و چراغ عقب خودرو، زردی و کدری چراغ ها برطرف می شود و نور آن افزایش پیدا می کند. احیای چراغ خودرو تویوتا و لکسوس و احیای چراغ سایر مدل های ماشین تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی، از جمله خدماتی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. ما در پروشات خودرو با احیا کردن چراغ ها، زردی، کدری و تیرگی آن ها را رفع می کنیم و با شفاف سازی چراغ خودرو زیبایی خودروی شما را دو چندان می کنیم.

شرکت پروشات خودرو معتبرترین و کامل ترین مجموعه خدمات تویوتا و لکسوس و ماشین های لوکس خارجی در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات مورد نیاز را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و خدمات در خصوص احیای چراغ ماشین تویوتا و لکسوس می توانید با شماره 22775415 021 تماس حاصل فرمایید و برای رزور آنلاین خدمات خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

احیای چراغ

احیای چراغ های خودروهای لوکس کاری تخصصی و حرفه ای است که باید با دقت کامل و با بهترین مواد روز دنیا انجام شود. نکته ای که بسیار با اهمیت است، مربوط به نوع مواد مصرف شده و همخوانی آن ها با جنس چراغ خودرو است که هر تعمیرگاهی دانش کافی نسبت به آن ندارد. تعمیرگاه پروشات خودرو به صورت تخصصی و حرفه ای به احیای چراغ جلو و عقب ماشین تویوتا و لکسوس و سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ می پردازد. ما با استفاده از به روزترین دستگاه های موجود دنیا و به کارگیری مواد تخصصی اروپایی بهترین کیفیت ممکن با مناسب ترین قیمت را به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

احیای چراغ
احیای چراغ

رفع زردی چراغ ماشین

معمولا بخش رویی چراغ ماشین ها از جنس طلق شفاف ساخته می شود. این طلق نوعی پلاستیک به اسم پلی کربنات است که در صنعت خودرو سازی کاربرد بسیاری دارد. دلیل این که این بخش از چراغ از پلاستیک ساخته می شود این است که الاستیسیته این نوع پلاستیک از شیشه بهتر است و در اثر ضربات به راحتی شکسته نمی شود و در صورتی که در تصادف بشکند آسیبی به عابرین یا حیوانات نمی رساند. از مزایای دیگر آن می توان به مقاومت در برابر خوردگی، ضربه، شفافیت، ایزوله سازی و شکل پذیری بالا اشاره کرد. اما این نوع پلاستیک بر اثر استفاده به مرور زمان به زردی دچار می شود و شفافیت روزهای اول را ندارد. راه حل رفع زردی چراغ ماشین، احیای چراغ است که می تواند آن را به شفافیت قبل برگرداند.

رفع زردی چراغ ماشین
رفع زردی چراغ ماشین

رفع کدری چراغ خودرو

با گذشت زمان و استفاده های مکرر از ماشین، فریم و البته طلق چراغ های خودروی شما به خصوص چراغ جلوی خودرو برا ثر اکسید شدن و آلودگی ها کدر شده و شفافیت خود را از دست می دهند. این موضوع علاوه بر کاهش زیبایی ماشین باعث کم نور شدن چراغ های خودرو می شوند. این موضوع در زمان تاریکی هوا و زمانی که مه وجود دارد باعث کاهش دید راننده می شود.

رفع کدری چراغ خودرو
رفع کدری چراغ خودرو

رفع تیرگی چراغ خودرو

تیرگی چراغ های ماشین تویوتا و لکسوس و سایر ماشین های لوکس خارجی تاثیر منفی بسیار زیادی در زیبایی خودرو دارد. چراغ های تیره از زیبایی خودروی شما می کاهند و جلوه زشتی به آن می دهند. معمولا این نوع از تیرگی ها در اثر زمان و کارکرد ماشین ایجاد می شود و با کارواش خودرو از بین نمی رود. از این رو برای رفع تیرگی چراغ خودرو، آن ها را احیا می کنند تا به زیبایی قبلی خود بازگردند.

رفع تیرگی چراغ خودرو
رفع تیرگی چراغ خودرو

شفاف سازی چراغ خودرو

با روش های تخصصی احیای خودرو در پروشات خودرو، چراغ های شما شفافیت خود را دوباره به دست می آورند. با شفاف سازی چراغ های جلو و عقب، خودرو زیبایی از دست رفته خود را دوباره به دست می آورد. علاوه بر زیبایی نوردهی خودرو نیز افزایش قابل توجهی پیدا می کند و نور چراغ ها بیشتر می شود. شفافیت طلق روی چراغ ها تاثیر مستقیمی بر روی نور خودرو دارند. هر چه طلق روی چراغ ها شفاف تر باشد، نور چراغ خودرو نیز بیشتر در محیط پخش می شود و روشنایی بیشتری به آن می دهد.

احیای چراغ تویوتا و لکسوس

شرکت پروشات خودرو از تعمیرگاه های معتبر تویوتا و لکسوس و سایر ماشین های خارجی در شرق تهران است. احیای چراغ جلو و عقب ماشین تویوتا و لکسوس و احیای چراغ سایر مدل های تویوتا از قبیل کرولا، هایلوکس، لندکروز، کمری و خودروهای لوکس خارجی؛ از جمله خدمات تخصصی است که پروشات خودرو به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. ما علاوه بر این؛ خدمات کارواش، صفرشویی، موتورشویی و خدمات پولیش کاری ، واکس و سرامیک تویوتا و لکسوس را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می دهیم.

نظر خود را ارسال کنید